Показати схожі тендери

Закупівля Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare від ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-014479-a
Id Tender 20cc98afc00042cf98986a4cb93fd870
План UA-P-2025-11-28-008109-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.11.2025 17:00
Остання зміна 09.12.2025 17:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 218 284 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 16:58 до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 16:58
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 16:58
до 04.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.12.2025 00:00
-
Період уточнень
з 28.11.2025 16:58 до 04.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 16:58 до 04.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.12.2025 00:00
Основні параметри
Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 218 284 грн.
Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare
Назва предмета закупівлі
Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare
Очікувана вартість
3 218 284 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32182,84
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare
Код ДК 021:2015
48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, Київська область, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Дата постачання по
06.01.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплата вартості Договору, здійснюється Покупцем в розмірі 100% (сто відсотків) вартості Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Проект договору
28.11.2025 16:48
Тендерна документація
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІН-КЛАУД"
Пропозиція:
3 215 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уповноважена особа
Електронна пошта
Телефон
+380443333566
Сайт:
http://www.fg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21708016
Повна назва
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Січових Стрільців, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Програмна продукція: примірник програмного забезпечення типу Сlоudflare
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
07.12.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), повідомляємо ТОВ «ІН-КЛАУД» (далі – Учасник) про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: 1. Згідно вимог, зазначених в пункті 9 Розділу 6 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації має надати: «Документ (авторизаційний лист, тощо) від виробника програмного забезпечення, що поставляється Учасником (офіційного представника, представництва, дистриб’ютора), що засвідчує повноваження учасника процедури закупівлі на постачання (продаж, перепродаж, розповсюдження, тощо) запропонованого програмного забезпечення.» На виконання вищезазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли: «IN-CLOUD LLC_FGV_Reseller Authorization Letter_CF_05.12.2025.pdf» та «2.1. Переклад авторизаційний лист.pdf», які містять лист від виробника програмного забезпечення та його переклад відповідно. В наданих документах зазначена наступна інформація щодо строку повноважень Учасника продавати послуги Cloudflare: в листі – 05.12.2026, в перекладі - до 03.12.2026 року. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документ (авторизаційний лист, тощо) від виробника програмного забезпечення, що поставляється Учасником (офіційного представника, представництва, дистриб’ютора), що засвідчує повноваження учасника процедури закупівлі на постачання (продаж, перепродаж, розповсюдження, тощо) запропонованого програмного забезпечення. 2. Згідно пункту 5.1. Розділу 5 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації має надати: «Довідку, складену в довільній формі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації з обов’язковим заповненням форми «Відповідність технічним вимогам» цього Додатку». На виконання вищезазначених вимог, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано файл «2. Довідка відповідність технічним вимогам.pdf», що містить заповнену Учасником Форму «Відповідність технічним вимогам», проте, інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації – в Довідці відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, довідку, складену в довільній формі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, з обов’язковим заповненням форми «Відповідність технічним вимогам» Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
09.12.2025 16:02
Надати до
10.12.2025 16:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 218 284 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 218 284 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 00:00
Замовник:
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
Контактний телефон:
+380443333566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності