Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проектом: "Місце зустрічі сучасних людей") в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області (закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відмінено відкриті торги (ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-30-011921-a та ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-30-011921-a додаються) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)) від Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-28-013700-a
Id Tender cde336f3876e430694877260e7df0db9
План UA-P-2025-11-28-010218-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2025 16:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 210 044.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проектом: "Місце зустрічі сучасних людей") в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області (закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відмінено відкриті торги (ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-30-011921-a та ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-30-011921-a додаються) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі))
роботи
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-09-30-011921-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проектом: "Місце зустрічі сучасних людей") в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23252, Україна, Вінницька область, селище Вороновиця, площа Козацька
Дата постачання з
27.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Авдійчук
Електронна пошта
Телефон
+380958290594
Замовник
ЄДРПОУ
43978752
Повна назва
Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради
Поштовий індекс
23252
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, селище міського типу Вороновиця
Адреса
вул. Козацький шлях, будинок 60
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-28-013700-a-a1
Підписаний і діє
Номер
140-к
3 210 044.4 грн.
2 675 037 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проектом: "Місце зустрічі сучасних людей") в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проектом: "Місце зустрічі сучасних людей") в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради
Повна назва
Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43978752

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03579443

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-15-000033
Дата створення проекту
15.12.2025 14:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.12.2025 15:54
Дата завершення моніторингу
06.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.12.2025 №144-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.12.2025 №144-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-11-28-013700-a 28.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2025 00:00
Документи рішення
15.12.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту алеї та зони паркування на площі Козацькій (за проєктом: «Місце зустрічі сучасних людей») в смт. Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-11-28-013700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Надати пояснення щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування робіт (додаток № 3) до договору від 27.11.2025 № 140-К пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 в частині не зазначення визначених джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.12.2025 11:35
Орган перевірки
20.12.2025 00:00
Документи повідомлення
16.12.2025 11:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 210 044.4 грн.
Замовник:
Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради
Контактний телефон:
+380958290594
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 210 044.4 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Відділ управління комунальною власністю Вороновицької селищної ради
Контактний телефон:
+380958290594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності