Показати схожі тендери

Закупівля Кухонне обладнання від УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-27-013865-a
Id Tender 5fbd8da88df8469ba79a105008c12562
План UA-P-2025-11-27-016436-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.11.2025 15:47
Остання зміна 19.12.2025 09:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
484 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2025 15:46 до 05.12.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2025 15:46
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2025 15:46
до 02.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.12.2025 11:53
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 09:29
до 17.12.2025 00:00
Період уточнень
з 27.11.2025 15:46 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 27.11.2025 15:46 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 11:53
Основні параметри
Кухонне обладнання
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_КУХОННЕ ОБЛАДНАННЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
484 000 грн.
Кухонне обладнання
Назва предмета закупівлі
Кухонне обладнання
Очікувана вартість
484 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2420,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.12.2025 11:24
Закінчення аукціону
08.12.2025 11:53
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (штуки)
Пароконвектомат
Опис предмета закупівлі
Пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Підставка під пароконвектомат з нержавіючої сталі з поличкою
Опис предмета закупівлі
Підставка під пароконвектомат з нержавіючої сталі з поличкою
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Пом'якшувач води
Опис предмета закупівлі
Пом'якшувач води
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №4 14 (штуки)
Гастроємність
Опис предмета закупівлі
Гастроємність
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №5 14 (штуки)
Деко
Опис предмета закупівлі
Деко
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Пропозиція:
389 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
479 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СП КОНТАКТ"
Пропозиція:
369 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.12.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Рябокучма
Електронна пошта
Телефон
+380474437296
Замовник
ЄДРПОУ
03195808
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20300
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Умань
Адреса
вул. Садова, 9/5
Кваліфікація
Лот № 1 Кухонне обладнання
Період вимог/скарг з 10.12.2025 09:29 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 11:53 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. «Інформація/ документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника учасник повинен надати, зокрема Інформацію про технічні та якісні характеристики запропонованого товару у вигляді порівняльної таблиці до технічних характеристик, визначених Замовником у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник зазначає конкретні технічні характеристики без використання виразів «не менше», «не більше» тощо. Порівняльна таблиця учасника обов’язково повинна містити назву запропонованого товару, найменування виробника та країну походження товару. Під час розгляду пропозиції Учасника встановлено, що Учасником запропоновано еквівалентний товар на позицію «Пароконвектомат» - Пароконвектомат CustomHeat 81G-EPR. Згідно вимог тендерної документації, а саме розділу «Примітки» Додатку 1 до тендерної документації, «еквівалент» вживається у значенні, як рівнозначне найменування марки, процесу, типу чи способу виробництва, тощо, що виражається в наявності рівнозначних (однакових) співвідношень відносно всіх технічних та якісних характеристик товару у складі предмету цієї закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї тендерної документації. Всупереч вимогам тендерної документації Учасником запропоновано товар - Пароконвектомат CustomHeat 81G-EPR, який за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам Замовника, а саме: Вимоги Замовника Пропозиція Учасника Піч пароконвекційна на 7 рівнів (універсальні на 7 гастроємностей типу GN 1/1) Піч пароконвекційна на 8 рівнів (універсальні на 8 гастроємностей типу GN 1/1). Сенсорний рідкокришталевий дисплей із діагоналлю 5-дюймів Сенсорний рідкокришталевий дисплей із діагоналлю 7-дюймів 120 програм, кожна з яких має етап попереднього нагріву та три етапи подальшого приготування 99 програм, кожна з яких має етап попереднього нагріву та П’ЯТЬ етапів подальшого приготування Також, Учасником запропоновано Підставку під пароконвектомат з нержавіючої сталі з поличкою, яка не невідповідає вимогам Замовника по кількості рівнів. Поза цим, всупереч вимогам Замовника Учасником зазначені технічні характеристики, які містять вираз «не менше», «не більше», а саме: 1. Підставка під пароконвектомат з нержавіючої сталі з поличкою: Товщина металу, мм: не менше 0,8 2. Пом'якшувач води DVA LT 16: MAX потік води: не менше 1000 л/год Вага (нетто), кг: не більше13. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наявність невідповідностей у технічних характеристиках запропонованого товару не може бути віднесена до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ "СП КОНТАКТ" підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
10.12.2025 09:29
Повідомлення про рішення
08.12.2025 11:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 11.12.2025 16:06 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 09:29 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. «Інформація/ документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника учасник повинен надати, зокрема Інформацію про технічні та якісні характеристики запропонованого товару у вигляді порівняльної таблиці до технічних характеристик, визначених Замовником у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник зазначає конкретні технічні характеристики без використання виразів «не менше», «не більше» тощо. Порівняльна таблиця учасника обов’язково повинна містити назву запропонованого товару, найменування виробника та країну походження товару. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Порівняльну таблицю №Т20 від 02.12.2025 р., яка за своїм змістом не відповідає вимогам Замовника. Так, хоч колонка Порівняльної таблиці і містить назву «Найменування (номенклатура, асортимент) товару запитуваного Замовником», але її зміст не відповідає вимогам Замовника, що визначені у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1. Пароконвектомат: Учасник зазначає, що Замовник вимагав «дека 400х600 мм», але у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації така інформація відсутня, а також зазначає «Потужність: 10,5 кВт», хоча Замовником було заначено «не менше 10,5 кВт». 2. Підставка під пароконвектомат з нержавіючої сталі з поличкою: Учасник зазначає, що Замовник вимагав «ПІДСТАВКА УНІВЕРСАЛЬНА ПДПКНУ-2х5-940х850х900-ПР1-01», але Замовник не визначав марку/модель полички. Також Замовник не зазначав конкретні технічні характеристики полички, а були вжиті вирази «не менше». 3. Пом'якшувач води: Учасник зазначає, що Замовник вимагав «ПОМ’ЯКШУВАЧ ВОДИ ASTORIA LT. 16», а також вказав конкретні технічні характеристики, які начебто визначив Замовник. Натомість Замовником було визначено «Пом'якшувач води DVA LT 16 SILANOS (або еквівалент за технічними характеристиками)» із застосуванням виразів «не більше», «не менше» у технічних характеристиках. 4. Гастроємність: Учасник зазначає, що Замовник вимагав «Гастроємність із нержавійки GN 1/1 h-6,5 см 8,5 л FoREST», хоча Замовником було визначено «Гастроємність Unox GN 1/1-65 (або еквівалент за технічними характеристиками)». 5. Деко: Учасник зазначає, що Замовник вимагав «Деко із нержавійки GN 1/1 h-40 мм 4,8 л FoREST» хоча Замовником було визначено «Деко Unox GN 1/1-40 (або еквівалент за технічними характеристиками)». Підсумовуючи викладене, Учасник у порівняльній таблиці здійснив порівняння технічних характеристик запропонованого товару не з технічними характеристиками, що визначені Замовником, а із технічними характеристиками, які сам же і запропонував. Тобто, порівняв запропонований товар із своїм же товаром. Як наслідок, в складі тендерної пропозиції відсутня порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик запропонованого товару до технічних характеристик, визначених Замовником у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик запропонованого товару до технічних характеристик, визначених Замовником у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації не може бути віднесено до невідповідностей щодо яких Замовник може надати право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ "РЕСТЕКВІП" підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
11.12.2025 16:06
Повідомлення про рішення
10.12.2025 09:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 16:06 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
484 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474437296
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
484 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474437296
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності