Показати схожі тендери

Закупівля «Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області». код ДК 021:2015: 45212314-0 – Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів. від Батуринська міська рада.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-28-009022-a
Id Tender aad454cdc5c046f0b2ee3631717c29aa
План UA-P-2025-11-28-010719-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 502 071.14 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
«Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області». код ДК 021:2015: 45212314-0 – Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів.
роботи
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-10-31-008551-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області».
Код ДК 021:2015
45212314-0 - Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16512, Україна, Чернігівська область, м. Батурин, вул. Гетьманська
Дата постачання по
31.12.2025 13:52
Документи закупівлі
28.11.2025 14:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Глузд Вікторія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380463548561
Факс
+380463548333
Замовник
ЄДРПОУ
04412354
Повна назва
Батуринська міська рада
Поштовий індекс
16512
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Батурин
Адреса
вул. В.Ющенка, 30
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-28-009022-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ 27/11
3 502 071.14 грн.
2 918 392.62 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області».
Номенклатура
«Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Батуринська міська рада
Повна назва
Батуринська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04412354

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " Бахмачгазбудсервіс"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35800585

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 14:12
Додатки до договору
documentType.contract.contractProforma
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-12-000021
Дата створення проекту
12.12.2025 10:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
12.12.2025 14:24
Дата завершення моніторингу
03.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 541-86-55
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 11.12.2025 № 79-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2025-11-28-009022-a 28.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.12.2025 00:00
Документи рішення
12.12.2025 14:24
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Будівництво Алеї Слави по вулиці Гетьманська в м. Батурин Чернігівської області». код ДК 021:2015: 45212314-0 – Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів», очікуваною вартістю 3 502 071,14 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-28-009022-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик? 2. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю. 3. Просимо пояснити різницю очікуваної вартості закупівлі за номером ID: UA-2025-11-28-009022-a та очікуваною вартістю відмінених конкурентних торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі за номером ID: UA-2025-10-31-008551-a. 4. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, чи дотримано ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» вимоги технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 27.11.2025 № 27/11, укладеного Замовником з ТОВ «Бахмачгазбудсервіс». У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.12.2025 17:39
Орган перевірки
19.12.2025 00:00
Документи повідомлення
15.12.2025 17:40
-
Відповідь
У відповідь на ваш запит, надаємо наступну інформацію
1. По замовленню Батуринської міської ради було виготовлено проектно кошторисну документацію, на основі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, додаємо скан копії документів. 2.Надаємо скан копію Протоколу затвердження річного плану закупівель UA -Р-2025-11-28-010719-а. 3. У зв'язку з відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції, замовником було прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання прямого Договору відпровідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі проєктно-кошторисної документації та не змінювалася. Ціна прямого договору становить 3 502 071,14, що є меншим за очікувану вартість . При укладенні прямого Договору предмет закупівлі, обсяги робіт, технічні та якісні характеристики залишилися без змін , зменшення вартості прямого договору зумовлено результатами аналізу ринкових цін, але це не призвело до зменшення обсягів чи погіршення якості робіт. 4. Додаємо скан копії документів: обсягів робіт,технічних та якісних характеристик виконавців ТОВ «Бахмачгазбудсервіс". 5. Відповідно стану виконання Договору ТОВ «Бахмачгазбудсервіс" було виконано такі роботи :1. Розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 10 м, група ґрунтів 1 (рослинний грунт)- 1000м3- 0,1124; 2.Додавати на кожні наступні 10 м переміщення ґрунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] , група ґрунтів 1 ( на відстань 500м) 1000м3- 0,1124; 3.Улаштування вирівнюючих шарів основи із піску автогрейдером 100м.3- 1,179; 4.Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебеню автогрейдером 100м3- 0,5835; 5. (Демонтаж) Улаштування бетонних плитних тротуарів із заповненням швів піском 100м2-1,988.
Рішеня
17.12.2025 16:42
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 502 071.14 грн.
Замовник:
Батуринська міська рада
Контактний телефон:
+380463548561
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 502 071.14 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Батуринська міська рада
Контактний телефон:
+380463548561
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності