Показати схожі тендери

Закупівля Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-27-012943-a
Id Tender 3594df2fb20547a4bf0186495f2d8d91
План UA-P-2025-11-27-014091-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.11.2025 15:14
Остання зміна 11.12.2025 18:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
197 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2025 15:12 до 05.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2025 15:12
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2025 15:12
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 09:00
до 11.12.2025 14:14
Залишилось 5 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:14
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 14:14
-
Період уточнень
з 27.11.2025 15:12 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 27.11.2025 15:12 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 09:00 до 11.12.2025 14:14
Період кваліфікації
з 05.12.2025 09:00 до 11.12.2025 14:14
Основні параметри
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
НК 031:2024 - С0205 ПРИСТРОЇ ДЛЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ. ПРИСТРОЇ ДЛЯ КАРДІОДІАГНОСТИКИ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
197 500 грн.
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Назва предмета закупівлі
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Примітки
НК 024:2023: 35562 - Електрокардіографічний набір, багаторазовий НК 031:2024 - С0205 ПРИСТРОЇ ДЛЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ. ПРИСТРОЇ ДЛЯ КАРДІОДІАГНОСТИКИ
Очікувана вартість
197 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
987,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Код НК 024:2023
35562 Електрокардіографічний набір, багаторазовий
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. П.Орлика, 6
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі рахунків, видаткових накладних. Кошти НСЗУ.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛОЗІВСЬКА ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
192 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 15:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Цюцюра
Електронна пошта
Телефон
+380972186030
Замовник
ЄДРПОУ
34167494
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Миколайчука І. будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:14 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 09:00 по 03.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:15
Довідка НАЗК
11.12.2025 14:14
Повідомлення про рішення
09.12.2025 12:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 14:12
Електроний протокол про продовження строку
05.12.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 02 січня 2026р. включно.
Дата продовження строку розгляду
08.12.2025 14:11
Дата кінця розгляду
03.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У відповідності до вимог п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником надано Довідку з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір № 1 від 04.12.2025р. В довідці зазначено Договір про закупівлю № 211 від 21.11.2025р., укладений з ФОП Марута К.С. на суму 138 500,00 грн., без ПДВ. У відповідності до вимог п.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагається документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. На виконання цієї вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано накладну № INV-0008 від 21 листопада 2025р. Проте, зазначена накладна виконана з порушенням вимог ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88, а саме: не має підпису отримувача (ФОП Марута К.С.) та не завірена її печаткою. 2. У відповідності до вимог п.6.5. Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагається надати «кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Натомість, всупереч висунутим вимогам, учасником на тендерну пропозицію накладений удосконалений електронний підпис. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Накладну № INV-0008 від 21 листопада 2025р. на суму 138 500,00 грн, без ПДВ з підписом та печаткою отримувача (ФОП Марута К.С.). 2. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
09.12.2025 12:31
Надати до
10.12.2025 12:31
Договір
UA-2025-11-27-012943-a-c1
Очікує підписання
192 500 грн.
192 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 (штуки)
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Номенклатура
Кабель відведень код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання 33123200-0 Електрокардіографічні прилади
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35562 Електрокардіографічний набір, багаторазовий

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34167494

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛОЗІВСЬКА ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
Повна назва
ФОП "ЛОЗІВСЬКА ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2927308166

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
197 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380972186030
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
197 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380972186030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності