Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з друку від Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-02-013043-a
Id Tender 2fc1e7e36d0c43d0826fd23db120cba8
План UA-P-2025-12-02-013352-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.12.2025 15:21
Остання зміна 18.12.2025 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2025 15:20 до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2025 15:20
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2025 15:20
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 16:21
до 15.12.2025 13:24
Залишилось 2 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 15:57
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.12.2025 13:24
-
Період уточнень
з 02.12.2025 15:20 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 02.12.2025 15:20 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 16:21 до 15.12.2025 13:24
Період кваліфікації
з 10.12.2025 16:21 до 15.12.2025 13:24
Основні параметри
Послуги з друку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 300 000 грн.
Послуги з друку
Назва предмета закупівлі
Послуги з друку
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
219 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 15:58
Закінчення аукціону
10.12.2025 16:21
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 803 760 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній)
Опис предмета закупівлі
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній)
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
2 803 760
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 3 274 552 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній)
Опис предмета закупівлі
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній)
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
3 274 552
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 1 121 504 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній)
Опис предмета закупівлі
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній)
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
1 121 504
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 560 752 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній )
Опис предмета закупівлі
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній )
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
560 752
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 575 000 (послуга)
друк інформаційних повідомлень (формат А4)
Опис предмета закупівлі
друк інформаційних повідомлень (формат А4)
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
575 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Дата погодження Замовником акту приймання - передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФРАНКО ПАК"
Пропозиція:
7 276 156.42 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"
Пропозиція:
5 720 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 15:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.12.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
02.12.2025 15:03
Проект договору
02.12.2025 15:03
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.12.2025 15:03
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цебенко Галина
Електронна пошта
Телефон
380676752562
Замовник
ЄДРПОУ
42092130
Назва (англійською мовою)
Tovaristvo z obmezhenoyu vidpovidalnistyu "Lvivenergozbut"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Повна назва (англійською мовою)
Tovaristvo z obmezhenoyu vidpovidalnistyu "Lvivenergozbut"
Поштовий індекс
79016
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Шевченка, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з друку
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:57 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 16:21 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.12.2025 15:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не підтверджена інформація про мінімальний обсяг надрукованої продукції за аналогічним договором № 01/02/24-2 від 01.02.2024р., укладеним із з ТОВ «ЗАКАРПАТЕНЕРГОЗБУТ» у обсязі не менше 694 600 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця або в межах одного замовлення. Акт № ТЛ-0000041 від 07.05.2024р. здачі-прийняття робіт (надання послуг), наданий до договору № 01/02/24-2 від 01.02.2024р. з ТОВ «ЗАКАРПАТЕНЕРГОЗБУТ», підтверджує друк рахунку ф.5 із чорно-білим логотипом та із оголошенням і повідомленням в обсязі лише 383 312 шт. Інші надані Учасником договори, а саме: Договір про надання послуг №2024/40 від 05.01.2024р. з ТОВ «Прикарпатенерготрейд» та Договір про надання послуг № 35 від 06.05.2024р. з ФОП Івахнюк Юлією Володимирівною не розглядаються Замовником, оскільки не підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в порядку, встановленому вимогами тендерної документації, а саме - здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) кожного з наступних видів друку: -одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження. Зокрема, Договір про надання послуг №2024/40 від 05.01.2024р. з ТОВ «Прикарпатенерготрейд» не підтверджує здійснення Учасником одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. Договір про надання послуг № 35 від 06.05.2024р. з ФОП Івахнюк Юлією Володимирівною не передбачає здійснення Учасником одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. Також положеннями Договору про надання послуг № 35 від 06.05.2024р. з ФОП Івахнюк Юлією Володимирівною не передбачено подальше сортування та доставка надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження. Акт № ТЛ-0000097 від 06.05.24р., наданий до договору № 35 від 06.05.2024р. з ФОП Івахнюк Ю. В. на підтвердження інформації про обсяг надрукованої продукції, підтверджує друк листівок, а не здійснення двостороннього друку продукції формату А-4 або А-5 з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, як вказано у предметі договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзацом 3 підпункту 1.1.1 пункту 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Обов’язковою умовою є здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) кожного з наступних видів друку: -одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, - двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження. Мінімальний обсяг надрукованої продукції повинен становити не менше 694 600 одиниць*в межах хоча б одного календарного місяця, або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). (*Обсяг розраховано, виходячи з середньомісячної потреби друку).» Підпунктом 1.1.3 пункту 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання: «Не менше одного акту наданих послуг/виконаних робіт за наданим аналогічним договором (договорами), який містить інформацію про обсяг надрукованої продукції - не менше 694 600 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця, або в межах одного замовлення». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акти наданих послуг/виконаних робіт до аналогічного договору № 01/02/24-2 від 01.02.2024р. з ТОВ «ЗАКАРПАТЕНЕРГОЗБУТ», які містять інформацію про обсяг надрукованої продукції - не менше 694 600 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця, або в межах одного замовлення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасника відсутня копія сертифікату саме ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги». (або еквівалент). У складі пропозиції Учасника міститься сертифікат реєстрації відповідності, який посвідчує, що система управління Учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ISO 9001:2015 « Система управління якістю». Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є національним (державним) та діє на території України. У той же час, стандарт ISO 9001:2015 є міжнародним окремим стандартом. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. «Інші документи та/або інформація для Учасників» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Система управління якістю Учасника повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» (або еквівалент). На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат, виданий на ім’я учасника, дійсний на дату подання пропозиції.» 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат, виданий на ім’я учасника, дійсний на дату подання пропозиції, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» (або еквівалент). 3. Перелік виявлених невідповідностей: 3.1. У складі пропозиції Учасника відсутня копія сертифікату саме ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (або еквівалент). У складі пропозиції Учасника міститься сертифікат реєстрації відповідності, який посвідчує, що система управління Учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ISO 27001:2022 «Система управління інформаційною безпекою». Стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» є національним (державним) та діє на території України. У той же час, стандарт ISO 27001:2022 є міжнародним окремим стандартом. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктом 5.2.3. пункту 5.2. «Інші документи та/або інформація для Учасників» Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Система управління інформаційною безпекою Учасника повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (або еквівалент). На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат, виданий на ім’я учасника, дійсний на дату подання пропозиції.» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат, виданий на ім’я учасника, дійсний на дату подання пропозиції, який підтверджує, що система управління інформаційною безпекою Учасника відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфідеційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (або еквівалент).
Створено
11.12.2025 15:25
Надати до
12.12.2025 15:25
Період вимог/скарг з 15.12.2025 13:24 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 15:57 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 13:24
Довідка НАЗК
15.12.2025 13:24
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.12.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-02-013043-a-c1
Очікує підписання
7 276 156.42 грн.
7 276 156.42 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 803 760 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній)
Номенклатура
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній)
Кількість
2 803 760
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
3 274 552 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній)
Номенклатура
друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній)
Кількість
3 274 552
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
1 121 504 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній)
Номенклатура
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній)
Кількість
1 121 504
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
560 752 (послуга)
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній )
Номенклатура
друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній )
Кількість
560 752
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
575 000 (послуга)
друк інформаційних повідомлень (формат А4)
Номенклатура
друк інформаційних повідомлень (формат А4)
Кількість
575 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42092130

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФРАНКО ПАК"
Повна назва
ТОВ "ФРАНКО ПАК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33053096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Контактний телефон:
380676752562
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
Контактний телефон:
380676752562
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності