Показати схожі тендери

Закупівля "Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки" від ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-017752-a
Id Tender 140994cdbdab408ea9a356d88682df9f
План UA-P-2025-11-26-021025-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.11.2025 17:10
Остання зміна 24.12.2025 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
349 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 17:09 до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 17:09
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 17:09
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00
до 11.12.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:49
до 17.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2025 14:49
до 24.12.2025 14:04
Період уточнень
з 26.11.2025 17:09 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 17:09 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 11.12.2025 14:49
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 11.12.2025 14:49
Основні параметри
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
349 500 грн.
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Назва предмета закупівлі
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Примітки
«Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки- Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79008, м. Львів, площа Ринок, 1 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 31.12.2025 року Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
Очікувана вартість
349 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1747,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Код ДК 021:2015
48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, 79008, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Подія: Надання послуг (підписання обома Сторонами Акту наданих послуг) Опис: На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІЕС КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
344 996.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Качмарик Ліля Євгенівна
Електронна пошта
Телефон
0677266637
Замовник
ЄДРПОУ
34814859
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 "Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:49 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 00:00 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:50
Довідка НАЗК
11.12.2025 14:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 12:56
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 03:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 17:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ "СІЕС КОНСАЛТИНГ" (42953721 ) виявлено такі невідповідності: 1.Опис невідповідностей: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 7 частини 2 додатку №2 до тендерної документації тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, здійснивши перевірку електронного підпису учасника який наклав на тендерну пропозицію та документи подані учасником в електронному вигляді на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, замовником виявлено, що даний підпис не відповідає умовам тендерної документації, оскільки є Удосконалений Електронний Підпис (УЕП) (Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений). Вимога тендерної документації: 7. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядку визнання іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-комунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2023 р. № 1198), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (даний актом встановлюється імперативна норма у застосуванні КЕП), листом Міністерства цифрової трансформації України з питання щодо визначення електронного підпису у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" від 05.11.2024 N? 1/04-2-18024, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно додатково накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП, передбачений Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП, передбаченого Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», повинні відображатися прізвище та ініціали особи (власника ключа). Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо підписати (накласти підпис) на пропозицію та документи подані вами в електронному вигляді електронний підпис, що відповідає вимогам тендерної документації, а саме кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2.Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 8 частини 2 додатку №2 до тендерної документації у тендерній пропозиції не містить інформації щодо вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Вимога тендерної документації: 8. На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. *Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати підтвердження вимоги вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. 3.Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 9 частини 2 додатку №2 до тендерної документації у тендерній пропозиції не містить інформації щодо підпункту 2 пункту 45 Особливостей, а саме що Учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Вимога тендерної документації: 9. Відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати підтвердження вимоги підпункту 2 пункту 45 Особливостей у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Створено
09.12.2025 12:49
Надати до
10.12.2025 12:49
Договір
UA-2025-11-26-017752-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12242025
344 996.92 грн.
344 996.92 грн.
З ПДВ
Підписано
24.12.2025
Строк дії договору з
24.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Номенклатура
"Послуга з постачання пакетів програмного забезпечення керування вразливостями в інформаційно-телекомунікаційному середовищі» ДК 021:2015: 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки"
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34814859

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СІЕС КОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВ "СІЕС КОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42953721

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.12.2025 14:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
349 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0677266637
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
349 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0677266637
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності