Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ведення бухгалтерського обліку від КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-012047-a
Id Tender d73544f08ea442dda0b326884f9a1516
План UA-P-2025-12-01-010711-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 15:04
Остання зміна 09.12.2025 12:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
95 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 15:02 до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 15:02
до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 15:02
до 06.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.12.2025 00:00
-
Період уточнень
з 01.12.2025 15:02 до 06.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 15:02 до 06.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з ведення бухгалтерського обліку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
95 400 грн.
Послуги з ведення бухгалтерського обліку
Назва предмета закупівлі
Послуги з ведення бухгалтерського обліку
Очікувана вартість
95 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
477,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ведення бухгалтерського обліку
Код ДК 021:2015
79211100-7 - Послуги з ведення бухгалтерського обліку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Лебединська,5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
Пропозиція:
65 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.12.2025 15:02
Тендерна документація
01.12.2025 15:02
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Яковлева
Електронна пошта
Телефон
+380990019252
Замовник
ЄДРПОУ
05399679
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
вул. Лебединська, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ведення бухгалтерського обліку
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 00:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 12:29
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме - надати довідку в довільній формі у складі пропозиції про досвід роботи у бухгалтерській програмі BAF, СОТА, електронний кабінет) або в аналогічній програмі за договорами з іншими Замовниками довільній формі у складі пропозиції; копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт); надати довідку про наявність досвіду роботи у бухгалтерській програмі BAF, СОТА, електронний кабінет або аналогічній програмі з іншими Замовниками. Згідно абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
09.12.2025 12:28
Надати до
10.12.2025 12:28
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
95 400 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380990019252
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
95 400 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380990019252
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності