Показати схожі тендери

Закупівля Продукти харчування, за кодом код ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»; суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»), від Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-014057-a
Id Tender c8778118603d45bb9de019e2593dad75
План UA-P-2025-11-26-016785-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.11.2025 15:26
Остання зміна 15.12.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
129 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 15:25 до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 15:25
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 15:25
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00
до 09.12.2025 17:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 17:44
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2025 17:44
до 15.12.2025 15:29
Період уточнень
з 26.11.2025 15:25 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 15:25 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 09.12.2025 17:44
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 09.12.2025 17:44
Основні параметри
Продукти харчування, за кодом код ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»; суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»),
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
129 100 грн.
Продукти харчування, за кодом код ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»; суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»),
Назва предмета закупівлі
Продукти харчування, за кодом код ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»; суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»),
Очікувана вартість
129 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
645,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 750 (кілограми)
Мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»
Опис предмета закупівлі
Мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
750
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 430 (кілограми)
Суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»
Опис предмета закупівлі
Суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»
Код ДК 021:2015
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Кількість
430
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
124 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.11.2025 15:25
Критерії прийнятності
26.11.2025 15:25
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.11.2025 15:25
Тендерна документація
Проект договору
26.11.2025 15:25
Критерії прийнятності
26.11.2025 15:25
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пудрій Юлія Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380977259444
Замовник
ЄДРПОУ
03188458
Повна назва
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
13300
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Бердичів
Адреса
пров. Перемоги, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Продукти харчування, за кодом код ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»; суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»),
Період вимог/скарг з 09.12.2025 17:44 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 00:00 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити Учасника ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" переможцем Закупівлі, прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із Переможцем та оприлюднити рішення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:44
Довідка НАЗК
09.12.2025 17:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 11:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 03:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Згідно додатку №5 до тендерної документації: Вимога про усунення невідповідностей №1: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю мармеладу та/або сухофруктів, який виконаний в повному обсязі). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконаний за 2 останні роки аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору): - найменування замовника; - місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії; - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. 2. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці - договір, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Аналогічний договір може надаватися без додатків, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи, які не відповідають даній вимозі (договір не на мармелад та/або сухофрукти). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи, відповідно даної вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №2: Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару: - копії документів, що підтверджують за наявності в учасника власних або орендованих складських приміщень (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником); - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціального автотранспорту для перевезення продуктів харчування, або договір послуг перевезення (транспортних послуг) (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником, та дійсні до 31.12.2025 року). В складі пропозиції учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а також сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Вимога про усунення невідповідностей №3: Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) найменування учасника, місцезнаходження, код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний код, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). г) відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail , інше). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – довідку відповідно до вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №4: Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – надати довідку. Вимога про усунення невідповідностей №5: Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не відповідає вимозі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – довідку, яка не відповідає вимозі. Вимога про усунення невідповідностей №6: Водій, в тому числі вантажники, експедитори, комірники та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту (надати копії особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – надати відповідні документи. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Створено
08.12.2025 11:54
Надати до
09.12.2025 11:54
Договір
UA-2025-11-26-014057-a-c1
Підписаний і діє
Номер
205
124 500 грн.
103 750 грн.
З ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
750 (кілограми)
Мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»
Номенклатура
Мармелад – код ДК 021:2015: 15332230-5 «Мармелади»
Кількість
750
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
430 (кілограми)
Суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»
Номенклатура
Суміш сухофруктів – код ДК 021:2015: 15332410-10 «Сухофрукти»
Кількість
430
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Повна назва
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03188458

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Повна назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45122822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 15:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
129 100 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380977259444
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
129 100 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380977259444
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності