Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-013900-a
Id Tender cab5686a155541a09707b52c964f781a
План UA-P-2025-11-28-016485-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.11.2025 16:14
Остання зміна 10.12.2025 13:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 867 456.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 16:14 до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 16:14
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 16:14
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00
до 09.12.2025 11:08
Залишилось 2 год. 12 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 11:08
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 11:08
-
Період уточнень
з 28.11.2025 16:14 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 16:14 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 09.12.2025 11:08
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 09.12.2025 11:08
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 867 456.67 грн.
Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Назва предмета закупівлі
Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Очікувана вартість
1 867 456.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9337,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником видаткової накладної на оплату за фактично поставлений Товар
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
Пропозиція:
1 864 490 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Калюжна Наталя Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380672985339
Замовник
ЄДРПОУ
20991369
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Поштовий індекс
65082
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ ЄЛІСАВЕТИНСЬКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Період вимог/скарг з 09.12.2025 11:08 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до п. 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз, а саме Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Враховуючи п. 49 Особливостей, ст. 33 Закону, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів, ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a, Учасника – ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), далі – Переможець, із тендерною пропозицією 1 864 490,00 грн. Відповідно до п. 49 Особливостей, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається Замовником відповідно до ст. 33 Закону та п. 46 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a, Учасника – ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207). 3. Відповідно до п. 49 Особливостей, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до ст. 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
09.12.2025 11:09
Довідка НАЗК
09.12.2025 11:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 10:09
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.12.2025 00:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз, а саме Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника, ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207) у відкритих торгах, предмет закупівлі, код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a, згідно з Особливостями та Закону на відповідність вимогам Тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду Тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), предмет закупівлі, код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a, невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією предмет закупівлі, код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «08» грудня 2025 року розглянув найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі, ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), оскільки була подана одна тендерна пропозиція, відповідно до п. 36 Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення ч. 2, 12, 16, абз. 2 і 3 ч. 15 ст. 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207) у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a, виявлено наступні невідповідності. 1. п. 1. Розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» була встановлена вимога: «… Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: … …2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП перевіряються посада, прізвище та ініціали особи, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), відповідно до інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції....» Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Prozorro, Учасником, ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207) було підписано тендерну пропозицію (05.12.2025 р. 22:08 год.) та кожен файл тендерної пропозиції, зокрема, «Електронний підпис» (05.12.2025 р. 22:02 год.). За результатами перевірки файлів «Електронний підпис» на веб-порталі центрального засвідчувального органу, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: Підписувач Крутік Валерій Іванович П.І.Б. Крутік Валерій Іванович Країна Україна РНОКПП 2322918896 Організація (установа) ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" Код ЄДРПОУ 32153207 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:08:06 05.12.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 79E1280800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель звернулася із запитом від 10.02.2021 р. № 20-29/06-1616-пз до МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ щодо надання роз'яснення, зокрема, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – «удосконалений, чи може такий підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом. Листом від 16.02.2021 р. № 1/06-3-1587 МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікований. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ від 16.02.2021 р. №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Постанова Кабінету Міністрів України № 300, від 17.03.2022 р. «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», яка дозволяла на період воєнного стану використовувати УЕП замість КЕП, навіть якщо законодавство передбачало використання саме КЕП, втратила чинність 01.02.2024 р. на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 88 від 26.01.2024 р. 31.12.2023 р. набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 12.12.2023 р. № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Цією Постановою Кабінет Міністрів України врегулював питання щодо УЕП, виконавши завдання, покладене на Кабінет Міністрів України нормою ст. 17-1 Закону України № 2155 від 05.10.2017 р. «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Отже, Учасником, в порушення вимог п. 1. Розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» на тендерну пропозицію замість КЕП накладено УЕП. Для усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен привести у відповідність свою тендерну пропозицію до вимог п. 1. Розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та накласти на тендерну пропозицію КЕП замість УЕП. 2. Додатком 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» була встановлена вимога: «…Строк поставки: до 25.12.2025р. …2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - лист від виробника (або представництва виробника, або його офіційного дистриб’ютора на території України), запропонованого учасником товару, в якому: підтверджується, що учасник є партнером (має партнерські відносини / партнерський статус) виробника або представництва виробника, або його офіційного дистриб’ютора на території України; підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар із зазначенням їх строку (строку гарантії виробника) та можливість поставки товару у визначений умовами закупівлі термін, із зазначенням строку (строк поставки товару); У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), надана «Довідка про виробника спецікацію товара», в якій зазначено, що «Учасник підтверджує гарантійні зобов’язання на товар із зазначенням їх строку (24 місяці) та можливість поставки товару у визначений умовами закупівлі термін, із зазначенням строку (до 31.12.2025);... » Отже, Учасником, в порушення вимог Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено інший строк поставки ніж передбачено. Для усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен привести у відповідність свою тендерну пропозицію до вимог Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та надати довідку на зазначену вимогу «лист від виробника (або представництва виробника, або його офіційного дистриб’ютора на території України), запропонованого учасником товару, в якому: підтверджується, що учасник є партнером (має партнерські відносини / партнерський статус) виробника або представництва виробника, або його офіційного дистриб’ютора на території України; підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар із зазначенням їх строку (строку гарантії виробника) та можливість поставки товару у визначений умовами закупівлі термін, із зазначенням строку (строк поставки товару)» із зазначенням відповідного Тендерною документацією строку поставки товару. 3. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» була встановлена вимога: «…3. Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції*: 3.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вносити інформацію в електронні поля тендерної пропозиції…» У складі тендерної пропозиції Учасника, ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), в порушення встановленої Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» вимоги, зазначена довідка відсутня. Для усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен привести у відповідність свою тендерну пропозицію до вимог Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» та надати відповідну довідку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207) у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасником, ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/ або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-013900-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником, ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (код за ЄДРПОУ 32153207), у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
08.12.2025 10:09
Надати до
09.12.2025 10:09
Договір
UA-2025-11-28-013900-a-a1
Очікує підписання
1 864 490 грн.
1 864 490 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 (комплект)
Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Номенклатура
Комплекти меблів для створення сучасного освітнього простору для оснащення навчальних кабінетів
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20991369

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
Повна назва
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32153207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 867 456.67 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672985339
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 867 456.67 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІШЕЛЬЄВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672985339
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності