Показати схожі тендери

Закупівля Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step») від Виконавчий комітет Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-011222-a
Id Tender fb2b536118124beead1e8aeac4c91995
План UA-P-2025-11-28-013318-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.11.2025 14:53
Остання зміна 10.12.2025 17:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
890 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 14:52 до 06.12.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 14:52
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 14:52
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 16:00
до 10.12.2025 17:25
Залишилось 3 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 17:25
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 17:25
-
Період уточнень
з 28.11.2025 14:52 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 14:52 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 16:00 до 10.12.2025 17:25
Період кваліфікації
з 06.12.2025 16:00 до 10.12.2025 17:25
Основні параметри
Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
890 000 грн.
Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step»)
Назва предмета закупівлі
Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step»)
Очікувана вартість
890 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step»)
Код ДК 021:2015
32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання
Кількість
25
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДСК-ДНІПРО"
Пропозиція:
885 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 14:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучинський Андрій Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380332777916
Замовник
ЄДРПОУ
04051327
Повна назва
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Засіб підсилення сигналу для керування безпілотними літальними апаратами «Степ» («Step»)
Період вимог/скарг з 10.12.2025 17:25 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 16:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
10.12.2025 17:25
Повідомлення про рішення
09.12.2025 16:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.12.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічними договорами в розумінні Документації є договори на постачання товару згідно з предмету закупівлі; 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
09.12.2025 16:39
Надати до
10.12.2025 16:39
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
890 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 16:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
890 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 16:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності