Показати схожі тендери

Закупівля Справа за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015 від Міністерство юстиції України.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-26-013964-a
Id Tender 195dfcf707c2426b9110b5d2452f0bec
План UA-P-2025-11-26-009637-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.11.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 862.5 EUR (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Справа за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015
послуги
Підстава для використання процедури
Юридичні послуги, пов’язані із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України
Обгрунтування використання процедури
Згідно з підпунктом 4 пункту 3 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 (далі – Положення № 228), основним завданням Мін’юсту є здійснення захисту інтересів України під час розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземних суб’єктів та України. Підпункт 61 пункту 4 Положення № 228 регламентує, що Мін’юст відповідно до покладених на нього завдань залучає юридичних радників, зокрема іноземних, для захисту прав та інтересів держави в закордонних юрисдикційних органах під час розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України. Окрім Положення № 228, Мін’юст у своїй роботі керується Порядком здійснення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України і заяв, пов’язаних із відшкодуванням шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, затвердженим Указом Президента України від 25.06.2002 № 581/2002 (далі – Порядок № 581). Відповідно до підпункту 5 пункту 5 Порядку № 581 Мін’юст для забезпечення захисту прав та інтересів України під час розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України здійснює згідно із законодавством України закупівлю за кошти Державного бюджету України послуг юридичних радників, наданих у зв’язку із представництвом прав та інтересів держави Україна у закордонних юрисдикційних органах. Підпунктом 10 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель), визначено, що придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України під час розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України. Згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель, запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та цих особливостей. Абзацом другим пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання бюджетних коштів» від 11.10.2016 № 710 встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів потрібно забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Станом на сьогодні наявна потреба в закупівлі юридичних послуг на 2025 рік у справі за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна (далі – Справа). Закордонний юрисдикційний орган: Міжнародний центр з врегулювання інвестиційних спорів (далі – МЦВІС). Сума позовних вимог: наразі не визначено, але за інформацією від позивачів не менше 100 млн. євро. 18.06.2025 – МЦВІС повідомив Мін’юст про реєстрацію запиту про арбітраж від компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (далі – Позивач) до держави Україна, поданий Позивачем до МЦВІС 11.06.2025, у зв’язку із нібито порушенням державою Україна його прав як інвестора відповідно до Угоди між Україною і Федеративною Республікою Німеччина про сприяння здійсненню та взаємний захист інвестицій (далі – Угода). Позиція, викладена в запиті про арбітраж, полягає у наступному. В 2014 німецька компанія «LSR Europe CmbH» придбала частку у розмірі 100% статутного капіталу ТОВ «АЕРОК». Компанія «LSR Europe CmbH», в свою чергу, є дочірньою компанією ПАТ «Група ЛСР», яка зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації та власником приблизно 65% акцій якої є громадянин РФ та Республіки Кіпр Андрєй Молчанов. 12.04.2019 «LSR Europe CmbH» передала свою частку у розмірі 100% статутного капіталу ТОВ «АЕРОК» компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH». З 12.04.2019 до 10.10.2023 єдиним власником ТОВ «АЕРОК» була компанія «AEROC Investment Deutschland GmbH». Згідно з рішенням РНБО від 19.10.2022 (введені в дію Указом Президента №?726/2022) до ПАТ «Група ЛСР» було застосовано санкції у вигляді блокування активів. Надалі, відповідно до рішення РНБО від 12.05.2023 (введені в дію Указом Президента №?279/2023), санкції були застосовані також до компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH», включаючи блокування активів, повне припинення торговельних операцій, заборону виведення капіталів за межі України та анулювання спеціальних дозволів на користування надрами. 07.07.2022 Мін’юст звернувся до Вищого антикорупційного суду (далі – ВАКС) із позовом до ПАТ «Група ЛСР», про застосування санкції, у якому просив, зокрема, стягнути в дохід держави 100% частки статутного капіталу ТОВ «АЕРОК». Рішенням від 22.08.2023 у справі № 991/6051/23 ВАКС постановив позов Мін’юсту задовольнити, застосувати до ПАТ «Група ЛСР» санкцію, передбачену пунктом 11 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» та стягнути в дохід держави 100% частки статутного капіталу ТОВ «АЕРОК». Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду постановою від 10.10.2023 залишила вищезгадане рішення без змін. На думку Позивача, такі дії є порушенням Україною зобов’язань за Угодою, зокрема: - здійснювати примусове вилучення, націоналізацію або інші заходи, аналогічні їм за своїми наслідками тільки в суспільних інтересах і з виплатою компенсації; - справедливо поводитись з інвестиціями; - забезпечувати повний захист і безпеку інвестицій та - забезпечувати режим не менш сприятливий, ніж відносно інвестицій власних громадян і товариств чи громадян і товариств третіх країн. Позивач заявляє позовні вимоги про визнання порушення Україною зобов’язань за Угодою, стягнення належної компенсації за незаконну експропріацію, включаючи відсотки за період до винесення арбітражного рішення, а також відшкодування усіх витрат, пов’язаних з арбітражним провадженням, у тому числі витрат на юридичне представництво та інші супутні витрати. Позивач також вимагає сплати відсотків на будь-які присуджені суми до дати повного та остаточного виконання арбітражного рішення Україною, а також застосування інших засобів правового захисту, які склад арбітражного трибуналу може вважати доцільними за обставин справи. Право Позивача на подальшу конкретизацію вимог, зокрема щодо розміру компенсації, зарезервовано. 16.07.2025 – Мін’юстом направлено лист до Секретаріату МЦВІС, в якому висловлена позиція України щодо окремих процесуальних питань, а також питання формування складу арбітражного трибуналу. 08-09.08.2025 – Мін’юстом направлено листи потенційним кандидатам щодо можливості призначенням арбітром у Справі. 28.08.2025 – Мін’юстом направлено лист до Позивача щодо процедури формування складу арбітражного трибуналу. 12.09.2025 – Мін’юстом направлено лист Секретаріату МЦВІС щодо призначення проф. Хорхе Е. Віньюалеса арбітром від української сторони. 23.09.2025 – проведено дзвінок з представниками Позивача, щодо визначення процедури формування складу арбітражного трибуналу, призначення головуючого арбітра. 02.10.2025 – сторонами проведено обмін списками кандидатів на посаду головуючого арбітра. Наразі триває процес узгодження механізму призначення складу трибуналу та узгодження кандидата по посаду головуючого арбітра. Відтак, по Справі у 2025 році наявна потреба у таких юридичних послугах: - узгодження кількості арбітрів та визначення механізму формування трибуналу; - формування трибуналу; - опрацювання та надання коментарів і зауважень до процесуального наказу; - проведення першої процесуальної конференції (з процедурних питань); - опрацювання наявної доказової бази, формування стратегії у Справі; - участь у дзвінках та листуванні у Справі. На виконання вимог частини другої підпункту 5 пункту 5 Порядку № 581, Мін’юст звернувся до Міністерства закордонних справ України з проханням надати інформацію та рекомендації щодо залучення юридичного радника для представництва інтересів України у цій Справі. МЗС листом від 16.04.2024 № 72/14-684-51972 надав такий перелік міжнародних юридичних фірм до відбору юридичного радника України у Справі: 1) «Freshfields Bruckhaus Deringer LLP»; 2) «CMS Hasche Sigle»; 3) «Clifford Chance PartGmBB» 4) «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH»; 5) «Ashurst»; 6) «Hogan Lovells»; 7) «Noerr PartG mbB»; 8) «KONRAD Partners». Електронними листами Мін’юст 20.06.2025 звернувся до міжнародної юридичної фірми «Noerr PartG mbB» та 25.07.2025 – до міжнародних юридичних фірм «CMS Hasche Sigle», «Clifford Chance PartGmBB», «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH», «Ashurst», «Hogan Lovells» з проханням надати підтвердження відсутності конфлікту інтересів та зв’язків з рф, Республікою Білорусь та підсанкційними особами. Міжнародним юридичним фірмам «Freshfields Bruckhaus Deringer LLP» та «KONRAD Partners» листи не направлялись, у зв’язку з конфліктом інтересів по компанії «Freshfields Bruckhaus Deringer LLP» та у зв’язку з відсутністю компанії «KONRAD Partners» в міжнародних юридичних рейтингах. Також, міжнародна юридична фірма «Hogan Lovells», повідомила, що у зв’язку з вимогами німецького законодавства не може здійснювати представництво України в цій Справі. Мін’юст листом від 19.06.2025 № 87039/9.3/11-25 звернувся до Головного управління розвідки Міністерства оборони України (далі – ГУР МО), листом від 19.06.2025 № 87147/9.3/08-25 до Служби зовнішньої розвідки України (далі – СЗРУ), і листом від 19.06.2025 № 87145/9.3/8-25 до Служби безпеки України (далі – СБУ) з проханням повідомити про наявність/відсутність у міжнародних юридичних фірм «Noerr PartG mbB», «CMS Hasche Sigle», «Clifford Chance PartGmBB», «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH», «Ashurst» конфлікту інтересів та зв’язків з рф, Республікою Білорусь та підсанкційними особами. За результатом направлення запитів до ГУР МО, СЗРУ, СБУ, а також подальшої комунікації з міжнародними юридичними фірмами, було отримано інформацію про відсутність у вищевказаних міжнародних юридичних фірм конфлікту інтересів та зв’язків з рф, Республікою Білорусь та підсанкційними особами. Мін’юстом забезпечено здійснення аналізу наявності у вказаних міжнародних юридичних фірмах рейтингів по категоріям «інвестиційний арбітраж» та «міжнародне право» у «Legal 500 (Germany/Global)» та «Chambers and Partners (Global)» та результати такого аналізу відображає у таблиці нижче. № п/п Назва міжнародної юридичної фірми Legal-500 (Germany/Global)/ Chambers and Partners (Global) 1 «Noerr PartG mbB» Tier 2 Legal 500 (Germany) Band 3 Chambers and Partners (Global) 2 «CMS Hasche Sigle» Tier 2 Legal 500 (Global) Band 1 Chambers and Partners (Global) 3 «Clifford Chance PartGmBB» Tier 2 Legal 500 (Global) Band 2 Chambers and Partners (Global) 4 «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH» Tier 2 Legal 500 (Germany) Band 3 Chambers and Partners (Global) 5 «Ashurst» Tier 5 Legal 500 (Global) Band 5 Chambers and Partners (Global) Мін’юст електронними листами звернувся до міжнародних юридичних фірм «CMS Hasche Sigle», «Clifford Chance PartGmBB», «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH», «Ashurst» та «Noerr PartG mbB» з проханням надати меморандуми щодо стратегії представництва інтересів України по Справі та кандидатури потенційного арбітра від України. За результатом детального аналізу змісту меморандумів, Мін’юстом визначено наступну градацію якості запропонованих юридичних стратегій: 1) «CMS Hasche Sigle» - належна якість; 2) «Clifford Chance PartGmBB» - належна якість; 3) «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH» - належна якість; 4) «Ashurst» - належна якість; 5) «Noerr PartG mbB» - неналежна якість. Мін’юст звернувся до вказаних міжнародних юридичних фірм із запитом про надання інформації щодо їхнього досвіду у сфері представництва інтересів держав у міжнародному інвестиційному арбітражі. На підставі отриманих відповідей обсяг та релевантність досвіду фірм можна охарактеризувати наступним чином: Міжнародна юридична фірма «СMS Hasche Sigle» має великий досвід, що включає представництво численних держав у понад 50 інвестиційних спорах, зокрема за правилами ICSID та UNCITRAL. Серед клієнтів – Німеччина, Великобританія, Нідерланди, Чехія, Польща, Грузія, Єгипет, Індія, Кенія та Австралія. Міжнародна юридична фірма «Clifford Chance PartGmBB» має великий досвід представництва держав, зокрема Грузії, Македонії, Алжиру та Румунії у спорах за правилами ICSID, UNCITRAL та SCC. У низці справ фірма успішно домоглась відхилення юрисдикції чи повного задоволення позиції держави. Міжнародна юридична фірма «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH» має майже відсутній досвід саме у представництві держав. Основна частина досвіду стосується представництва інвесторів, хоча певні члени команди мали залучення у якості арбітрів чи експертів, призначених державами. Фірма посилається на одну справу проти України, але як представник інвестора. Міжнародна юридична фірма «Ashurst» має належний досвід, представивши низку держав (зокрема, Німеччину, Єгипет, Кенію, Грузію, Північну Македонію, Чехію, Гвінею) у масштабних арбітражах на суми понад 1 млрд. дол. США. Досвід включає справи як за ICSID, так і за UNCITRAL. Міжнародна юридична фірма «Noerr PartG mbB» має майже відсутній досвід представництва держав у міжнародному інвестиційному арбітражі. Фірма повідомила про залучення у двох справах проти Німеччини за ДЕХ, одна з яких завершена. Водночас вказано, що провідні партнери мали досвід у цій сфері до приєднання до фірми, здебільшого з боку інвесторів. Рішенням міжвідомчої робочої групи з питань, пов’язаних із забезпеченням належного представництва та захисту інтересів держави Україна у справі за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна (далі – МРГ) від 08.08.2025 було: - Визнано за доцільне залучення у 2025 році в межах наявного бюджетного фінансування юридичного радника для забезпечення належного представництва та захисту інтересів України у цій Справі в порядку застосування переговорної процедури або у порядку Особливостей здійснення публічних закупівель, або в іншому порядку, що може бути у подальшому встановлений відповідним законодавством; - Визнано за недоцільне звернення Мін’юстом до міжнародних юридичних фірм «Noerr PartG mbB» та «Luther Rechtsanwaltsgesellschaft mbH» із запитом про надання цінової пропозиції вартості юридичних послуг по справі на 2025 рік Україна, як фірм, що не мають великого досвіду представництва інтересів уряду в інвестиційному арбітражі, а також з огляду на неналежну якість меморандуму наданого юридичною фірмою «Noerr PartG mbB»; - Визнано за доцільне звернення Мін’юстом до міжнародних юридичних фірм «CMS Hasche Sigle», «Clifford Chance PartGmBB» та «Ashurst» із запитом про надання цінової пропозиції вартості юридичних послуг по справі на 2025 рік, як фірм, що надали меморандуми належної якості та щодо яких підтвердилась інформація про відсутність конфлікту інтересів та зв’язків з рф; - Визнано за доцільне Мін’юсту укласти договір про закупівлю юридичних послуг у Справі з однією із попередньо відібраних юридичних фірм за критерієм найвигіднішої цінової пропозиції (найнижчої цінової пропозиції). На виконання вказаного рішення МРГ, Мін’юст 08.08.2025 звернувся до міжнародних юридичних фірм «CMS Hasche Sigle», «Clifford Chance PartGmBB» та «Ashurst» із запитом про надання цінової пропозиції вартості послуг у Справі на 2025 рік. За результатом отриманих відповідей встановлено, що міжнародна юридична фірма «Clifford Chance PartGmBB» надала найнижчу цінову пропозицію у розмірі 13 862,50 євро, враховуючи, що міжнародна юридична фірма «CMS Hasche Sigle» надала цінову пропозицію у розмірі 19 000,00 євро, а міжнародна юридична фірма «Ashurst» - у розмірі 19 000,00 євро. З огляду на специфіку Справи, її характер, складність та ризики, які постають перед Україною, є наявна потреба у здійсненні Мін’юстом у 2025 році закупівлі послуг юридичного радника України для забезпечення захисту прав та інтересів України в цій Справі, та недопущення прийняття закордонним юрисдикційним органом рішення проти України, яким буде покладено на Україну зобов’язання щодо сплати, присуджених до стягнення сум на користь позивача. Варто зазначити, що відсутність юридичного радника по Справі може призвести до: - винесення рішення проти України, в ході та в наслідок виконання якого можуть бути завдані збитки Державному бюджету України, накладено арешт на майно держави за кордоном; - погіршення іміджу України на міжнародній арені; - обмеження доступу України до міжнародних фінансових інструментів запозичення. Фінансування витрат, пов’язаних із захистом прав та інтересів держави Україна під час розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, регулюється Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2003 № 1198 (далі – Порядок № 1198), та у межах виділених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний рік за бюджетною програмою КПКВК 3601150 «Забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини» (далі – КПКВК 3601150). Відтак, наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 не застосовується до зазначеної закупівлі, оскільки до розрахунку очікуваної вартості закупівлі застосовується Порядок № 1198. Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Порядку № 1198 бюджетні кошти спрямовуються на закупівлю робіт і послуг юридичних радників, у тому числі іноземних, які мають знання, необхідні для здійснення заходів щодо захисту прав та інтересів України під час розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, володіють відповідною іноземною мовою та належним чином атестовані (за наявності в законодавстві держави місця арбітражу (суду) вимог щодо атестації у відповідних державних установах, органах). Відповідно до пункту 4 Порядку № 1198 планування витрат, пов’язаних із захистом прав та інтересів України під час розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України (далі – витрати), за рахунок коштів державного бюджету, Мін’юст здійснює на підставі поданих юридичними радниками розрахунків витрат, на відповідний бюджетний період згідно з вимогами Бюджетного кодексу України. На запит Мін’юсту міжнародною юридичною фірмою «Clifford Chance PartGmBB» було надано розрахунок витрат на 2025 рік, загальною вартістю юридичних послуг по Справі у 2025 році 13 862,50 євро. 02.10.2025 затверджено Кошторис видатків по справам за бюджетною програмою КПКВК 3601150 (далі – Кошторис видатків по справам) та Перелік спорів, щодо яких здійснюється урегулювання, і справ, які розглядаються у закордонних юрисдикційних органах, на бюджетний період 2025 року, що фінансуються за бюджетною програмою КПКВК 3601150 (зі змінами) на бюджетний період 2025 року. Згідно із Кошторисом видатків по справам допустимий обсяг видатків відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» на ведення Справи у 2025 році складає 1 107 197,50 гривень (далі, відповідно, розмір бюджетного призначення, бюджетні асигнування). Під час здійснення планування видатків у Кошторисі видатків по справам використовувався прогнозований курс гривні по відношенню до євро: 1 EUR = 49,2 грн. В частині першій статті 47 Бюджетного кодексу України зазначено, що відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Згідно з частиною першою статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Отже, наданий міжнародною юридичною фірмою «Clifford Chance PartGmBB» по цій Справі розрахунок витрат у загальному розмірі 13 862,50 євро, що в гривневому еквіваленті складає 682 035,00 грн (відповідно до прогнозованого курсу, визначеного у Кошторисі видатків по справам за КПКВК 3601150: 1 євро=49,2 грн), не перевищує розміру бюджетного призначення. Вказаний розрахунок витрат покриває вартість юридичних послуг у Справі на період з моменту підписання договору про закупівлю юридичних послуг по 15.12.2025. Обсяг юридичних послуг у період з моменту підписання договору про закупівлю юридичних послуг по 15.12.2025 в межах розміру бюджетного призначення включає: - узгодження кількості арбітрів та визначення механізму формування трибуналу; - формування трибуналу; - опрацювання та надання коментарів і зауважень до процесуального наказу; - проведення першої процесуальної конференції (з процедурних питань); - опрацювання наявної доказової бази, формування стратегії у Справі; - участь у дзвінках та листуванні у Справі. Окрім того, існує вірогідність виникнення упродовж 2025 року потреби у надані інших юридичних послуг по Справі на 2025 рік. Виникнення такої потреби залежить від процесуального розгляду Справи та дій, яких може вжити по Справі протилежна сторона, а відтак таку потребу наразі передбачити не вбачається за можливе. Враховуючи вищевикладене, наразі очікувана вартість предмета закупівлі в межах наявного фінансування по Справі за бюджетною програмою КПКВК 3601150 становить 682 035,00 грн, що є еквівалентом загальної вартості юридичних послуг, яка визначена у розрахунку витрат міжнародної юридичної фірми «Clifford Chance PartGmBB» на період з моменту підписання договору про закупівлю юридичних послуг по 15.12.2025. Відтак наразі наявна потреба у закупівлі юридичних послуг у справі за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна для забезпечення захисту прав та інтересів України шляхом укладення договору про закупівлю юридичних послуг з міжнародною юридичною фірмою «Clifford Chance PartGmBB» на суму 13 862,50 євро, який набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками сторін та діє по 31.12.2025, а в частині фінансових зобов’язань – до їх повного виконання, та зі строком надання юридичних послуг у період з моменту підписання договору про закупівлю юридичних послуг по 15.12.2025.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Справа за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна
Код ДК 021:2015
79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20433, Сполучені Штати Америки, Washington, D.C. , 1818 H Street, N.W.,MSN C3-300
Дата постачання з
26.11.2025 00:00
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Документи закупівлі
26.11.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Пітулько
Електронна пошта
Телефон
+380442711742
Замовник
ЄДРПОУ
00015622
Повна назва
Міністерство юстиції України
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Архітектора Городецького, 13
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-26-013964-a-c1
Підписаний і діє
Номер
9-360
13 862.5 EUR
13 862.5 EUR
Без ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Справа за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна
Номенклатура
Справа за позовом компанії «AEROC Investment Deutschland GmbH» (Федеративна Республіка Німеччина) до держави Україна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
EUR
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство юстиції України
Повна назва
Міністерство юстиції України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00015622

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
міжнародна юридична фірма «Clifford Chance Partnerschaft mbB»
Повна назва
міжнародна юридична фірма «Clifford Chance Partnerschaft mbB»
Місцезнаходження
Федеративна Республіка Німеччина
Реєстр
DE-CRP
Код ЄДРПОУ
OC333618

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 862.5 EUR
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 862.5 EUR
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Міністерство юстиції України
Контактний телефон:
+380442711742
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності