Показати схожі тендери

Закупівля Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ») від ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-02-002799-a
Id Tender 92b29ea0322e4cdba6a185798978e002
План UA-P-2025-12-01-023647-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.12.2025 10:11
Остання зміна 11.12.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
227 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2025 10:11 до 10.12.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2025 10:11
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2025 10:11
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 11:00
до 10.12.2025 17:56
Залишилось 1 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 17:56
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 17:56
-
Період уточнень
з 02.12.2025 10:11 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 02.12.2025 10:11 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 11:00 до 10.12.2025 17:56
Період кваліфікації
з 10.12.2025 11:00 до 10.12.2025 17:56
Основні параметри
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
227 500 грн.
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»)
Назва предмета закупівлі
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»)
Очікувана вартість
227 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1137,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ») – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5: - Організація контролю аналітик в усіх документах бази даних; - Розробка автоматичного заповнення кореспондуючого рахунку в документі "Виписка банку витрата", який створюється на підставі документу "Асигнування"; - Організація контролю щодо заповнення реквізиту "Документ-підтвердження" при збереженні документа "Фінансове зобов'язання"; - Розробка вихідної форми "Аналіз договорів"; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Баланс, Форма № 1-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про фінансові результати, Форма № 2-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про власний капітал, Форма № 4-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності ПРИМІТКИ ДО РІЧНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ, форма № 5-дс; - Доопрацювання форми регламентованої бюджетної звітності Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7д, 7м); - Розробка звіту "Розрахунково-платіжна відомість вертикальна"; - Доопрацювання звіту "Акт звіряння взаєморозрахунків"; - Доопрацювання звіту "Картка аналітичного обліку капітальних видатків"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів, DMZ S233BG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання основних засобів (часткової ліквідації), DMS S314PBG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання групи основних засобів, DMS S314GRBG"
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01044, Україна, м. Київ, Хрещатик, 36
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт). Оплата здійснюється у грошовій одиниці України та у відповідності до вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. В такому випадку будь-які штрафні санкції, зокрема передбачені розділом 5 цього Договору, за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань до Замовника не застосовуються. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Акту Замовником за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Пропозиція:
227 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Літвін Яна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380442026081
Замовник
ЄДРПОУ
04633423
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
Хрещатик, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»)
Період вимог/скарг з 10.12.2025 17:56 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 11:00 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 17:56
Довідка НАЗК
10.12.2025 17:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-02-002799-a-c1
Очікує підписання
227 500 грн.
227 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ») – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5: - Організація контролю аналітик в усіх документах бази даних; - Розробка автоматичного заповнення кореспондуючого рахунку в документі "Виписка банку витрата", який створюється на підставі документу "Асигнування"; - Організація контролю щодо заповнення реквізиту "Документ-підтвердження" при збереженні документа "Фінансове зобов'язання"; - Розробка вихідної форми "Аналіз договорів"; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Баланс, Форма № 1-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про фінансові результати, Форма № 2-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про власний капітал, Форма № 4-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності ПРИМІТКИ ДО РІЧНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ, форма № 5-дс; - Доопрацювання форми регламентованої бюджетної звітності Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7д, 7м); - Розробка звіту "Розрахунково-платіжна відомість вертикальна"; - Доопрацювання звіту "Акт звіряння взаєморозрахунків"; - Доопрацювання звіту "Картка аналітичного обліку капітальних видатків"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів, DMZ S233BG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання основних засобів (часткової ліквідації), DMS S314PBG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання групи основних засобів, DMS S314GRBG"
Номенклатура
Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розширення функціональних можливостей програмного продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ») – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5: - Організація контролю аналітик в усіх документах бази даних; - Розробка автоматичного заповнення кореспондуючого рахунку в документі "Виписка банку витрата", який створюється на підставі документу "Асигнування"; - Організація контролю щодо заповнення реквізиту "Документ-підтвердження" при збереженні документа "Фінансове зобов'язання"; - Розробка вихідної форми "Аналіз договорів"; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Баланс, Форма № 1-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про фінансові результати, Форма № 2-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності Звіт про власний капітал, Форма № 4-дс; - Доопрацювання форми регламентованої фінансової звітності ПРИМІТКИ ДО РІЧНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ, форма № 5-дс; - Доопрацювання форми регламентованої бюджетної звітності Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7д, 7м); - Розробка звіту "Розрахунково-платіжна відомість вертикальна"; - Доопрацювання звіту "Акт звіряння взаєморозрахунків"; - Доопрацювання звіту "Картка аналітичного обліку капітальних видатків"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів"; - Доопрацювання звіту "Інвентаризаційний опис необоротних активів, DMZ S233BG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання основних засобів (часткової ліквідації), DMS S314PBG"; - Доопрацювання звіту "Акт списання групи основних засобів, DMS S314GRBG"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04633423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41777994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
227 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 11:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380442026081
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
227 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 11:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380442026081
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності