Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень) від Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-018983-a
Id Tender 00859f64a18f46d7be66b608a3ac179e
План UA-P-2025-12-01-024715-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 22:46
Остання зміна 10.12.2025 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 700 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 22:46 до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 22:46
до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 22:46
до 06.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.12.2025 11:50
-
Період уточнень
з 01.12.2025 22:46 до 06.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 22:46 до 06.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 11:50
Основні параметри
ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 700 000 грн.
ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
8 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2025 11:27
Закінчення аукціону
09.12.2025 11:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень (загальна площа прибирання – 11222,2 кв.м)
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, просп.Алішера Навої, 3
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
8 506 987.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
8 481 490.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2025 11:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.12.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мороз
Електронна пошта
Телефон
+380442013707, +380442013709
Замовник
ЄДРПОУ
05415941
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
02125
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
м.Київ, просп.Алішера Навої, 3
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 11:50 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 16:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 11:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 22:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 22:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) На підтвердження виконання наданого Договору про надання послуг №113 від 20.03.2023р. учасник не надав не менше 3 документів які підтверджують оплату за договором. Вимога тендерної документації в п. 3.1. додатку 1 до тендерної документації. Надати не менше 3 документів, які підтверджують оплату за Договором про надання послуг №113 від 20.03.2023р. 2) Довідка вих №05 від 08.12.2025р. не містить інформацію про ПІБ, дату та номер договору ЦПХ всіх прибиральників та не містить дату проходження останнього медогляду згідно медичної книжки всіх працівників. Вимога тендерної документації в п. 2.1. додатку 1 до тендерної документації. Надати повністю заповнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації. 3) Не надано документального підтвердження трудових/цивільно правових відносини між учасником та 5 прибиральниками приміщень згідно вимоги п. 2.2. додатку 1 до тендерної документації. Надати документальне підтвердження трудових/цивільно правових відносини між учасником та працівниками зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 4) Не надано скановані оригінали особистих медичних книжок, усіх залучених працівників відповідно до наданої довідки щодо працівників (які є у штаті, в тому числі за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівників субпідрядника у разі його залучення), оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та діючі на момент проведення закупівлі. Вимога тендерної документації в п. 2.4. додатку 1 до тендерної документації. Надати скановані оригінали особистих медичних книжок, усіх залучених працівників відповідно до наданої довідки щодо працівників (які є у штаті, в тому числі за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівників субпідрядника у разі його залучення), оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та діючі на момент проведення закупівлі. 5) Не надано сканований оригінал наказу про призначення відповідальної особи від Учасника за надання послуг у КНП «КМДКЛ № 2», яка буде нести відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства щодо організації праці, охорони праці, пожежної безпеки, та дотримання санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг та буде організовувати оперативний зв'язок та координувати роботу прибиральниць згідно вимоги тендерної документації в п. 2.5. додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження відповідності даній вимозі надати зазначений сканований оригінал наказу. 6) Не надано копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої домедичної допомоги на не менше ніж 50% працівників яких учасник планує для залучення до надання послуг за даною закупівлею та не надано гарантійний лист про те, що Переможець зобов’язується провести навчання та надати замовнику документи про проходження навчання першої до медичної допомоги для інших 50% працівників, яких буде задіяно до надання послуг до дати підписання договору про закупівлю. Вимога тендерної документації в п. 2.6. додатку 1 до тендерної документації. Надати копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої до медичної допомоги на не менше ніж 50% працівників яких учасник планує для залучення до надання послуг за даною закупівлею та надати гарантійний лист про те, що Переможець зобов’язується провести навчання та надати замовнику документи про проходження навчання першої до медичної допомоги для інших 50% працівників, яких буде задіяно до надання послуг до дати підписання договору про закупівлю. У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник).Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми , які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця. 7) Не надано документи на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Вимога тендерної документації в п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації. Надати інформаційну довідку (форма довільна), (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення надання послуг. Довідка має містити інформацію про наявність в учасника: - 1 підлогомийна машина - 2 пилососів - 4 пароочисників - 4 пральних машини - 2 сушильних машини для мопів та серветок на підтвердження інформації про наявність власної техніки, надаються видаткові накладні. - на підтвердження інформації про наявність залучених одиниць техніки надається договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); листи згоди із зазначенням предмету цієї закупівлі на використання техніки, обладнання та завірені видаткові накладні від власника техніки. При цьому, якщо орендодавець або інші особи, які є стороною наданого Учасником договору на право користування технікою, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. 8) Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації в п. 6.9. додатку 1 до тендерної документації (якщо у розрахунку вартості послуг показник статті «Заробітна плата персоналу у період січень – грудень 2026 року» «Витрати на місяць, грн.» буде менший ніж (8647,00*56) та показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – грудень 2026 року» «Витрати на місяць, грн.» буде менший ніж ((8647,00*56)*0,22) така тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації). Привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог тендерної документації в частині показника статті «Заробітна плата персоналу у період січень – грудень 2026 року».
Створено
09.12.2025 16:37
Надати до
10.12.2025 16:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442013707, +380442013709
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380442013707, +380442013709
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності