Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки та відновлення картриджів (м.Харків) від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-28-000998-a
Id Tender 4212b183b65043a3b04ce6abba1f48b9
План UA-P-2025-11-28-001123-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.11.2025 09:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 390 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Послуги з заправки та відновлення картриджів (м.Харків)
послуги
Обгрунтування використання процедури
ЗАТВЕРДЖЕНО Заступник директора філії з фінансово-економічних питань філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури» АТ «Укрзалізниця» _____________________ Надія ГУЛЯК 26 листопада 2025 ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: філія «Центр діагностики залізничної інфраструктури» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – філія «ЦДЗІ»), м. Київ, код ЄДРПОУ 41303988. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі: «Послуги з заправки та відновлення картриджів (м. Харків)» (код за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за Єдиним закупівельним словником (далі — Закупівля). Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-11-05-011951-a. Розмір бюджетного призначення: 18 390,00 грн без ПДВ. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Для Харківського центра діагностики філії «ЦДЗІ» АТ «Українська залізниця» існує потреба у здійсненні закупівлі послуги з заправки та відновлення картриджів (Рапорт Харківського центра діагностики філії «ЦДЗІ» від 10.10.2025 №ХЦД-00-03/630н). Філією «ЦДЗІ» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором: UA-2025-11-05-011951-a. 14.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-11-05-011951-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178. 2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-11-05-011951-a. 3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-11-05-011951-a. 4. Потреба у закупівлі послуг філії «ЦДЗІ» АТ «Укрзалізниця» рапорт Харківський центр діагностики філії «ЦДЗІ» від 10.10.2025 № ХЦД-00-03/630н. Уповноважена особа Антон ШАБАТУРА
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 25 (штуки)
Samsung SCX-3205
Опис предмета закупівлі
Samsung SCX-3205
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 36 (штуки)
Brother DCP-1510
Опис предмета закупівлі
Brother DCP-1510
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 9 (штуки)
Brother HL-1110
Опис предмета закупівлі
Brother HL-1110
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 14 (штуки)
Brother HL-2340
Опис предмета закупівлі
Brother HL-2340
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 18 (штуки)
HP LaserJet 1200
Опис предмета закупівлі
HP LaserJet 1200
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
28.11.2025 09:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шабатура Антон Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380505514441
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41303988
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Документи кваліфікації
Договір
UA-2025-11-28-000998-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦДЗІ-25/54
18 390 грн.
18 390 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (штуки)
Samsung SCX-3205
Номенклатура
Samsung SCX-3205
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Brother DCP-1510
Номенклатура
Brother DCP-1510
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Brother HL-1110
Номенклатура
Brother HL-1110
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
14 (штуки)
Brother HL-2340
Номенклатура
Brother HL-2340
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
18 (штуки)
HP LaserJet 1200
Номенклатура
HP LaserJet 1200
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41303988

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа -підприємець Білецька Ірина Анатоліївна
Повна назва
Фізична особа -підприємець Білецька Ірина Анатоліївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3407008345

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 390 грн.
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380505514441
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 390 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380505514441
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності