Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління побутовими відходами від Дніпропетровська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-02-004334-a
Id Tender 18133084298c4f7498beb5a222861277
План UA-P-2025-12-02-003956-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 722 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Послуги з управління побутовими відходами
послуги
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА Код ЄДРПОУ 02909938, місцезнаходження замовника - 49044, Дніпропетровська область, просп. Дмитра Яворницького, 38 м. Дніпро; категорія замовника - підприємства, установи, організації, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"- орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з управління побутовими відходами код за ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям». Розмір бюджетного призначення: 7 722,00 грн. Підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 рік. За результатами проведеної процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікаційний номер: UA-2025-02-12-007221-a) був укладений договір від 04.03.2025 № 232 між Дніпропетровською обласною прокуратурою та ТДВ "Дніпрокомунтранс" щодо надання послуги з управління побутовими відходами, згідно ДК 021:2015 код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям». Сума договору – 80 652,00 грн. Загальна кількість (обсяг) послуг: 517 м3. Строк надання Послуг: до 31.12.2025 року. За результатами фактично наданих послуг станом на 26.11.2025 залишок коштів за вказаним договором від 04.03.2025 № 232 становить 7035,60 грн., яких вистачить для сплати за наданні послуги лише за листопад 2025 року. Водночас проаналізувавши обсяг споживання обласною прокуратурою вищевказаних послуг уповноважена особа прийшла до висновку, що для подальшого її користуванням з 01.12.2025 до 31.12.2025, враховуючи залишок послуг по договору від 04.03.2025 № 232 та користування обласною прокуратурою послугою з управління з побутовими відходами в грудні 2025 року, потрібно здійснити закупівлю додаткового обсягу 49,54 м3 вищевказаних послуг. Таким чином, у Дніпропетровської обласної прокуратури як у замовника після укладення договору про закупівлю від 04.03.2025 № 232 виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця надавача послуг - ТДВ "Дніпрокомунтранс". Очікувана вартість закупівлі - 7 722,00 грн. Таким чином, загальна вартість додаткових послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю від 04.03.2025 № 232, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, а саме становить – 9,6%. На підставі вищевикладеного, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей необхідно здійснити закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу шляхом укладання прямого договору для закупівлі товару за предметом: послуги з управління побутовими відходами, згідно ДК 021:2015 код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям», на загальну вартість предмета 7 722,00 грн., шляхом укладання відповідного договору з ТДВ "Дніпрокомунтранс". Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
49.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.12.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
02.12.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чередниченко Яна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380997753487
Замовник
ЄДРПОУ
02909938
Назва (англійською мовою)
Dnipropetrovska oblasna prokuratura
Повна назва
Дніпропетровська обласна прокуратура
Повна назва (англійською мовою)
Dnipropetrovska oblasna prokuratura
Поштовий індекс
49044
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
пр. Дмитра Яворницького, буд.38
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-02-004334-a-a1
Підписаний і діє
Номер
232
7 722 грн.
6 435 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
49.5 (метри кубічні)
Послуги з управління побутовими відходами
Номенклатура
Послуги з управління побутовими відходами
Кількість
49.5
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпропетровська обласна прокуратура
Повна назва
Дніпропетровська обласна прокуратура
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02909938

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
Повна назва
ТДВ "Дніпрокомунтранс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02128158

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 722 грн.
Замовник:
Дніпропетровська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380997753487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 722 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Дніпропетровська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380997753487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності