Показати схожі тендери

Закупівля Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-012174-a
Id Tender c349ecbbac174ef891ca82a9f557421c
План UA-P-2025-12-01-015621-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 15:10
Остання зміна 13.12.2025 17:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 622 684.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 15:09 до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 15:09
до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 15:09
до 06.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:17
-
Період уточнень
з 01.12.2025 15:09 до 06.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 15:09 до 06.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:17
Основні параметри
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 622 684.4 грн.
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області
Очікувана вартість
4 622 684.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23113,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
46 226.84
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2025 14:54
Закінчення аукціону
09.12.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 15:10
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 1 (одного) місяця від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості наданих послуг по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 „Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти“ (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику на реєстраційні рахунки протягом одного банківського дня, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі форм № КБ-2в (УПВ) – Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості та № КБ – 3 довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (далі – форм № КБ-2в та № КБ-3) протягом 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами форм № КБ-2в № КБ-3 за рахунок джерел фінансування Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
4 622 634.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
4 622 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2025 15:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
01.12.2025 15:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аладін Євгеній Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380732122708
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Звенигородському району Черкаської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 15:17 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.12.2025 17:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 15:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації: учасники надають Забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у повному обсязі, зокрема щодо зазначенням у гарантії умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації, п.2,3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог п.2,3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.6.4 п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Учасником у складі пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, що не підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад та інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6.4 п.6 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.6.5 п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності з усіма додатками. Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель; - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс (сертифікат) до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання учасника щодо його пролонгації. Учасником, у складі пропозиції не надано договір на надання послуг випробувальної лабораторії, сертифікат відповідності, лист та документи на лаборанта у повному обсязі, відповідно до вимог ТД. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6.5 п.6 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності з усіма додатками. Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель; - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс (сертифікат) до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання учасника щодо його пролонгації. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: поливомийна машина – не менше 1 одиниці; екскаватор-навантажувач – не менше 1 одиниці; трактор або автогрейдер - не менше 1 одиниці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів у повному обсязі, відповідно до вимог ТД. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: поливомийна машина – не менше 1 одиниці; екскаватор-навантажувач – не менше 1 одиниці; трактор або автогрейдер - не менше 1 одиниці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження відповідності учасника останній має надати у складі пропозиції наступні документи: 3. Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та відповідні посвідчення, що підтверджують проходження навчання: Директора – НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09; Головного інженера – Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09; Виконавця робіт- Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09. 4. Учасник повинен підтвердити наявність у нього машиністів екскаватора одноковшового не нижче 3-го розряду (не менше 2-х осіб), та машиніста трактора або машиніста автогрейдера не нижче 3-го розряду (1 особа), про що додатково надаються свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком на кожного такого працівника. Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів у повному обсязі, відповідно до вимог ТД. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та відповідні посвідчення, що підтверджують проходження навчання: Директора – НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09; Головного інженера – Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09; Виконавця робіт- Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09. 4. Учасник повинен підтвердити наявність у нього машиністів екскаватора одноковшового не нижче 3-го розряду (не менше 2-х осіб), та машиніста трактора або машиніста автогрейдера не нижче 3-го розряду (1 особа), про що додатково надаються свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатком на кожного такого працівника. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: Чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Учасником у складі пропозиції надано сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад та інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування". (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Учасником у складі пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, що не підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника стосовно підготовчих робіт на будівельному майданчику відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування". (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: Чинний сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання учасника ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), який підтверджує, що система управління безпекою ланцюга постачання стосовно укладання поверхонь доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Учасником у складі пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008, що не підтверджує, що система управління безпекою ланцюга постачання Учасника стосовно укладання поверхонь доріг і автострад та інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Чинний сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання учасника ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), який підтверджує, що система управління безпекою ланцюга постачання стосовно укладання поверхонь доріг і автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності).
Створено
13.12.2025 17:56
Надати до
14.12.2025 17:56
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 622 684.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 622 684.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380732122708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності