Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 79997000-9 Послуги з організації відряджень (послуги з організації відрядження стейкхолдерів для участі у воркшопі в межах реалізації Проєкту «Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП (REBTES)» в рамках Програми «Interreg Europe» від ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ"ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-28-011232-a
Id Tender bb77dcbd5d3d44c1a3f5f1ea178d9d84
План UA-P-2025-11-27-020137-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 360.66 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015: 79997000-9 Послуги з організації відряджень (послуги з організації відрядження стейкхолдерів для участі у воркшопі в межах реалізації Проєкту «Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП (REBTES)» в рамках Програми «Interreg Europe»
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ОБГРУНТУВАННЯ на підставі пп. 6 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2025-10-30-008918-a. Так, 07.11.2025 відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2025-10-30-008918-a додається. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 79997000-9 Послуги з організації відряджень (послуги з організації відрядження стейкхолдерів для участі у воркшопі в межах реалізації Проєкту «Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП (REBTES)» в рамках Програми «Interreg Europe»
Код ДК 021:2015
79997000-9 - Послуги з організації відряджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
28.11.2025 14:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободян Ярослав
Електронна пошта
Телефон
380342551842
Замовник
ЄДРПОУ
43942459
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Грушевського, будинок 21
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-28-011232-a-b1
Підписаний і діє
Номер
157
66 360.66 грн.
66 360.66 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 79997000-9 Послуги з організації відряджень (послуги з організації відрядження стейкхолдерів для участі у воркшопі в межах реалізації Проєкту «Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП (REBTES)» в рамках Програми «Interreg Europe»
Номенклатура
ДК 021:2015: 79997000-9 Послуги з організації відряджень (послуги з організації відрядження стейкхолдерів для участі у воркшопі в межах реалізації Проєкту «Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП (REBTES)» в рамках Програми «Interreg Europe»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43942459

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство «КИЙ АВІА»
Повна назва
Приватне акціонерне товариство «КИЙ АВІА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01130578

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
documentType.contract.contractNotice
28.11.2025 14:52
Підписаний договір
documentType.contract.contractNotice
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 360.66 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 360.66 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності