Показати схожі тендери

Закупівля (ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-27-013603-a
Id Tender ea710aaff84343c199a0f6ba3f65b22c
План UA-P-2025-11-27-004128-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.11.2025 16:21
Остання зміна 18.12.2025 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
127 174 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2025 16:17 до 05.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2025 16:17
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2025 16:17
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2025 15:42
до 10.12.2025 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 15:15
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 15:15
до 18.12.2025 10:57
Період уточнень
з 27.11.2025 16:17 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 27.11.2025 16:17 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 15:42 до 10.12.2025 15:15
Період кваліфікації
з 08.12.2025 15:42 до 10.12.2025 15:15
Основні параметри
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
127 174 грн.
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
127 174 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
635,87
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.12.2025 15:13
Закінчення аукціону
08.12.2025 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
127 113.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
114 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Пропозиція:
113 997 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.12.2025 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дем'янець Тетяна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380984568534
Замовник
ЄДРПОУ
25825434
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Є.Петрушевича, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 (ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Період вимог/скарг з 10.12.2025 15:15 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 15:42 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 15:15
Довідка НАЗК
10.12.2025 15:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 14:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником. 1. У складі поданої тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо поставки товарів №32/3 від 04 грудня 2025 року, проте дана довідка невідповідає формі, що встановлена Таблицею №1. 2. У складі поданої тендерної пропозиції Учасника надано Довідку №10 від 04 грудня 2025 року, що містить Відомість про учасника, яка невідповідає формі, що встановлена Таблицею №4.1. Вимога тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. ДОДАТОК №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: РОЗДІЛ I. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми: ТАБЛИЦЯ №1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) № з/п Замовник, (назва організації та юридична адреса) Предмет договору (номер та дата укладення) Сума договору грн. Сума виконання договору грн. Строк дії договору 1 2 3 4 5 6 *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 3 (трьох) років договір про поставку комп'ютерів та/або ноутбуків. Для документального підтвердження Учасником надаються: - сканкопiєю (ями) вказаного (-их) Учасником у довідці договору (-ів); - сканкопiєю (ями) документів/а на підтвердження повного виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме видаткові накладні та/або акти приймання-передачі, та/або лист-відгук. РОЗДІЛ ІІ. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цьому Додатку документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки у довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. За достовірність наданої учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, відповідальність несе безпосередньо учасник та його посадові (службові особи) РОЗДІЛ ІІІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (НЕОБХІДНИМ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що товар поставляється та розвантажується транспортом та силами Учасника у робочий час за адресою: Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Петрушевича Є., 1. 2. Гарантійний лист, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 3. Гарантійний лист, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що Постачальник бере на себе обов’язки по відшкодуванню транспортних збитків по поверненню неякісного товару або через ненадання відповідних документів. 4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічній специфікації Замовника. РОЗДІЛ ІV. ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ІЗ ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ Уповноваженій особі Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ Якщо ми будемо визначені переможцем та Вами буде прийнято рішення про намір укласти з нами Договір про закупівлю, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю, на умовах наведених в Додатку № 4 до тендерної документації не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог (умов) тендерної документації та умов нашої пропозиції, але не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи учасника. РОЗДІЛ V. ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 1. Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ); - наказ на призначення керівника. У випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника, учасник додатково надає: - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, та/або наказ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі; - наказ на призначення службової (посадової) особи учасника. 2. Скан-копія оригіналу Статуту або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (для юридичних осіб). 3. Документи, що підтверджують статус платника податку. Учасник в складі тендерної пропозиції надає Документи, що підтверджують статус платника податку: - Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або - Витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або - інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) (для учасників – фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців. 4. Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно форми, що встановлена Таблицею №4.1. ТАБЛИЦЯ № 4.1 ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА 1 Повне найменування учасника 2 Скорочене найменування учасника 3 Юридична та фактична адреса учасника 4 Посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) керівника 5 Телефон, електронна пошта 6 Форма власності 7 Назва установчого документу відповідно до якого учасник здійснює діяльність 8 Банківські реквізити для укладання договору про закупівлю (банк, поточний рахунок, МФО) 9 ЄДРПОУ / ІПН(для фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі) 10 Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) 11 Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено на укладення та підписання договору за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)) 12 Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності 5. Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками-юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, Або - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. 6. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 7. Учасники процедури закупівлі - нерезиденти для виконання вимог, передбачених додатком 2 цієї тендерної документації, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам. До аналогів документів у складі тендерної пропозиції необхідно надати пояснення, на заміну яких документів вони надані Учасником-нерезидентом. 8. У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати кваліфікований електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення КЕП; або надає копію роз’яснень державних органів щодо цього. 9. Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник повинен надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Учасник повинен надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно форми, що встановлена Таблицею №4.1.
Створено
09.12.2025 14:15
Надати до
10.12.2025 14:15
Договір
UA-2025-11-27-013603-a-c1
Підписаний і діє
Номер
52-ГД
113 997 грн.
113 997 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.12.2025
Строк дії договору з
17.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Номенклатура
(ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) - Персональні комп’ютери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25825434

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Повна назва
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3422009826

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2025 10:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 174 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380984568534
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 174 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380984568534
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності