Закупівля Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Очікувана вартість
33 683 643.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
336836,43
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 13:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.11.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тендер:
UA-2025-11-27-002582-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-11-27-002582-a.b1
Дата:
08.12.2025 20:48
Стан:
Залишено без розгляду
СКАРГА що стосується тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-27-002582-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю (з особливостями) Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ», Скаржник) має багаторічний досвід у виконані робіт, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах.
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, а також обмежують конкуренцію та в подальшому можуть призвести до відхилення тендерної пропозиції,.
Обґрунтування незаконності вимог тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо акту огляду об’єкта
Замовником у п. 6 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. (надалі – Розрахунки)
- надати сертифікат на Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий акредитованим НААУ органом.
- надати Розрахунки (файл з розширенням «.pdf»), підписані Учасником з проставлянням печатки (за наявності), та затверджені сертифікованим інженером-проектувальником у частині кошторисної документації та інженером-консультантом (будівництво). Розрахунки повинні містити підпис і печатку інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-консультанта (будівництво). У складі пропозиції Учасник повен надати скановані копії діючих сертифікатів інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та інженера-консультанта (будівництво), які повинні бути завірені підписом та печаткою власника сертифікату та уповноваженою особою Учасника - додатково Розрахунки мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді електронних файлів у форматі Microsoft (Word/ Excele).
- на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання учасник також надає скан-копію ліцензії програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного), що підтверджує право використання цього програмного комплексу учасником або виконавцем розрахунків. (договір про надання послуг або договір оренди, або інше згідно чинного законодавства України)
- з огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті, останні, до подання пропозиції, повинні здійснити огляд фактичного стану об’єкта та ознайомитися з наявними матеріалами. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції, надається акт про огляд та ознайомлення який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник оглянув об’єкт.».
Вважаємо, що вимога про відвідання об’єкту нового будівництва для здійснення візуального обстеження об’єкту та складення відповідного акта з участю уповноваженої особи Замовника є дискримінаційною, порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, а тому є такою, що порушує законні права та інтереси ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ», Скаржника як потенційного учасника.
За наявності такої вимоги Замовник може ігнорувати, не допускати до огляду об’єкту нового будівництва потенційних учасників (в тому числі Скаржника), не зазначати дату відвідування чи ПІБ представника Замовника з метою недопуску до участі у процедурі закупівлі та обрання заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання переможцем процедури закупівлі, з незалежних від Скаржника причин може ухилятись від підписання акта, чи свідомо затягувати цей процес.
Таким чином, виконання зазначеної вище умови залежить не від учасника, а виключно від Замовника, що є прямим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, з незалежних від учасника підстав, Замовник може не допустити учасника до огляду об’єкта, що в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Відповідно до статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Тому, за наведених умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконають огляд фактичного стану об’єкта та ознайомляться з наявними матеріалами, за результатами якого нададуть акт про огляд та ознайомлення який має бути підписаний учасником та замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З огляду на вказане, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, зокрема, виключивши із пункту 15 Додатку 1 дискримінаційну умову «15. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією».
Документальне підтвердження/докази: рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 574-р/пк-пз від 10.01.2024.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Згідно з частиною 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 5 статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
За змістом статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
За змістом абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на наведене, очевидним слідує, що Замовник не може вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції, в тому числі, шляхом встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації.
Проте Замовник всупереч вимогам статей 5, 22 Закону, в тендерній документації встановив дискримінаційні вимоги, що наведені в мотивувальній частині Скарги, та які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації гарантованих прав ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» та інших учасників, та порушив право Скаржника на участь (перемогу) в торгах та позбавив рівності прав всіх учасників на участь (перемогу) в торгах.
Неналежні дії Замовника призводять до порушення прав Скаржника на його недискримінацію виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 574-р/пк-пз від 10.01.2024
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни в тендерну документацію, з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до Скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
Автор:
45505322, ТОВ "БЛІЦ БУД ІНВЕСТ"
08205, Україна, Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вулиця Соборна, буд. 105
Причина припинення:
скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
Строк виконання робіт
Зміст:
Шановний Замовник, просимо надати інформацію щодо терміну виконання робіт. Оскільки в ЕСЗ в полі електроної форми "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг зазначено по 31-12-2025, в п.4.4. Розділу 1 тендерной документації "З дати підписання договору до 31 грудня 2025 року включно". З Огляду на кінцевий строк подання пропозиції, термінів розгляду пропозицій та укладання договору, що встановлені Законом, з урахуванням Особливостей, строк виконання робіт є нереальним. Просимо надати інформацію щодо терміну виконання робіт та у разі необхідності внести необхідні зміни.
Дата оприлюднення звернення:
27.11.2025 11:55
Дякую за звернення, зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2025 15:44
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
Строк виконання робіт
Зміст:
Шановний Замовник, просимо надати інформацію щодо терміну виконання робіт. Оскільки в ЕСЗ в полі електроної форми "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг зазначено по 31-12-2025, в п.4.4. Розділу 1 тендерной документації "З дати підписання договору до 31 грудня 2025 року включно". З Огляду на кінцевий строк подання пропозиції, термінів розгляду пропозицій та укладання договору, що встановлені Законом, з урахуванням Особливостей, строк виконання робіт є нереальним. Просимо надати інформацію щодо терміну виконання робіт та у разі необхідності внести необхідні зміни.
Дата оприлюднення звернення:
27.11.2025 11:55
Дякую за звернення, зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2025 15:44
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
Предмет закупівлі
Зміст:
Шановний Замовнику! В п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації визначено, що 6.1. Предметом закупівлі є Капітальний ремонт світлофорного об’єкту комунальної власності на перехресті вул. Нове шосе та вул. Захисників України в м. Буча Київської області (ДК 021:2015 – 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація). Це помилка? Дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
27.11.2025 14:42
Дякую за звернення, зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2025 15:44
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
Строк подачі пропозиції
Зміст:
Шановний замовнику! Відповідно до п. 34 Особливостей передбачено, що Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Як вбачається з оголошення, вами оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт. Тому, просимо пояснити, чому термін подачі пропозиції складає тільки 8 днів?
Дата оприлюднення звернення:
27.11.2025 15:15
Дякую за звернення, зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2025 15:44
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
п. 6 Додатку № 6 до тендерної документації
Зміст:
п. 6 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено, що Учасником надається довідка огляду об’єкта за підписами представників Учасника та Замовника.
"- з огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті, останні, до подання пропозиції, повинні здійснити огляд фактичного стану об’єкта та ознайомитися з наявними матеріалами. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції, надається акт про огляд та ознайомлення який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник оглянув об’єкт."
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є незаконною, та порушує права Учасників. Обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, без особистої зустрічі зі складанням паперового акту/довідки обстеження. В зв'язку з цим, вбачається, що за наведених умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконають візуальне обстеження об’єкту, за результатами якого нададуть довідку обстеження об’єкту.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити зазначену вимогу. Як показує практика, цю вимогу АМКУ зобов'язує прибрати. Рішення АМКУ № 14066-р/пк-пз від 12.09.2025.
Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
28.11.2025 11:13
Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі, а саме: «акт огляду об'єкту» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ «Про персональні дані».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 12:29
Звернення:
За тендером : Нове будівництво системи водопостачання комунальної власності (кільцювання резервуарів чистої води по вул. Володимира Ковальського м. Буча та по вул. Лесі Українки в сел. Ворзель) на території Бучанської територіальної громади Київської області. Коригування
Тема:
Щодо документу "Акту огляду об'єкту".
Зміст:
У тендерній документації не має зразку Акту огляду об'єкту. Чи означає це що документ "Акт огляду об'єкту" може бути наданий Замовнику у довільній формі після огляду об'єкту? Чи документ "Акт огляду об'єкту" надається Замовником після огляду на місці?
Надайте відповідь чи внесіть зміни до тендерної документації з додаванням зразку документу- "Акт огляду об'єкту". Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
28.11.2025 12:42
"Акт огляду об'єкту" може бути наданий Замовнику у довільній формі після огляду об'єкту
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 13:16
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
33 683 643.35
грн.
Період подання пропозицій
до
12.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ