Закупівля «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект від Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація)..
«Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект.
Очікувана вартість
360 040 020 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800200,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії
Код ДК 021:2015
33150000-6 -
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Код НК 024:2023
35159
Система лінійного прискорювача
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
03115, Україна, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
1
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару відповідно до Специфікації може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Товару не виникають, а Покупець не несе відповідальності перед Продавцем.
Розрахунки по Договору здійснюються за рахунок кошів спеціального фонду місцевого бюджету шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Продавця при наявності коштів на рахунку Покупця та по мірі їх надходження.
Надається Довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі
Учасник надає: 1. Довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівників із зазначенням відповідної кваліфікації, наявності необхідних знань, освіти та досвіду для постачання цього товару. 2.Учасник надає документи від виробника товару на підтвердження кваліфікації працівника (інженера).
Учасник надає: 1. Довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 2. Договір (-ори), які (-ий) вказано у довідці та видаткова/-і накладна/-і та/або акт/-и прийому-передачі товару (надання послуг), які підтверджують виконання договору в частині поставки товару та надання послуг з сервісного технічного обслуговування.
Учасник надає підтвердження фінансової спроможності: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за певний звітний період 2023-2024 роки з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття їх до обліку уповноваженим органом та з документом, яким їх затверджено (для учасників-юридичних осіб),
або
Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого/мікро підприємництва)
або
податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців).
Подані Учасником документи повинні свідчити про сумарний обсяг річного доходу (виручки) за 2023-2024 рік у розмірі не менше 40 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 13:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 13:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
«Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект
Тендер:
UA-2025-11-28-007607-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-11-28-007607-a.a1
Дата:
04.12.2025 14:01
Стан:
Прийнято до розгляду
Щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, оскільки є кваліфікованим постачальником високотехнологічного медичного обладнання. Проте, вивчивши Тендерну документацію (далі – ТД), Скаржник дійшов висновку, що вимоги до предмета закупівлі, а саме до обладнання для радіотерапії, є дискримінаційними та такими, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель, закріпленим у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
ІІ. Суть порушення прав та інтересів Скаржника
1. Обмеження конкуренції під вимоги конкретного виробника.
Скаржник зазначає, що технічні вимоги та характеристики, встановлені Замовником у Тендерній документації (зокрема, у Медико-технічних вимогах), сформовані таким чином, що повністю відповідають апаратурі лише одного виробника – Accuray. Скаржник, маючи можливість та бажання запропонувати сучасне, якісне та конкурентоспроможне обладнання від іншого світового лідера, а саме Varian, позбавлений такої можливості. Вимоги ТД містять специфічні, надмірні або унікальні параметри, які є властивими виключно обладнанню Accuray, тоді як обладнання Varian, що є рівноцінним, або перевершує його за ключовими клінічними показниками, формально не відповідає цим конкретним, вузько прописаним вимогам. Таке встановлення вимог є прямою дискримінацією стосовно Скаржника та всіх інших потенційних учасників, які пропонують обладнання Varian або інших виробників, тим самим штучно обмежуючи коло учасників до одного-двох постачальників продукції Accuray, що призводить до порушення конкурентного середовища.
2. Порушення законодавства про публічні закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги до предмета закупівлі мають бути максимально нейтральними та дозволяти подання пропозицій від різних виробників, чия продукція може бути функціонально еквівалентною.Встановлення Замовником вимог, які є унікальними для обладнання Accuray, повністю нівелює можливість участі Скаржника з обладнанням Varian та порушує право Скаржника на участь у процедурі закупівлі, що є прямим порушенням принципу недискримінації.
ІІІ. Вимоги Скаржника
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ч. 1 ст. 3, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації за процедурою UA-2025-11-28-007607-a, які обмежують конкуренцію та прописані під продукцію одного виробника – Accuray.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
o Виключити або змінити дискримінаційні технічні вимоги та характеристики (у Медико-технічних вимогах), які є унікальними для обладнання виробника Accuray.
o Привести вимоги до предмета закупівлі у відповідність до норм законодавства, забезпечивши можливість подання рівноцінних пропозицій від різних виробників, включаючи обладнання Varian.
Обмеження конкуренції під вимоги конкретного виробника
Скаржник зазначає, що технічні вимоги та характеристики, встановлені Замовником у Тендерній документації (зокрема, у Медико-технічних вимогах), сформовані таким чином, що повністю відповідають апаратурі лише одного виробника – Accuray. Скаржник, маючи можливість та бажання запропонувати сучасне, якісне та конкурентоспроможне обладнання від іншого світового лідера, а саме Varian, позбавлений такої можливості. Вимоги ТД містять специфічні, надмірні або унікальні параметри, які є властивими виключно обладнанню Accuray, тоді як обладнання Varian, що є рівноцінним, або перевершує його за ключовими клінічними показниками, формально не відповідає цим конкретним, вузько прописаним вимогам. Таке встановлення вимог є прямою дискримінацією стосовно Скаржника та всіх інших потенційних учасників, які пропонують обладнання Varian або інших виробників, тим самим штучно обмежуючи коло учасників до одного-двох постачальників продукції Accuray, що призводить до порушення конкурентного середовища.
Порушення законодавства про публічні закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги до предмета закупівлі мають бути максимально нейтральними та дозволяти подання пропозицій від різних виробників, чия продукція може бути функціонально еквівалентною.Встановлення Замовником вимог, які є унікальними для обладнання Accuray, повністю нівелює можливість участі Скаржника з обладнанням Varian та порушує право Скаржника на участь у процедурі закупівлі, що є прямим порушенням принципу недискримінації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації за процедурою UA-2025-11-28-007607-a, які обмежують конкуренцію та прописані під продукцію одного виробника – Accuray.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
o Виключити або змінити дискримінаційні технічні вимоги та характеристики (у Медико-технічних вимогах), які є унікальними для обладнання виробника Accuray.
o Привести вимоги до предмета закупівлі у відповідність до норм законодавства, забезпечивши можливість подання рівноцінних пропозицій від різних виробників, включаючи обладнання Varian.
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» № UA-2025-11-28-007607-a.a1 від 04.12.2025 року 28 листопада 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-28-007607-a із кінцевим терміном подання - 08 грудня 2025 року 08 год. 00 хв. (оскарження до 05 грудня 2025 року 00:00). Проте, 04 грудня 2025 року, Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» було подано скаргу № UA-2025-11-28-007607-a.a1 щодо встановлення дискримінаційних умов у тендерній документацій на закупівлю по предмету «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі за текстом – Колегія) №18059-р/пк-пз від 08.12.2025 року скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» № UA-2025-11-28-007607-a.a1 від 04.12.2025 року прийнято до розгляду. Комісія зобов’язала Замовника протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. З приводу тверджень, пояснень і доводів Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ», викладених у скарзі, повідомляємо наступне: 1. З метою забезпечення справедливості та об’єктивності під час проведення процедури закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», хочемо зазначити, що технічні вимоги, зазначені в тендерній документації відповідно до потреби Замовника, та не є дискримінаційними. Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними характеристиками. Отже відповідність товару вимогам певних критеріїв, вказаних у документації закупівлі, не забороняє Замовнику встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам. Радіохірургія є вузькоспеціалізованою процедурою променевого лікування онкологічних захворювань. Тому проведення таких процедур вимагає специфічного обладнання, яке використовується саме для даної методики підведення дуже високої дози опромінення. Технічні вимоги до даної закупівлі були складені з вимогами до апаратури, яка максимально точно зможе підводити високі дози опромінення, максимально зберігаючи тканини які заходяться біля мішені опромінення, постійно контролюватиме положення пацієнта на лікувальному столі, робитиме поправку положення мішені, контролюватиме рух мішеней які знаходяться у відділі грудної порожнини та зупинятиме опромінення, якщо зсув мішені виходитиме за поріг допустимих відхилень. Зважаючи на вищезазначене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв постачання якісного товару, та не порушують вимоги Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. 2. В додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". У разі надання в пропозиції еквіваленту Учасник надає порівняльну характеристику запропонованого товару та товару, що визначений технічними вимогами тендерної документації, щодо відповідності технічним вимогам і якісним характеристикам Покупця. При наданні еквіваленту технічні вимоги обладнання не повинні бути гіршими, ніж визначені у тендерній документації, крім того Учасник надає інструкцію із застосування запропонованого ним товар. Отже,в даній закупівлі можуть приймати участь виробники різного обладнання з подібними характеристиками, зазначеними в додатку №1 до Тендерної документації. Жоден із потенційних Учасників не обмежений в наданні пропозиції товару який відповідає кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Отже, дії Змовника в частині встановлення у Тендерній документації медико-технічних характеристик не порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, яким передбачена недискримінація учасників. Також, слід зазначити, що у скарзі не зазначено, які саме медико-технічні вимоги є специфічними, надмірними та унікальними, які є властивими виключно обладнанню одного виробника, не зазначено який саме пункт тендерної документації дискримінує та обмежує участь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» у даній закупівлі, а тому у Замовника відсутня можливість щодо обґрунтування доцільності даних умов тендерної документації, що додатково свідчить про відсутність порушених прав Скаржника.
ПРОСИМО: 1.Прийняти пояснення до розгляду по закупівлі UA-2025-11-28-007607-a «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект. 2. Відмовити в задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» № UA-2025-11-28-007607-a.a1 від 04.12.2025 року
Уповноважена особа Ольга КЛИМЕНКО Відповідальний за медико-технічне завдання, начальник технічного відділу з клінічної дозиметрії Олег ОВСІЄНКО
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (відповідь на пояснення Замовника)
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (відповідь на пояснення Замовника)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» (далі – Скаржник) подало скаргу (UA-2025-11-28-007607-a.a1) щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації (далі – ТД) у закупівлі системи радіохірургії. Ознайомившись із письмовими поясненнями Замовника, оприлюдненими в системі, Скаржник вважає їх необґрунтованими та такими, що не спростовують факт дискримінації, виходячи з наступного:
1. Щодо твердження Замовника про "відсутність конкретики" у Скарзі У своїх поясненнях Замовник зазначає, що у скарзі нібито «не зазначено, які саме медико-технічні вимоги є специфічними... та який саме пункт тендерної документації дискримінує». Це твердження є маніпулятивним. Скаржник у первинній скарзі чітко зазначив, що весь комплекс технічних вимог виписаний під конкретне обладнання – Accuray (CyberKnife). Дискримінація в даному випадку полягає не в одному конкретному показнику, а в сукупності параметрів (конструкція, принципи наведення, специфічні допуски), які дослівного списані з технічної специфікації одного виробника. Як доказ, до Скарги були додані порівняльні брошури Accuray та Varian. Тим не менш, для спростування аргументу Замовника, наводимо приклади конкретних невідповідностей, які унеможливлюють участь еквівалентів (наприклад, Varian): У Додатку №1 «Технічні характеристики» у Таблиці №2 «Медико-технічні вимоги» містяться вимоги, які у своїй сукупності та конкретних формулюваннях вказують на одного конкретного виробника обладнання, а саме компанію Accuray та їх систему CyberKnife. Це унеможливлює участь інших провідних світових виробників (таких як Varian Medical Systems або Elekta), які використовують інші конструктивні рішення (гентрі) для досягнення аналогічних клінічних результатів. Детальний текст скарги викладено у вкладених файлах. .
ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (відповідь на пояснення Замовника)
1. Щодо твердження Замовника про "відсутність конкретики" у Скарзі У своїх поясненнях Замовник зазначає, що у скарзі нібито «не зазначено, які саме медико-технічні вимоги є специфічними... та який саме пункт тендерної документації дискримінує». Це твердження є маніпулятивним. Скаржник у первинній скарзі чітко зазначив, що весь комплекс технічних вимог виписаний під конкретне обладнання – Accuray (CyberKnife). Дискримінація в даному випадку полягає не в одному конкретному показнику, а в сукупності параметрів (конструкція, принципи наведення, специфічні допуски), які дослівного списані з технічної специфікації одного виробника. Як доказ, до Скарги були додані порівняльні брошури Accuray та Varian. Тим не менш, для спростування аргументу Замовника, наводимо приклади конкретних невідповідностей, які унеможливлюють участь еквівалентів (наприклад, Varian): У Додатку №1 «Технічні характеристики» у Таблиці №2 «Медико-технічні вимоги» містяться вимоги, які у своїй сукупності та конкретних формулюваннях вказують на одного конкретного виробника обладнання, а саме компанію Accuray та їх систему CyberKnife. Це унеможливлює участь інших провідних світових виробників (таких як Varian Medical Systems або Elekta), які використовують інші конструктивні рішення (гентрі) для досягнення аналогічних клінічних результатів. Детально викладено у вкладених файлах
«Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект
Звернення:
За тендером : «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», згідно ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» код 33150000-6; за НК 023:2024 «Класифікатор медичних виробів» код 35159 – «Система лінійного прискорювача»; за кодом НК 031:2024 «Національна номенклатура медичних виробів» Код EMDN: Z11010701 «Системи радіохірургії», а саме: система радіохірургії – 1 комплект
Тема:
Дата поставки Товару
Зміст:
Шановний Замовнику!
Просимо надати уточнення та узгодити дату поставки товару, оскільки в тендерній документації зазначено різні строки.
У Проєкті договору (п. 5.1) визначено, що поставка товару має бути здійснена до 31.12.2025 року.
Водночас у Додатку 4 до тендерної документації (п. 1.5.5) вказано іншу дату, а саме, що поставка товару має бути здійснена не пізніше 26.12.2025 року.
Для коректної підготовки пропозиції та уникнення неоднозначного трактування просимо у всій тендерній документації встановити однакову дату поставки - 31.12.2025 року.
Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
28.11.2025 14:12
Шановний Учаснику! Виправлення будуть внесені. Дата поставки товару -31.12.2025 року.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 14:46
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
360 040 020
грн.
Період подання пропозицій
до
08.12.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).