Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради від Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-27-010875-a
Id Tender a993874239884a46ac7ad3eed7a711cf
План UA-P-2025-11-27-012636-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.11.2025 14:30
Остання зміна 17.12.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
111 515 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.11.2025 14:27 до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.11.2025 14:27
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.11.2025 14:27
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 11:57
до 09.12.2025 15:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 15:09
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2025 15:09
до 17.12.2025 11:30
Період уточнень
з 27.11.2025 14:27 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 27.11.2025 14:27 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 11:57 до 09.12.2025 15:09
Період кваліфікації
з 05.12.2025 11:57 до 09.12.2025 15:09
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
111 515 грн.
ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради
Очікувана вартість
111 515 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
557,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.12.2025 11:34
Закінчення аукціону
05.12.2025 11:57
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Двокамерна жарочна шафа
Опис предмета закупівлі
Двокамерна жарочна шафа
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульчицької 10а
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Трикамерна жарочна шафа
Опис предмета закупівлі
Трикамерна жарочна шафа
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Каховська 10
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Машина картоплеочисна
Опис предмета закупівлі
Машина картоплеочисна
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Щурата 2
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Пропозиція:
111 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
109 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.12.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демус Остап Васильович
Електронна пошта
Телефон
380322953206
Замовник
ЄДРПОУ
41321682
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti Shevchenkivskogo ta Zaliznichnogo raioniv upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti Shevchenkivskogo ta Zaliznichnogo raioniv upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Виговського І., будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради
Період вимог/скарг з 09.12.2025 15:09 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 11:57 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 15:09
Довідка НАЗК
09.12.2025 15:09
Повідомлення про рішення
09.12.2025 15:08
Скарги та рішення
08.12.2025 14:05
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 43/Вт (ПРОТОКОЛ) м. Львів 08.12.2025 року уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною особою-підприємецем Любченком Юрієм Михайловичем (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Машина картоплеочисна та шафа жарочна) для ЗДО №166 Львівської міської ради, ЗДО №14 Львівської міської ради та ЗДО №136 Львівської міської ради за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-27-010875-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.3 Розділу 1, Додатку 1, Учасник надає лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання умов цього договору. Лист відгук (рекомендаційний лист) повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату, інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, суму виконаного договору, а також містити інформацію про відсутність претензій або судових позовів, щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано рекомендаційний лист №26590 від 21.11.2025 року, у якому відсутня інформація про: предмет закупівлі, суму виконаного договору, а також немає інформації про відсутність претензій або судових позовів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Лист відгук (рекомендаційний лист) із зазначенням вихідного номера та дати, інформації про предмет закупівлі, номера та дати договору, суми виконаного договору, а також містити інформацію про відсутність претензій або судових позовів, щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 2. Відповідно до абз. 13 пп. 12, п. 1, розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Однак Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції наклав удосконалений електронний підпис. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Юрисконсульт провідний-спеціаліст ________________ підпис Остап ДЕМУС
Створено
08.12.2025 14:04
Надати до
09.12.2025 14:04
Договір
UA-2025-11-27-010875-a-b1
Підписаний і діє
Номер
228а/25
109 500 грн.
109 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Двокамерна жарочна шафа
Номенклатура
Двокамерна жарочна шафа
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Трикамерна жарочна шафа
Номенклатура
Трикамерна жарочна шафа
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Машина картоплеочисна
Номенклатура
Машина картоплеочисна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41321682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2830913519

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.12.2025 11:29
-
17.12.2025 11:29
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 515 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322953206
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 515 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322953206
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності