Показати схожі тендери

Закупівля Готельні послуги для іноземних делегацій від Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-27-016750-a
Id Tender a7cab1b9ac1e4d27a325f44774f66a2f
План UA-P-2025-11-27-020346-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.11.2025 17:07
Остання зміна 17.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2025 17:06 до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2025 17:06
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2025 17:06
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00
до 11.12.2025 09:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 09:03
до 17.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.12.2025 09:19
-
Період уточнень
з 27.11.2025 17:06 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 27.11.2025 17:06 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 11.12.2025 09:19
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 11.12.2025 09:19
Основні параметри
Готельні послуги для іноземних делегацій
Закупівля проводиться з метою забезпечення обслуговування іноземних делегацій, що відвідують Вінницьку міську територіальну громаду з офіційним візитом, на виконання підпункту 2.2.7 частини 7 "Програми розвитку туризму та промоції Вінницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки", затвердженої рішенням Вінницької міської ради від 24.11.2023 № 1978 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
100 000 грн.
Готельні послуги для іноземних делегацій
Назва предмета закупівлі
Готельні послуги для іноземних делегацій
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Готельні послуги для іноземних делегацій
Код ДК 021:2015
55110000-4 - Послуги з розміщення у готелях
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться протягом 20 календарних днів після надання Готельних послуг та підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг за умови отримання цільових бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОТЕЛЬ ПРИВАТ"
Пропозиція:
100 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Данилюк Віталій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380432507585,380987288798
Замовник
ЄДРПОУ
42731882
Назва (англійською мовою)
Departament marketynhu mista ta turyzmu Vinnytskoyi miskoyi rady
Повна назва
Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Departament marketynhu mista ta turyzmu Vinnytskoyi miskoyi rady
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вулиця Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Готельні послуги для іноземних делегацій
Період вимог/скарг з 05.12.2025 09:03 по 10.12.2025 12:19
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 09:04
Довідка НАЗК
05.12.2025 09:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.12.2025 04:08
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.12.2025 12:25 по 10.12.2025 12:26
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 12:19 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.12.2025 12:23
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.12.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.12.2025 09:19 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 12:26 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
11.12.2025 09:15
Повідомлення про рішення
10.12.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Контактний телефон:
380432507585,380987288798
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Контактний телефон:
380432507585,380987288798
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності