Зміст
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«КРИВОРІЗЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР»
(ДПТНЗ «КНВЦ»)
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
11 грудня 2025 року м. Кривий Ріг № 458
Уповноваженої особи (головний бухгалтер, Кирпа Т.В.)
Про розміщення повідомлення
з вимогою про усунення невідповідностей
ФОП «ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - вимога про усунення невідповідностей) щодо закупівлі «Інтерактивні панелі для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-015872-a;
2. Розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості).
РОЗГЛЯД ПИТАНЬ:
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Інтерактивні панелі для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-015872-a, а саме: не подано гарантійний лист відповідно до підпункту 2.10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, відсутня інформація про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 відповідно до підпункту 2, пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, відсутня інформація на виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей відповідно до пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації, не вказано в пункті 13 додатку 6 до тендерної документації ПІБ транслітерацією, не в повному обсязі подано інформацію відповідно до пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.
На підставі викладеного, необхідно затвердити вимогу про усунення невідповідностей.
2. Керуючись пунктом 43 Особливостей вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей.
РІШЕННЯ:
1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП «ПОДСЄВАКІН ВЛАДИСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Інтерактивні панелі для створення кулінарного ХАБу в рамках навчально-практичного центру Кухар. Кондитер. Майстер ресторанного обслуговування «АРТФУДцентр»», код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-015872-a, усунити невідповідності:
- надати гарантійний лист відповідно до підпункту 2.10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації;
- надати інформацію про відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 відповідно до підпункту 2, пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації;
- надати інформацію на виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей відповідно до пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації;
- вказати в пункті 13 додатку 6 до тендерної документації ПІБ транслітерацією;
- надати інформацію в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу (Зазначена інформація має містити: (найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента); код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією латиницею, учасник процедури закупівлі та його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі повинні бути зареєстровані у прийнятних країнах, прізвище, ім’я по батькові (за наявності) та дату народження учасника процедури закупівлі та кінцевого бенефіціарного власника учасника процедури закупівлі українською мовою та транслітерацією латиницею).
2. Розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Закону з урахуванням Особливостей.
Уповноважена особа Тетяна КИРПА