Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія на 2026 рік) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-006977-a
Id Tender bf819fed55304902a1ce0bf7ba0f45b9
План UA-P-2025-12-01-009151-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.12.2025 13:03
Остання зміна 15.12.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 325 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 13:06 до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 13:06
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 13:06
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:22
до 15.12.2025 10:45
Залишилось 4 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 15:50
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.12.2025 10:45
-
Період уточнень
з 01.12.2025 13:06 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 13:06 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:22 до 15.12.2025 10:45
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:22 до 15.12.2025 10:45
Основні параметри
ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія на 2026 рік)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 325 000 грн.
ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія на 2026 рік)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія на 2026 рік)
Очікувана вартість
3 325 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 14:59
Закінчення аукціону
10.12.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія на 2026 рік
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
350 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться протягом 5 робочих днів з моменту виставлення рахунку та надання акта про прийняття-передання, але не пізніше 20-го дня місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
2 995 125 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Пропозиція:
3 010 110.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 14:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.12.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
01.12.2025 12:30
Тендерна документація
01.12.2025 12:30
Проект договору
01.12.2025 12:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лапко Віталій
Електронна пошта
Телефон
380983325287
Замовник
ЄДРПОУ
24687786
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія на 2026 рік)
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:50 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 15:22 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
згідно протоколу
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.12.2025 14:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 12:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику. Згідно п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. п.3.7 Гарантійний лист про те, що учасник має власний офіційний веб-сайт відповідно до вимог підпункту 14 пункту 5.2.2 глави 5.2 розділу V Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (із змінами) з посиланням на такий сайт. Однак в пропозиції учасника такий документ відсутній. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. п.4.5. Учасник у складі пропозиції подає Звіт перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 або ДСТУ ЕN 50160-2014 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання. Однак в пропозиції учасника такий Звіт відсутній. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. п.5. Учасник у складі пропозиції подає Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником у Додатку №3 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. Учасник в Довідці не зазначив про гарантії виконання його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. Прошу надати необхідні документи для усунення невідповідностей вказаних вище.
Створено
11.12.2025 14:04
Надати до
12.12.2025 14:04
Період вимог/скарг з 15.12.2025 10:45 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 15:50 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
згідно протоколу
Документи кваліфікації
15.12.2025 10:46
Довідка НАЗК
15.12.2025 10:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.12.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-01-006977-a-b1
Очікує підписання
3 010 110.6 грн.
3 010 110.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
350 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія на 2026 рік
Номенклатура
Електрична енергія на 2026 рік
Кількість
350 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24687786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Повна назва
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44907279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 325 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380983325287
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 325 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380983325287
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності