Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти від Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-014665-a
Id Tender eb51345798514d94ad2d94f5fa76486d
План UA-P-2025-11-28-017337-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.11.2025 17:09
Остання зміна 12.12.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 381 360 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 17:08 до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 17:08
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 17:08
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00
до 12.12.2025 16:59
Залишилось 3 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 16:59
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 16:59
-
Період уточнень
з 28.11.2025 17:08 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 17:08 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 12.12.2025 16:59
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 12.12.2025 16:59
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 381 360 грн.
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
21 381 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106906,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
356 356
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, Додаток 2 до договору
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані, відповідно до умов цього Договору, послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Виконавцем, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично надані послуги. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Пропозиція:
21 381 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Халіна Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380501877383
Замовник
ЄДРПОУ
02146328
Назва (англійською мовою)
The Department of education of administration of Industrial region of Kharkiv city Council
Повна назва
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
The Department of education of administration of Industrial region of Kharkiv city Council
Поштовий індекс
61007
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Біблика, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Період вимог/скарг з 12.12.2025 16:59 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 16:59
Довідка НАЗК
12.12.2025 16:59
Повідомлення про рішення
10.12.2025 22:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Відповідно до абзацу першого розділу 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 2». 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником Комунальне підприємство «Комбінат дитячого харчування» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «Довідка працівники р-ни.pdf», що містить документ вих. №126 від 04.12.2025), в якій невірно вказано дату проходження останнього медогляду кухаря 3 розряду Православна Алевтина Вікторівна. Дата, вказана в зазначеному файлі, не відповідає інформації, що зазначено в санітарній книжці даного працівника (файл «санкнижки 2026 р-ни.pdf»). 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, коректну Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 2. 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Відповідно до п. 12 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося надати: «……Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Також пунктом 7.1 розділу 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» встановлено наступне: «Якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу». 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником підписано тендерну пропозицію за допомогою КЕП Ніконенко Людмили Борисівни, яка не являється керівником Учасника, та разом з тим довіреність або доручення на таку особу відсутні. 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довіреність або доручення на Ніконенко Людмилу Борисівну.
Створено
10.12.2025 22:22
Надати до
11.12.2025 22:22
Договір
UA-2025-11-28-014665-a-c1
Очікує підписання
21 381 360 грн.
21 381 360 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
356 356 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Номенклатура
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Кількість
356 356
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Повна назва
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02146328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Повна назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36816884

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 381 360 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380501877383
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 381 360 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380501877383
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності