Показати схожі тендери

Закупівля «Цемент, Цегла» код згідно ДК 021:2015 44110000-4 “Конструкційні матеріали “ від КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-29-000820-a
Id Tender 126f780d5e9640daa35120cf659de2e4
План UA-P-2025-11-29-000645-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.11.2025 16:26
Остання зміна 16.12.2025 13:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
565 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.11.2025 16:26 до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.11.2025 16:26
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.11.2025 16:26
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2025 14:51
до 16.12.2025 11:48
Залишилось 2 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 11:36
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 11:48
-
Період уточнень
з 29.11.2025 16:26 до 04.12.2025 00:00
Період оскарження
з 29.11.2025 16:26 до 04.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 14:51 до 16.12.2025 11:48
Період кваліфікації
з 08.12.2025 14:51 до 16.12.2025 11:48
Основні параметри
«Цемент, Цегла» код згідно ДК 021:2015 44110000-4 “Конструкційні матеріали “
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
565 000 грн.
«Цемент, Цегла» код згідно ДК 021:2015 44110000-4 “Конструкційні матеріали “
Назва предмета закупівлі
«Цемент, Цегла» код згідно ДК 021:2015 44110000-4 “Конструкційні матеріали “
Очікувана вартість
565 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2825,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.12.2025 14:16
Закінчення аукціону
08.12.2025 14:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 685 (штуки)
Цемент ПЦ М500, 25 кг
Опис предмета закупівлі
Цемент ПЦ М500, 25 кг
Код ДК 021:2015
44111200-3 - Цемент
Кількість
1 685
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (штуки)
Цегла
Опис предмета закупівлі
Цегла
Код ДК 021:2015
44111100-2 - Цегла
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САВЧЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
447 898 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ВЛАСОВЕЦЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА
Пропозиція:
546 995 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СМАРАКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
546 458 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
447 897 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.12.2025 14:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Губіна
Електронна пошта
Телефон
+380958993097
Замовник
ЄДРПОУ
35420080
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Поштовий індекс
84100
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Слов'янськ
Адреса
ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Інформація про підписанта
IBAN
UA283351060000026006300433531
ПІБ підписанта
Башкаєв Володимир Геннадійович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Телефон
+380506429327
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 «Цемент, Цегла» код згідно ДК 021:2015 44110000-4 “Конструкційні матеріали “
Період вимог/скарг з 12.12.2025 11:36 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 14:51 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.12.2025 11:36
Повідомлення про рішення
10.12.2025 13:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 8. Інші вимоги:Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати : Надається заповнений, підписаний та завірений печаткою Додаток 3 до тендерної документації «Проєкт Договору» та лист- згода на підтвердження згоди з умовами Договору. 2) На вимогу Додатку 2 Учасник повинен надати гарантійний лист, що відстань від складу Учасника до складу Замовника не перевищує 10 км : Умови поставки: Покупець окремими партіями за необхідністю та попередньою заявкою за 1 календарний день самостійно автотранспортом підприємства здійснює самовивіз зі складу Постачальника на адресу Покупця: 84122, Україна, м. Слов’янськ, Донецької області, вул. Вчительська, будинок 9 , відстань між об’єктами не повинна перевищувати 10 км ( у зв’язку з відсутністю на балансі підприємства складського приміщення та неможливістю дотримання умов зберігання Товару) . Задля уникнення випадків невчасної поставки, учасник повинен гарантувати, що товар буде постачатися згідно із вимогами (заявками) Замовника( надати гарантійний лист). Місце поставки товарів : 84122, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Вчительська, буд.9 В складі Тендерної пропозиції Учасником надано файл «2. Наявність обладнання та мтб..pdf» та «2.1 Право власності склад, авто.pdf» з яких встановлено, що відстань між складами Замовника-Учасника складає 734 км, що не відповідає вищезазначеній вимозі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Заповнений, підписаний та завірений печаткою Додаток 3 до тендерної документації «Проєкт Договору» 2. Довідка в довільній формі про наявність складського приміщення, визначеного у технічних вимогах та із зазначенням найменування та правової підстави володіння / користування. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком не меньше ніж до 31.12.2025 року. Згідно, а саме : щоб відстань між об’єктами Учасника-Замовника не перевищувала 10 км.
Створено
10.12.2025 13:56
Надати до
11.12.2025 13:56
Період вимог/скарг з 16.12.2025 11:48 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 11:36 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 11:48
Довідка НАЗК
16.12.2025 11:48
Повідомлення про рішення
15.12.2025 11:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.11.2025 16:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пп1.п4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати : 1) Пояснювальна записка (та/або довідка/довідки) довільної форми, що містить інформацію про: - торгову марку пропонованого товару, - технічні та якісні характеристики пропонованого товару, його відповідність усім технічним вимогам Замовника, наведеним у Додатку №2. Учасником на дану вимогу надано файл «довідка про підтвердження техн.pdf», де вичерпно вказано технічні та якісні характеристики пропонованого товару, його відповідність усім технічним вимогам Замовника, наведеним у Додатку №2. Але не зазначено торгову марку пропонованого товару. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1) Зазначити торгову марку у інформаційній довідці, згідно наданим сертифікатам.
Створено
15.12.2025 11:34
Надати до
16.12.2025 11:34
Договір
UA-2025-11-29-000820-a-a1
Очікує підписання
447 898 грн.
447 898 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 685 (штуки)
Цемент ПЦ М500, 25 кг
Номенклатура
Цемент ПЦ М500, 25 кг
Кількість
1 685
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 000 (штуки)
Цегла
Номенклатура
Цегла
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35420080

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП САВЧЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА
Повна назва
ФОП САВЧЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3421000381

Інформація про підписанта

IBAN
UA283351060000026006300433531
ПІБ підписанта
Башкаєв Володимир Геннадійович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380506429327
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA223052990000026003033904407
ПІБ підписанта
Марина Савченко
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Свідоцтва про державну реєстрацію
Номер телефону
380951453862
Електронна пошта
Шаблон договору
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380958993097
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380958993097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності