Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-011432-a
Id Tender 7cd1fc52f5814781ab21b2150bb929cd
План UA-P-2025-11-26-014043-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.11.2025 14:24
Остання зміна 12.12.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 070 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 14:23 до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 14:23
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 14:23
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 12:05
до 12.12.2025 15:16
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 11:40
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 15:16
-
Період уточнень
з 26.11.2025 14:23 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 14:23 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 12:05 до 12.12.2025 15:16
Період кваліфікації
з 04.12.2025 12:05 до 12.12.2025 15:16
Основні параметри
Системні блоки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
340 070 грн.
Системні блоки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери
Назва предмета закупівлі
Системні блоки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
340 070 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1700,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 11:42
Закінчення аукціону
04.12.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61165, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Науки, 9-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 5 банківських днів з моменту фактичного отримання Товару за наявності реального фінансування. Бюджетні зобов’язання Покупця за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Покупцем своїх зобов’язань за Договором, - Покупець не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
317 889 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
319 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 11:42
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери
Період вимог/скарг з 11.12.2025 11:40 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 12:05 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.12.2025 11:40
Повідомлення про рішення
09.12.2025 14:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 41263186) (далі – ТОВ " ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І. Тендерна пропозиція учасника ТОВ " ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" містить Форму І вих. № 02122025-01 від 02.12.2025 р. – Форма І «ДОВІДКА про виконання аналогічного договору» у файлі: «1_Д-ка досвід.pdf» (далі – Форма І), де учасник повідомляє про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: Договір №123-11 від 15.11.2023 року. Відповідно до зазначеної інформації учасником у Формі І (стовпець 4) цитата: «КНП «Виноградівський центр первинної медіко – санітарної допомоги» Виноградівської Міської Ради Закарпатської області ЄДРПОУ 41769166 Адреса (юридична та фактична): 90300, Закарпатська обл, Берегівський р-он, м. Виноградів, вул Лікарняна, 13 Тел +380506618850 Гал А.О, однак відсутня інформація щодо ВЛАСНОГО ІМ’Я керівника. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.7 ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: строк гарантії від виробника: не менше 12 місяців з дати приймання товару замовником. Умовою гарантійного обслуговування є, зокрема, експлуатація товару згідно з правилами експлуатації/згідно з технічною документацією виробника, що можуть надаватися разом із товаром. Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, протягом гарантійного строку. За умовами договору учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста; терміново (протягом 3-х годин після відправлення замовником заявки-повідомлення) зреагувати на виклик замовника для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин. Не пізніше, ніж через три робочі дні після відправлення замовником заявки-повідомлення, сервісний спеціаліст учасника повинен прибути на місце розташування товару, провести діагностику, визначити можливі несправності та відновити працездатність товару шляхом заміни несправних складових. У разі неможливості заміни несправних складових товару протягом трьох робочих днів після відправлення замовником заявки-повідомлення, учасник повинен у той же строк надати та встановити підмінне аналогічне обладнання. Визначені у цьому абзаці умови гарантійного обслуговування обов’язково підтверджуються окремим гарантійним листом, який учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" містить Гарантійний лист вих. № 02122025-07 від 02.12.2025 р. у файлі: «7 Гарант лист щодо гарантії.pdf» (далі – Гарантійний лист), де зазначає, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», яке є учасником торгів, цим листом інформуємо, що строк гарантії від виробника становить 12 місяців з дати приймання товару замовником. Однак враховуючи надану учасником інформацію у файлі: «26 Лист від виробника.pdf» Лист від виробника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШКОМ УКРАЇНА» вих. АП 07-05/8 від 02.12.2025 зазначається цитата: «Виробник підтверджує що термін гарантії на запропонований товар становить – 36 (тридцять шість) місяців.». Враховуючи вищевикладене уточніть зазначені розбіжності в тендерній пропозиції учасника ТОВ " ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ". ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ " ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 14 ПУНКТУ 6 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель), а саме: довідку, яка підтверджує, що учасник має статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» (представлений на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds) та лист від одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, який підтверджує можливість постачання учаснику ліцензійної програмної продукції в необхідній кількості. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" НЕ МІСТИТЬ довідку, яка підтверджує, що учасник має статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» (представлений на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds). Зазначимо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" містить лист від 24 червня 2024 року у файлі: «14 Лист від Microsoft.pdf» (далі – Лист) наданий Директором ТОВ “Майкрософт Україна” Леонідом Полупаном, однак відповідно до вимог підпункту 12 пункту 6 додатку 1 до тендерної документації учасник – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель) а саме: лист від одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, який підтверджує можливість постачання УЧАСНИКУ ліцензійної програмної продукції в необхідній кількості, однак в наданому Листі зазначається інформація для іншого підприємства – Компанії Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ УКРАЇНА" цитата: «Компанія Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ УКРАЇНА" є виробником комп`ютерів та має авторизацію від компанії Майкрософт використовувати технологію ОЕМ Activation 3.0 (OA 3.0) під час виробництва апаратного забезпечення.». В Листі також відсутня інформація про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ УКРАЇНА" є офіційним дистриб’ютором оригінальної продукції Microsoft на території України, але зазначається цитата: «“Майкрософт Айрланд Оперейшнз Лімітед”, афілійована особа корпорації Microsoft (Майкрософт), що зареєстрована у відповідності з діючим законом Республіки Ірландія, є єдиною особою, що має право на надання права на розповсюдження програмної продукції корпорації Майкрософт на території України та укладання відповідних дистриб’юторських договорів.». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ " ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 14 пункту 6 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
09.12.2025 13:59
Надати до
10.12.2025 13:59
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:16 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 11:40 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:16
Довідка НАЗК
12.12.2025 15:16
Повідомлення про рішення
11.12.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-26-011432-a-a1
Очікує підписання
319 500 грн.
319 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
15 (штуки)
Системний блок
Номенклатура
Системний блок
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05837085

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 070 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 070 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності