Показати схожі тендери

Закупівля Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп від Військова частина А4633.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-12-01-017764-a
Id Tender d90f679458c342c79c400dcf309421f4
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.12.2025 18:36
Остання зміна 16.12.2025 09:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 790 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.12.2025 00:00 до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 18:33
до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:35
до 10.12.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 16:56
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 16:56
до 16.12.2025 09:32
Період уточнень
з 01.12.2025 18:33 до 05.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:35 до 10.12.2025 16:56
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:35 до 10.12.2025 16:56
Основні параметри
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
280 790 грн.
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Назва предмета закупівлі
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Очікувана вартість
280 790 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2807,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2025 15:12
Закінчення аукціону
09.12.2025 15:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Код ДК 021:2015
44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Кількість
4 300
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Войлов Сергій Петрович
Пропозиція:
276 920 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
Пропозиція:
278 425 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2025 15:12
Документи закупівлі
01.12.2025 18:38
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
НОВІКОВ Іван Петрович
Електронна пошта
Телефон
380971920266
Замовник
ЄДРПОУ
26631896
Повна назва
Військова частина А4633
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Період вимог/скарг з 10.12.2025 16:56 по 13.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 15:35 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:55
Повідомлення про рішення
09.12.2025 16:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4633 ЄДРПОУ 26631896 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ІЗ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ТА ПОСЛУГ 09.12.2025 № 472 ПРИСУТНІ: Уповноважена особа із закупівлі товару, робіт і послуг старший солдат Новіков Іван Петрович. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі на закупівлю: труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп за кодом ДК 021:2015- за кодом ДК 021:2015 - 4433000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі у кількості 4300 метрів погонних. ПЕРЕБІГ ПОДІЙ: Для здійснення закупівлі «Код ДК 021:2015 4433000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі а саме: труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп Уповноваженою особою було оголошено проведення спрощеної закупівлі (оголошення № UA-2025-12-01-017764-a). На участь в закупівлі було подано 2 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП Войлов Сергій Петрович 276 920,00 UAH 276 920,00 UAH ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" 278 425,00 UAH 278 425 ,00 UAH Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція, подана ФОП Войлов Сергій Петрович, була розглянута на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. За результатами розгляду пропозиції ФОП Войлов Сергій Петрович було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), а саме: - не надано у пропозицію копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості ПКМУ №1178). Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Вказані недоліки пропозиції підпадають під виправлення невідповідностей, про які ведеться мова у пункті 43 Особливостей ПКМУ №1178. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про розміщення відносно ФОП Войлов Сергій Петрович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа із закупівель товарів, робіт та послуг військової частини А4633 старший солдат Іван НОВІКОВ
Створено
09.12.2025 16:53
Надати до
10.12.2025 16:53
Договір
UA-2025-12-01-017764-a-c1
Підписаний і діє
Номер
329
276 920 грн.
276 920 грн.
З ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
20.12.2025
Номенклатура
4 300 (Погонний метр)
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Номенклатура
Труба профільна 40x20x2 ст1-3пс/сп
Кількість
4 300
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
64.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4633
Повна назва
Військова частина А4633
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26631896

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Войлов Сергій Петрович
Повна назва
ФОП Войлов Сергій Петрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2723211215

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.12.2025 09:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 790 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4633
Контактний телефон:
380971920266
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 790 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4633
Контактний телефон:
380971920266
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності