Показати схожі тендери

Закупівля Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41 від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-011484-a
Id Tender a49d625a4b0d484c8cef1ea9638c4005
План UA-P-2025-11-26-014365-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.11.2025 14:32
Остання зміна 18.12.2025 11:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 245 162 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 14:31 до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 14:31
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 14:31
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00
до 10.12.2025 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 15:26
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 15:26
до 18.12.2025 11:03
Період уточнень
з 26.11.2025 14:31 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 14:31 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 10.12.2025 15:26
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 10.12.2025 15:26
Основні параметри
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 245 162 грн.
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Назва предмета закупівлі
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Очікувана вартість
1 245 162 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6225,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Дата постачання по
31.12.2025 14:29
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сологор Володимир Ілліч
Пропозиція:
1 220 258.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 14:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазурець Сергій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mazurets Sergey Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380664178760
Сайт:
http://voz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20908003
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Вознесенськ
Адреса
площа Центральна,1
Кваліфікація
Лот № 1 Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Період вимог/скарг з 10.12.2025 15:26 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 15:26
Довідка НАЗК
10.12.2025 15:25
Повідомлення про рішення
10.12.2025 15:23
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 15:21
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
05.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 26.11.2025р. №174 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-26-011484-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ФОП Сологор Володимир Ілліч. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Сологор Володимир Ілліч виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: 1) Вимога Замовника згідно тендерної документації: В складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі. *До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: Автомобіль бортовий; Кран, вантажопідйомність не менше 10т.; Машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5 м. У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №74 від 04.12.2025р. 2) Вимога Замовника згідно тендерної документації: Наявність працівників для виконання робіт (надати довідку у довільній формі). До довідки обов’язково додається копія наказів про призначення (вступ) на посаду або копії договорів. Накази про призначення (вступ) на посаду або договори повинні підтверджувати факт заняття саме тієї посади, яка вказана Учасником у довідці. У разі укладання із працівником (найманою особою) цивільно-правової або трудової угоди, надати копію такого документа. Обов’язкова наявність інженера-проектувальника (за трудовим або цивільно-правовим договором). Підтвердити взаємовідносини з ними та надати копію страхового полісу та копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірену його печаткою та підписом. Обов’язкова наявність у Учасника (за трудовим або цивільно-правовим договором) особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП). На підтвердження чого учасник повинен надати копію документів (згідно ДБН А.3.2-2-2009 та НПАОП 45.2-7.03-17 з переліком) про освіту, або про підвищення кваліфікації, або про проходження навчальних курсів з охорони праці. Надати Сертифікат компетентності інженера з охорони праці. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників - за трудовим або цивільно-правовим договором - (не менше 1-ї особи) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму. Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції Списки персонального військового обліку (у редакції Додатка 5 до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 30.07.2025 № 916). Списки повинні містити відомості щодо всіх працівників, запланованих до залучення для надання послуг за предметом закупівлі та містяться в довідці про наявність працівників. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши у складі тендерної пропозиції Списки персонального військового обліку (у редакції Додатка 5 до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 30.07.2025 № 916). Списки повинні містити відомості щодо всіх працівників, запланованих до залучення для надання послуг за предметом закупівлі та містяться в довідці про наявність працівників. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1 Пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації; - Підпункт 1.2 Пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №74 від 04.12.2025р. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. 2) Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції Списки персонального військового обліку (у редакції Додатка 5 до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 30.07.2025 № 916). Списки повинні містити відомості щодо всіх працівників, запланованих до залучення для надання послуг за предметом закупівлі та містяться в довідці про наявність працівників. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 09 грудня 2025 року.
Створено
09.12.2025 15:20
Надати до
10.12.2025 15:20
Договір
UA-2025-11-26-011484-a-c1
Підписаний і діє
Номер
250
1 220 258.76 грн.
1 220 258.76 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.12.2025
Строк дії договору з
17.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Номенклатура
Захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття), № 55387, поточний ремонт за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, провулок Український, 2в/41
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 220 258.76
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20908003

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Сологор Володимир Ілліч
Повна назва
ФОП Сологор Володимир Ілліч
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1748204479

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2025 11:03
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 245 162 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 245 162 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності