Показати схожі тендери

Закупівля Рукавиці робочі від Військова частина Т0910.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-12-01-001027-a
Id Tender 36affc1427974edcb1ca16dd1fd81aaa
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.12.2025 09:30
Остання зміна 10.12.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.12.2025 00:00 до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2025 09:28
до 05.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.12.2025 16:23
-
Період уточнень
з 01.12.2025 09:28 до 05.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 16:23
Основні параметри
Рукавиці робочі
місце поставки: Львівська область, м. Шептицький. Строк поставки та встановлення товару: за заявкою, але не пізніше ніж 22.12.2025 року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
120 000 грн.
Рукавиці робочі
Назва предмета закупівлі
Рукавиці робочі
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 15:06
Закінчення аукціону
10.12.2025 16:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рукавиці робочі
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
5 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СОБКО ГАЛИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
44 400 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВОЄ"
Пропозиція:
42 000 грн.
Учасник:
ПП "ЗАСТАВА"
Пропозиція:
115 200 грн.
Учасник:
ТОВ "ВІВА-ТРЕЙД"
Пропозиція:
43 700 грн.
Учасник:
ПП "БУДПОСТАЧ"
Пропозиція:
67 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Пропозиція:
44 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Пропозиція:
41 900 грн.
Учасник:
ТОВ "МІГ."
Пропозиція:
54 600 грн.
Учасник:
ФОП "КІРЧУ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
100 000 грн.
Учасник:
ТОВ "СТАЛЕВИЙ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
120 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ"
Пропозиція:
69 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 15:06
Документи закупівлі
01.12.2025 09:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петиляк Дмитро
Електронна пошта
Телефон
380507289373
Замовник
ЄДРПОУ
26632223
Назва (англійською мовою)
Viiskova chastina T0910
Повна назва
Військова частина Т0910
Повна назва (англійською мовою)
Viiskova chastina T0910
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
Промислова, буд.3
Кваліфікація
Лот № 1 Рукавиці робочі
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 16:23 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0910 ВЧ Т0910 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 955/2025 «10» грудня 2025 року м. Шептицький 1. Найменування замовника: Військова частина Т0910 2. Код згідно ЄДРПОУ: 26632223 3. Місцезнаходження: 80100, Львівська область, м. Шептицький, вул. Промислова, буд.3 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" 44607446 (далі Учасник) у складі пропозиції та /або подання яких передбачалося документацією щодо закупівлі Рукавиці робочі за кодом ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу (далі Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-12-01-001027-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абз.6 п8.постанови КМУ №1275 від 11.11.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, виходячи з вищенаведеного під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності, а саме: учасником ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" 44607446 в складі своєї пропозиції не наклав КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо, що було зазначено в оголошені про закупівлю підпункті 3 Пункт 15 оголошення, якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Оскільки у пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" 44607446 виявлені недоліки у вигляді невідповідності інформації (та/або документів) вимагаємо усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ВИРІШИВ: 1. Надавати 24 години на виправлення невідповідностей у пропозиції Учасника щодо Закупівлі 2. Оприлюднити інформацію та розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Уповноважена особа- відділення державних закупівель військової частини Т0910 солдат КЕП Дмитро ПЕТИЛЯК
Створено
10.12.2025 16:46
Надати до
11.12.2025 16:46
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина Т0910
Контактний телефон:
380507289373
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
Військова частина Т0910
Контактний телефон:
380507289373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності