Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання від Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-02-010929-a
Id Tender 765f153148f54e208a6cd0b9012fa12a
План UA-P-2025-12-02-013852-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.12.2025 14:06
Остання зміна 16.12.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 923 333 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2025 14:08 до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2025 14:08
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2025 14:08
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 13:03
до 16.12.2025 11:16
Залишилось 17 год. 55 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2025 14:28
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 11:16
-
Період уточнень
з 02.12.2025 14:08 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 02.12.2025 14:08 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 13:03 до 16.12.2025 11:16
Період кваліфікації
з 10.12.2025 13:03 до 16.12.2025 11:16
Основні параметри
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 923 333 грн.
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Очікувана вартість
1 923 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9616,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 12:40
Закінчення аукціону
10.12.2025 13:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ
Пропозиція:
1 869 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
1 795 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 12:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.12.2025 14:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ятленко Юлія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yatlenko Yuliia
Електронна пошта
Телефон
380577252921
Замовник
ЄДРПОУ
34468472
Назва (англійською мовою)
Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Чернишевська, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Період вимог/скарг з 15.12.2025 14:28 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 13:03 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.12.2025 14:28
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.12.2025 16:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п.п. 2.3 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують перебування працівника Крамалицького Андрія Олександровича у трудових відносинах з учасником, отримані згідно із чинним законодавством України. Водночас, учасником у складі тендерної пропозиції надано: - трудовий договір № ХК-1/26.05.24 між працівником і фізичною особою-підприємцем, яка використовує найману працю, від 26 травня 2024 р., що підтверджує трудові відносини з працівником Зубковим Олександром Володимировичем, який згідно з п.6 цього договору набирає чинності з 17.04.2023 р. (дата набрання чинності не може бути раніше дати укладання договору). - трудовий договір № ХК-1/25.05.24 між працівником і фізичною особою-підприємцем, яка використовує найману працю, від 25 травня 2024 р., що підтверджує трудові відносини з працівником Мохневим Іваном Олександровичем, який згідно з п. 1 укладено на невизначений строк з 17.04.2023 р. та згідно з п.6 цього договору набирає чинності з 17.04.2023 р. (дата набрання чинності не може бути раніше дати укладання договору). 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п.п. 2.4 п.2 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надано посвідчення щодо проходження працівниками (не менше двох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. Учасник надав лише посвідчення на одного працівника Лукіна Сергія Ігоровича №ОТ-145/1 від 28 серпня 2023 р., видане ТОВ «НКВ «ВЕКТОР». Водночас, враховуючи норми абзацу 2 статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (зі змінами та доповненнями), відсутнє підтвердження про проходження спеціального навчання та перевірки знань робіт з підвищеної небезпеки (НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті) дійсне на момент розкриття тендерних пропозицій. 1.3. Відповідно до п.п. 2.5. п.2 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури має надати посвідчення щодо допуску з електробезпеки, з вказаними групами з електробезпеки (не нижче 4 групи), видані працівникам (не менше трьох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. Проте, в наданих учасником посвідченнях щодо допуску з електробезпеки, які видані 10.08.2023 р. ФОП Луппов Роман Володимирович на працівників учасника Кравця Миколу Володимировича, Лукіна Сергія Ігоровича, Крамалицького Андрія Олександровича, Чухно Сергія Анатолійовича, зазначена ІІІ група з електробезпеки. Враховуючи норми абзацу 2 статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (зі змінами та доповненнями), співробітники ФОП Луппов Роман Володимирович на момент розкриття тендерних пропозицій є такими, що не пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з підвищеної небезпеки. Крім того, згідно з наданим витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №415-2023 від 28.08.2023р., перевірку знань нормативно-правових актів з питань охорони праці проведено ТОВ «НКВ «ВЕКТОР», яке і має видавати відповідні посвідчення згідно з діючим законодавством України. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до 2.6. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником не надані посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, отримані відповідно до чинного законодавства України. 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до 3.1. п.3 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано довідку вих. №15 від 08.12.2025 р. В зазначеній довідці відсутні дати укладання договорів №01-02-2023-ТФ, №25/-01АР від 2022, №026/02 - 2022, №012/02-2023. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п.п. 3.2. п.3 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано лист-відгук від замовника ТОВ «ДІА-КОМ», з яким було укладено аналогічний договір, щодо якості виконання учасником договору, вказаного у довідці вих. № 15 від 08.12.2025 р, проте номер договору та предмет закупівлі за договором в листі-відгуку не відповідають інформації, зазначеній в цій довідці. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 8 Додатку № 6 до тендерної документації не надано документ/документи про створення об'єднання учасників (у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників). Якщо договір про закупівлю буде підписувати переможець процедури закупівлі – об’єднання учасників, у документі про створення такого об’єднання повинно міститися положення про те, що у разі укладення договору про закупівлю підприємства–учасники об’єднання будуть відповідати (солідарно, частково або субсидіарно) за зобов’язання об’єднання, які виникатимуть з договору про закупівлю, укладеного із замовником, або необхідно подати додаткове документальне підтвердження виникнення у підприємств–учасників відповідних зобов’язань перед об’єднанням та/або замовником, у разі укладення договору про закупівлю. Об'єднанням учасників подаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочності на укладання договору про закупівлю (або інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин). 1.8. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 11 Додатку № 6 до тендерної документації не надано довідку/документ/документи щодо інформації: у разі, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника, учасник надає документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції. 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 12 Додатку № 6 до тендерної документації не надано паспорт учасника (для фізичних осіб - підприємців), (а саме сторінки 1-6 та місце реєстрації) або копія ID картки, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI ( зі змінами). 1.10. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 15 Додатку № 6 до тендерної документації не надано довідку/документ/документи щодо інформації: у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрований на території України свій національний паспорт або посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України або військовий квиток, виданий іноземцю чи особі без громадянства, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (або інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин). 1.11. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 16 Додатку № 6 до тендерної документації не надано довідку/документ/документи щодо інформації: у разі якщо учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), але активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ухвалу слідчого судді або ухвалу суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів*; або згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку. *У разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду (або інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин). 1.12. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до п. 18 Додатку № 6 до тендерної документації не надано довідку/документ/документи щодо інформації: Учасники-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам. У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів) (або інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: - невідповідність вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації (п. 1, п. 8, п. 11, п. 12, п. 15, п. 16, п.18 Додатку № 6 до тендерної документації); - невідповідність вимогам п. 3 розділу V тендерної документації (п. 8, п.15, п. 16, п. 18 Додатку № 6 до тендерної документації); - невідповідність вимогам пункту 19 Додатку № 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: керуючись п.43 Особливостей Учаснику ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-02-010929-a) наступних документів: 3.1. Документи, що підтверджують перебування працівників у трудових відносинах з учасником, отримані згідно із чинним законодавством України. 3.2. Посвідчення щодо проходження працівниками (не менше двох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України, які мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. 3.3. Посвідчення щодо допуску з електробезпеки, з вказаними групами з електробезпеки (не нижче 4 групи), видані працівникам (не менше трьох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України, які мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. 3.4. Посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, отримані відповідно до чинного законодавства України, які мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. 3.5. Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2021-2025 роки (зазначений аналогічний договір має бути завершеним на момент подання учасником документів тендерних пропозицій). 3.6. Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. 3.7. Документ/документи про створення об'єднання учасників (у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників). Якщо договір про закупівлю буде підписувати переможець процедури закупівлі – об’єднання учасників, у документі про створення такого об’єднання повинно міститися положення про те, що у разі укладення договору про закупівлю підприємства–учасники об’єднання будуть відповідати (солідарно, частково або субсидіарно) за зобов’язання об’єднання, які виникатимуть з договору про закупівлю, укладеного із замовником, або необхідно подати додаткове документальне підтвердження виникнення у підприємств–учасників відповідних зобов’язань перед об’єднанням та/або замовником, у разі укладення договору про закупівлю. Об'єднанням учасників подаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочності на укладання договору про закупівлю. В протилежному випадку учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин. 3.8. Довідка/документ/документи щодо інформації: у разі, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника, учасник надає документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції. 3.9. Паспорт учасника, (а саме сторінки 1-6 та місце реєстрації) або копія ID картки, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами). 3.10. Довідку/документ/документи щодо інформації: у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрований на території України свій національний паспорт або посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України або військовий квиток, виданий іноземцю чи особі без громадянства, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. В протилежному випадку учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин. 3.11. Довідку/документ/документи щодо інформації: у разі якщо учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), але активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ухвалу слідчого судді або ухвалу суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів*; або згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку.*У разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду. В протилежному випадку учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин. 3.12. Довідку/документ/документи щодо інформації: учасники-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам. У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів). В протилежному випадку учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність зазначених обставин. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ буде відхилена згідно з п.44 Особливостей.
Створено
12.12.2025 16:13
Надати до
13.12.2025 16:13
Період вимог/скарг з 16.12.2025 11:16 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 14:28 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 11:16
Довідка НАЗК
16.12.2025 11:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.12.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-02-010929-a-b1
Очікує підписання
1 869 880 грн.
1 869 880 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Номенклатура
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34468472

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ
Повна назва
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44449435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 923 333 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252921
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 923 333 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252921
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності