Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-01-002539-a
Id Tender cae5f13478c642a7983ed3bfe2e94791
План UA-P-2025-11-28-012633-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 10:27
Остання зміна 15.12.2025 10:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 10:24 до 09.12.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 10:24
до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2025 10:24
до 06.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.12.2025 12:00
-
Період уточнень
з 01.12.2025 10:24 до 06.12.2025 00:00
Період оскарження
з 01.12.2025 10:24 до 06.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 12:00
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2025 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Неделюк
Електронна пошта
Телефон
+380989443141
Сайт:
https://man.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44104446
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт. Маневичі
Адреса
вул. Освітянська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 12:00 по 07.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 10:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 09:57
Електроний протокол про продовження строку
09.12.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 10:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.12.2025 10:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ««Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році - ДК 021:2015 - 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-12-01-002539-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для детального аналізу тендерної пропозиції Учасника, зокрема перевірки відповідності поданих документів умовам тендерної документації, а також надання 24 години на виправлення невідповідностей, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.12.2025 09:56
Дата кінця розгляду
07.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі «ФОП САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ» виявлено невідповідність: Вимогою пункту 14 Додатку 6 до Тендерної документації, було встановлено надання в складі пропозиції Учасника наступну інформацію: 14) Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видану на Учасника. Разом з тим, підпунктом 1,6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації зазначено наступне: 1.6. Якщо умовами цієї тендерної документації та додатків до неї передбачено надання учасником процедури закупівлі документів / відомостей тощо, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник не подає / має право не подавати такі документи/інформацію/відомості у складі тендерної пропозиції. У разі неподання учасником документів / інформації / відомостей, інформація відносно яких є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку / обґрунтування в довільній формі щодо причин неподання з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, відповідно до яких інформація є публічною або міститься у відкритих державних реєстрах. Додатково учасник вказує або надає довідку/обґрунтування в довільній формі, яка повинна містити інтерактивне посилання на відкриті дані/відкриті реєстри, інформація з яких підтверджує відповідність учасника вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до законодавства Однак у складі тендерної пропозиції Учасника не надано документів, передбачених пунктом 14 Додатку 6 до тендерної документації, або довідки/обґрунтування з відповідним посиланням на відкриті державні реєстри, як це передбачено підпунктом 1.6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Для виправлення вищевказаної невідповідності, прошу надати інформацію на підтвердження вимоги п. 14 Додатку 6 до Тендерної документації: 14) Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видану на Учасника. або довідки/обґрунтування з відповідним посиланням на відкриті державні реєстри, як це передбачено підпунктом 1.6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
15.12.2025 10:15
Надати до
16.12.2025 10:15
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності