Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл від Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-013076-a
Id Tender 0e41ac9dabf04cc68bce947bff05a00c
План UA-P-2025-11-28-015104-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.11.2025 15:42
Остання зміна 18.12.2025 09:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
262 635 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 15:41 до 06.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 15:41
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 15:41
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 08:00
до 10.12.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 16:50
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 16:50
до 18.12.2025 09:39
Період уточнень
з 28.11.2025 15:41 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 15:41 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 08:00 до 10.12.2025 16:50
Період кваліфікації
з 06.12.2025 08:00 до 10.12.2025 16:50
Основні параметри
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
262 635 грн.
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Назва предмета закупівлі
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Очікувана вартість
262 635 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2626,35
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Код ДК 021:2015
51112000-0 - Послуги зі встановлення електричного розподільного та контрольного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 34
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОСТЮШКО КОСТЯНТИН ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.11.2025 15:41
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Мохнатко
Електронна пошта
Телефон
+380442567020
Замовник
ЄДРПОУ
03539024
Повна назва
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Михайла Грушевського, 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Період вимог/скарг з 10.12.2025 16:50 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 08:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:50
Довідка НАЗК
10.12.2025 16:50
Повідомлення про рішення
09.12.2025 16:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.12.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянута тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП КОСТЮШКО КОСТЯНТИН ПЕТРОВИЧ. 1. На виконання вимог підпункту 6 пункту 1, розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати у вигляді окремого файлу інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), зазначені у пунктах 6 та 7 розділу III та Додатку 7 до цієї тендерної документації, а саме: Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: - зварювальні, газополум’яні, наплавні роботи; - роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Учасником не було надано відповідні документи. 2. На виконання вимог підпункту 2 пункту 1, розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати у вигляді окремого файлу інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 2 до тендерної документації, стор. 29), а саме довідка, складена у довільній формі, за підписом директора (уповноваженої особи), яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання зобов‘язань за предметом закупівлі із обов’язковим зазначенням власного імені, прізвища та посади в організації. Учасник повинен підтвердити наявність наступних працівників: • адміністративно-технічного персоналу з групою електробезпеки не нижче ІІІ (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо); • електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо); • налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (надати копію посвідчення/сертифікату/ атестату тощо). • атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо). Всі працівники, які будуть залучатись до надання послуг за предметом закупівлі повинні пройти навчання та перевірку знань з охорони праці в обсязі загального курсу «Охорони праці» (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо) та навчання за програмою пожежно-технічний мінімум (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо). Учасник повинен мати в наявності працівника/працівників який/які пройшов(ли) навчання та перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті. Учасник повинен мати в наявності працівника/працівників який/які пройшов(ли) навчання та перевірку знань з охорони праці під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт. Учасником було надано відповідні довідку про наявність двох працівників – інженерів-енергетиків, з групою допуску з енергобезпеки V, а також витяги з протоколів: • перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів за V групою (та понад 1000 В) електробезпеки; • з охорони праці в обсязі загального курсу «Охорони праці»; • з пожежно-технічного мінімума; • з охорони праці під час виконання робіт на висоті; • з охорони праці під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт. Учасник не надав підвердження наявності електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, атестованого електро-газозварювальника. 3. На виконання вимог підпункту 3 пункту 1, розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканований оригінал або завірену копію сторінок паспорта (1-4 та останнього місця реєстрації) паспорта, якщо паспорт видано у формі ID-картки - подається копія обох сторін картки та документ про реєстрацію місця проживання (для фізичних осіб), Сканований оригінал або завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Учасником не було надано відповідні документи. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме додати окремими документами: 1. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: - зварювальні, газополум’яні, наплавні роботи; - роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. 2. Інформацію про підвердження наявності у учасника наступних працівників: • електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо); • налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (надати копію посвідчення/сертифікату/ атестату тощо). • атестований електро-газозварювальник (надати копію посвідчення/сертифікату/атестату тощо). 3. Сканований оригінал або завірену копію сторінок паспорта (1-4 та останнього місця реєстрації) паспорта, якщо паспорт видано у формі ID-картки - подається копія обох сторін картки та документ про реєстрацію місця проживання, Сканований оригінал або завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду
Створено
09.12.2025 16:45
Надати до
10.12.2025 16:45
Договір
UA-2025-11-28-013076-a-a1
Підписаний і діє
Номер
85/25-П
250 000 грн.
250 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.12.2025
Строк дії договору з
18.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Номенклатура
Послуги по підключенню та налагодженню АВР та вторинних кіл
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Повна назва
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03539024

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОСТЮШКО КОСТЯНТИН ПЕТРОВИЧ
Повна назва
ФОП КОСТЮШКО КОСТЯНТИН ПЕТРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2700310317

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2025 09:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
262 635 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 08:00
Замовник:
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
262 635 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 08:00
Замовник:
Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності