Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-016955-a
Id Tender c533d12c84714b5f9164127bc41e3c8f
План UA-P-2025-11-24-012170-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.11.2025 16:38
Остання зміна 12.12.2025 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 057 493.26 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 16:37 до 04.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 16:37
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 16:37
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 14:16
до 12.12.2025 10:40
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 10:40
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 10:40
-
Період уточнень
з 26.11.2025 16:37 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 16:37 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 14:16 до 12.12.2025 10:40
Період кваліфікації
з 05.12.2025 14:16 до 12.12.2025 10:40
Основні параметри
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 057 493.26 грн.
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Очікувана вартість
5 057 493.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25287,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.12.2025 13:47
Закінчення аукціону
05.12.2025 14:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
558 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Біржова площа, 1
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Споживача за електричну енергію здійснюються протягом 5 робочих днів від дня отримання від Постачальника електричної енергії рахунку та акту приймання-передачі товарної продукції (електричної енергії).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
4 981 626.37 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Пропозиція:
4 982 940 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
4 982 928.84 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.12.2025 13:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гранацька Олександра Юріївна
Електронна пошта
Телефон
0487228109
Факс
0487228109
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Період вимог/скарг з 12.12.2025 10:40 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 14:16 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 10:40
Довідка НАЗК
12.12.2025 10:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 17:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Пунктом 1 Розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»” Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія акту/актів приймання-передачі товарної продукції (електричної енергії) та/або накладної видаткової накладної, або інший документ/документи який/які підтверджує/ють факт передачі товару від постачальника до отримувача). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** *Під аналогічним слід розуміти договір, за яким учасник постачав електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги  з передачі та/або розподілу Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. ** Якщо у Формі 1 учасник зазначає декілька договорів, кожен з них повен відповідати встановленим у цьому розділі вимогам *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації На виконання даної вимоги Учасником завантажено довідку № ОД/Ан-д1 від 28.11.2025 року про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій є невідповідності, а саме: У графі 1, де міститься інформація про Договір про постачання електричної енергії №77721210119П-Т124 від 23.04.2024 року, у колонці «Документ(и), що підтверджують виконання договору» (із зазначенням номера та дати такого(их) документа(ів)) зазначено не всі акти прийняття-передавання товарної продукції. Зокрема, відсутній Акт № 77721210119/6/1 прийняття-передавання товарної продукції за червень 2024 року від 08.07.2024. Крім того, назви актів, відображені в колонці «Документ(и), що підтверджують виконання договору» до обох наданих договорів, зазначені не повністю. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно завантажити виправлену довідку № ОД/Ан-д1 від 28.11.2025 року, у якій в колонці «Документ(и), що підтверджують виконання договору (із зазначенням номера та дати такого(их) документа(ів))» будуть відображені всі документи, що підтверджують виконання договору, з правильними та повними назвами, номерами і датами або надати новий документ складений відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»” Додатку 1 до тендерної документації. 2. Пунктом 4 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник – нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції. Відповідно до частини 3.1 Розділу “ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ” Додатку №1 до Тендерної документації - Скановані копії документів виготовляються з оригіналів документів складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), копій та оригіналів документів, надання яких вимагається згідно з цією документацією, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами. Документи тендерної пропозиції повинні бути чіткими та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата завірення копій документів (Статут, Наказ на призначення, тощо) повинна бути не ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Пропозиція учасника може містити документи з водяними знаками. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано накази № 206-К від 31 липня 2024 року «Про переведення» та № 88-К від 29 листопада 2023 року «Про прийняття на роботу», копії яких не засвідчено належним чином. Крім того, дата засвідчення копій є ранішою, ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Для виправлення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити або копії з оригіналу документу, або завірену копію оформлену з дотриманням вимог тендерної документації, а саме: відповідно Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі відповідно пункту 5.26 (Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».). Копія повинна бути засвідченою не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
10.12.2025 17:46
Надати до
11.12.2025 17:46
Договір
UA-2025-11-26-016955-a-c1
Очікує підписання
4 981 626.37 грн.
4 981 626.37 грн.
З ПДВ
Номенклатура
558 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Номенклатура
Електрична енергія для потреб Виконавчого комітету Одеської міської ради
Кількість
558 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45179093

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 057 493.26 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 057 493.26 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності