Показати схожі тендери

Закупівля “Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області” від Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-013003-a
Id Tender 1acea6a783564ac6b329fe681d609e01
План UA-P-2025-12-01-016021-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 15:36
Остання зміна 15.12.2025 17:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 635 007.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 15:35 до 09.12.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 15:35
до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 15:35
до 06.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.12.2025 14:13
-
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2025 17:50
до 21.12.2025 00:00
Період уточнень
з 01.12.2025 15:35 до 06.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 15:35 до 06.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 14:13
Основні параметри
“Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області”
Місце виконання робіт: територія Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області. Кількість: 1 послуга згідно ТС
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
22 635 007.2 грн.
“Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області”
Назва предмета закупівлі
“Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області”
Очікувана вартість
22 635 007.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
113175,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 13:50
Закінчення аукціону
10.12.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
“Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області”
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80465, Україна, Львівська область, селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, пл. Єдності будинок 22
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Пропозиція:
20 573 607.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
19 962 791.03 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 13:50
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тис Ольга Федорівна
Електронна пошта
Телефон
080680100319
Замовник
ЄДРПОУ
04374134
Назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Повна назва
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Повна назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Поштовий індекс
80465
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
селище міського типу Новий Яричів, Львівський район
Адреса
пл. Єдності будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 “Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області”
Період вимог/скарг з 15.12.2025 17:50 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 14:13 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
15.12.2025 17:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.12.2025 16:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю “Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області” (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Додатку 1 на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). - у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Здійснивши перевірку наданих документів, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання від 08.12.2025 №5053 в п.1.8 бульдозера, який використовується на підставі договору оренди №1-ШТ-11/25 від 27.11.2025р. Однак, відповідно до сканованої копії договору №1-ШТ-11/25 від 27.11.2025р. відсутній зазначений бульдозер як в предметі договору так і в акті приймання-передачі, що свідчить про те, що даний договір не передбачає надання в оренду такого транспортного засобу. 1.2. Відповідно до п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати на підтвердження відповідності дорожніх машин, що обов’язково зазначаються у довідці учасника, згідно примітки до таблиці А, учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Здійснивши перевірку наданих документів, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання від 08.12.2025 №5053 в п.1.2. та п.1.3. зазначає про наявність автомобілів вантажних загальних бортових Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI, однак учасником не було надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зазначену вище техніку. 1.3. Відповідно до п.1.3. Розділу 1 Додатку 1 на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учаснику необхідно підтвердити наявність власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом надання оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) АБО орендованого(их) чи в користування (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), АБО наявність діючого договору поставки асфальтобетону шляхом надання: -оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо); -гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом. Здійснивши перевірку наданих документів, було встановлено, що в учасника асфальтобетонний завод залучається на умовах поставки асфальтобетонної суміші, відповідно до Договору поставки від 21.08.2025 №1-2108/25, укладеного із ТДВ «ШРБУ №88». Однак, у в складі тендерної пропозиції відсутній лист від виробника за договором поставки від 21.08.2025 №1-2108/25р. Наданий лист від 05.12.2025 №402 містить інформацію про інший договір поставки. 1.4. Відповідно до пункту 1.2.2. на підтвердження навності працівників відповідної кваліфікації учасник щоб підтвердити наявність робітників та ІТР надає скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Здійснивши перевірку наданих документів, було встановлено, що в довідці про наявність робітників від 08.12.2025 №5056 учасник зазначає в колонці довідки про кількість робітників, які наявні в організації, однак відповідно до наданої сканованої копії штатного розпису від 10.09.2025р. міститься розбіжність між кількістю штатних одиниць робітників та кількістю робітників, які вказані в довідці від 08.12.2025 №5056 як наявні в організації, а саме згідно штатного розпису кількість штатних одиниць робітників становить : Водій автотранспортних засобів 50, Машиніст дорожньо-транспортних машин 15 , Машиніст дорожньо-будівельних машин 15, Дорожній робітник 70 , Машиніст автогрейдера 4, Машиніст котка самохідного 10, Машиніст екскаватора одноковшового 5, Машиніст фрезерно-зачисної машини 5, Тракторист 5, Машиніст укладача асфальтобетону 5. 1.5. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.2.3 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається в складі тендерної пропозиції посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник надає посвідчення у сфері цивільного захисту видане ДП НАВЧАЛЬНО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ АТВТ «ТРЕСТ «ПІВДЕНАТОМЕНЕРГОБУД», що не відповідає вимозі про надання посвідченнь (/свідоцтво/сертифікат), виданих за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. 1.6. Відповідно до вимог Додатку 1 Розділу 1 п.1.2.5 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Окрім цього, надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система екологічного управління. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Також додатково надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника який пройшов навчання по програмі «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було встановлено, що Учасник надає сертифікат внутрішнього аудитора №21032024/03 від 21.03.2024р. згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018«Система управління якістю. Вимоги», що не відповідає вимозі про надання сертифікату внутрішнього аудитора по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки в довідці від 08.12.2025 №5053 (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). 2.2. Надати на підтвердження відповідності дорожніх машин, що обов’язково зазначаються у довідці учасника від 08.12.2025 №5053 декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 2.3. Надати лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом. 2.4. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій у відповідності з інформацією, яка міститься в штатному розписі учасника. 2.5. Надати посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій. 2.6. Надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
12.12.2025 16:37
Надати до
13.12.2025 16:37
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 17:50 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 17:50
Витяг з ЄДР
15.12.2025 17:50
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
22 635 007.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
22 635 007.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності