Закупівля «Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)» від МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
«Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)»
Код ДК 021:2015
45312100-8 -
Встановлення систем пожежної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Чернігівський шлях,11
«Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
МЕНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ ІМ.Т.Г. ШЕВЧЕНКА МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
11.12.2025 № 79-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17. UA-2025-11-28-014759-a 28.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)», очікуваною вартістю 995 456,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-28-014759-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору про закупівлю від 28.11.2025 № 8 (далі – Договір), укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем Снітко Андрій Миколайович за результатами даної закупівлі.
4. Вимогами підпункту 3 пункту 90 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) визначено, що разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднюється інформація в довільній формі, щодо країни походження товарів, товарів у складі закупівель послуг, товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт.
Згідно з пунктом 79 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244» Особливостей: «Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт незалежно від їх вартості у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, повинні походити з прийнятних країн з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей».
Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону передбачено, що: «У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Замовником, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено лист від 26.11.2025 № 26 (далі – Лист) щодо країни походження товарів / товарів у складі закупівель послуг/ товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт.
Проте, у Листі не зазначено, які саме країни ЄС є країнами походження матеріальних ресурсів у складі робіт з капітального ремонту вищезазначеної закупівлі.
Також, в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» Договору в рядках 1, 34, 35 та 47 в стовпчику «Країна походження товару» зазначено «Країни ЄС» та не зазначено які саме країни ЄС є країнами походження товарів, зазначених у вищевказаних рядках.
Просимо надати ґрунтовні пояснення щодо вищезазначених обставин.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 12.12.2025 р. (Дата: 2025-12-12 14:18) повідомляємо:
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
Відповідь:
Дана закупівля «Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Менського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів імені Т.Г. Шевченка Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський р-н, м. Мена, вул. Чернігівський шлях, буд. 11 (Коригування)», з очікуваною вартістю 995 456 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-28-014759-a) проводилася згідного затверджених змін до річного плану закупівель на 2025 рік (документи додаються).
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проводилася на підставі розробленої проектно-кошторисної документації на об’єкт (Експертиний звіт (Позитивний) та зведений кошторисний розрахунок додаються).
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору про закупівлю від 28.11.2025 № 8 (далі – Договір), укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем Снітко Андрій Миколайович за результатами даної закупівлі.
Відповідь:
Договір №8 від 28.11.2025 року укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Снітко Андрій Миколайович виконаний у повному обсязі (Акт виконаних робіт додається).
4. Вимогами підпункту 3 пункту 90 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) визначено, що разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднюється інформація в довільній формі, щодо країни походження товарів, товарів у складі закупівель послуг, товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт. Згідно з пунктом 79 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244» Особливостей: «Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт незалежно від їх вартості у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, повинні походити з прийнятних країн з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей». Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону передбачено, що: «У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції». Замовником, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено лист від 26.11.2025 № 26 (далі – Лист) щодо країни походження товарів / товарів у складі закупівель послуг/ товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт. Проте, у Листі не зазначено, які саме країни ЄС є країнами походження матеріальних ресурсів у складі робіт з капітального ремонту вищезазначеної закупівлі. Також, в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» Договору в рядках 1, 34, 35 та 47 в стовпчику «Країна походження товару» зазначено «Країни ЄС» та не зазначено які саме країни ЄС є країнами походження товарів, зазначених у вищевказаних рядках.
Відповідь:
В Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» Договору в рядках 1, 34, 35 та 47 в стовпчику «Країна походження товару» та в листі довільної форми від 26.11.2025 № 26 не було спочатку визначено, які саме країни ЄС є країнами походження товарів. Повідомляємо, що вимоги Рамкової Угоди порушені не були, що підтверджується нормами статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main, та переліку, доведеному листом Мінекономіки від 28.02.2025 № 3323-04/19127-07, який розміщено за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.
Згідно п.83 Особливостей передбачено ,що постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, під час подання документів для здійснення оплати за договором про закупівлю повинен подати замовнику: документ, який підтверджує країну походження кожного товару, кожного товару у складі закупівель послуг, кожного товару та/або матеріального ресурсу у складі закупівель послуг з поточного ремонту/ робіт, який постачатиметься за результатом такої оплати/поставлений (сертифікат про походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару).
Так, як роботи були виконані Підрядником було надано акт про виконані роботи 12.12.2025 року разом зі всіма підтверджуючими документами на підтвердження країни походження товарів та/або матеріального ресурсу, що використовувався у ремонті(сертифікати, декларації додаються) та для підтвердження більш точного та коректного використання коштів в рамках закупівель за програмою Ukraine Facility між Замовником та Підрядником було укладено Додаткову угоду №1 від 12.12.2025 року (додається).