Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин) від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-011561-a
Id Tender 517d917714f14dc1b0c43e49f89c4463
План UA-P-2025-11-26-013734-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.11.2025 14:29
Остання зміна 10.12.2025 13:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 14:27 до 04.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 14:27
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 14:27
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 09:00
до 10.12.2025 13:00
Залишилось 1 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 09:51
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 13:00
-
Період уточнень
з 26.11.2025 14:27 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 14:27 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 09:00 до 10.12.2025 13:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 09:00 до 10.12.2025 13:00
Основні параметри
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 400 грн.
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин)
Очікувана вартість
5 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин)
Код ДК 021:2015
50116200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, за адресою станції технічного обслуговування Виконавця
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТСК"
Пропозиція:
5 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Данило Каракуця
Електронна пошта
Телефон
+380967110606
Сайт:
https://kh.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38362729
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
61124
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Зернова будинок 4 а
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин)
Період вимог/скарг з 05.12.2025 09:51 по 10.12.2025 12:58
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 09:00 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 09:51
Довідка НАЗК
05.12.2025 09:51
Повідомлення про рішення
04.12.2025 09:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Харківській області було оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуга по заміні гальмівних колодок автомобіля MAZDA 5) (ДК 021:2015 - 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин). Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. 1. Тендерною документацією вимагалось: ДОДАТОК 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 9 Учаснику надати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань датований не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи) Учасник в складі тендерної пропозиції надав з ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (файл «17. Витяг ЄДРПОУ.pdf») датований раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи вищевикладне у Учасника відсутній запитуваний документ. Необхідно надати: 9 Учаснику надати ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань датований не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи) Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ТСК" повинно виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» .
Створено
04.12.2025 09:45
Надати до
05.12.2025 09:45
Період вимог/скарг з 10.12.2025 13:00 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 12:58 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
10.12.2025 13:00
Повідомлення про рішення
10.12.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 09:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967110606
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 09:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967110606
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності