Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль (пасажирський автобус) від Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-001475-a
Id Tender 8b35a999af4c4853b45bf70973c8d91b
План UA-P-2025-11-28-001658-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.11.2025 09:35
Остання зміна 17.12.2025 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 710 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 09:35 до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 09:35
до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 09:35
до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2025 00:00
до 08.12.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 14:28
до 14.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.12.2025 14:28
до 17.12.2025 16:13
Період уточнень
з 28.11.2025 09:35 до 05.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 09:35 до 05.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 00:00 до 08.12.2025 14:28
Період кваліфікації
з 08.12.2025 00:00 до 08.12.2025 14:28
Основні параметри
Автомобіль (пасажирський автобус)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 710 000 грн.
Автомобіль (пасажирський автобус)
Назва предмета закупівлі
Автомобіль (пасажирський автобус)
Очікувана вартість
2 710 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13550,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль (пасажирський автобус)
Код ДК 021:2015
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок Козубського 5
Дата постачання по
31.12.2025 09:38
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 09:33
Значення, яке очікується
мін. 25
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 08:48
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
28.11.2025 09:33
Дата архівування
03.12.2025 08:48
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО"
Пропозиція:
2 706 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 08:50
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Городинська Вероніка Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Levytska Kateryna
Електронна пошта
Телефон
+380412421925
Факс
+380412421925
Замовник
ЄДРПОУ
05456839
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Specialized plant of communal and household services» Zhytomyr City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Specialized plant of communal and household services» Zhytomyr City Council
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
провулок Козубського, буд. № 5
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль (пасажирський автобус)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 14:28 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 00:00 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 14:28
Довідка НАЗК
08.12.2025 14:27
Повідомлення про рішення
08.12.2025 14:26
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-28-001475-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1712-25/1
2 706 000 грн.
2 255 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.12.2025
Строк дії договору з
17.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Пасажирський автобус марки СТМ-ПА-03-03.1
Номенклатура
Пасажирський автобус марки СТМ-ПА-03-03.1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05456839

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36785139

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.12.2025 16:13
Повідомлення про договір
17.12.2025 16:09
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-15-000016
Дата створення проекту
15.12.2025 11:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.12.2025 12:59
Дата завершення моніторингу
06.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 15.12.2025 № 111-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби Людмила ШАВЛОВИЧ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.12.2025 № 111-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-11-28-001475-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2025 00:00
Документи рішення
15.12.2025 12:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Автомобіль (пасажирський автобус)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-28-001475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЛОС-АВТО» (далі - Переможець) на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» за критеріями, що вказані вище. Однак, аналізом встановлено, що Переможцем після завантаження тендерної пропозиції, на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис директора Воронова Михайла Володимировича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не дотримання Переможцем вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВ «КОЛОС-АВТО» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
16.12.2025 09:49
Орган перевірки
20.12.2025 00:00
Документи повідомлення
16.12.2025 09:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 710 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412421925
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 710 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412421925
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності