Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-9 - Капітальний ремонт і реставрація) від Куликівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-011422-a
Id Tender 8dfa3ea0525e4c1bb7689ff45d229902
План UA-P-2025-11-26-003361-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.11.2025 14:25
Остання зміна 17.12.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 771 527.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 14:23 до 11.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 14:23
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 14:23
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2025 13:18
до 17.12.2025 15:53
Залишилось 3 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2025 11:06
до 23.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.12.2025 15:53
-
Період уточнень
з 26.11.2025 14:23 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 14:23 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2025 13:18 до 17.12.2025 15:53
Період кваліфікації
з 11.12.2025 13:18 до 17.12.2025 15:53
Основні параметри
Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-9 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 771 527.6 грн.
Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-9 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-9 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 771 527.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17715,28
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 857.64
Аукціон
Cтарт аукціону
11.12.2025 12:55
Закінчення аукціону
11.12.2025 13:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16312, Україна, Чернігівська область, село Бакланова Муравійка, вулиця Центральна, буд. 44-А
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник, при наявності бюджетних коштів, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Договору перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФДС БУД"
Пропозиція:
1 698 852.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САВЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.12.2025 12:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Савченко
Електронна пошта
Телефон
+380680857117
Сайт:
https://kulykivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04412432
Повна назва
Куликівська селищна рада
Поштовий індекс
16300
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
селище Куликівка
Адреса
вулиця Миру, будинок 67
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини нежитлової будівлі розміщеної за адресою: 16312, вулиця Центральна, будинок 44-А, село Бакланова Муравійка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-9 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 16.12.2025 11:06 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 13:18 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, не повністю виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні.
Документи кваліфікації
16.12.2025 11:06
Повідомлення про рішення
12.12.2025 15:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1.2. (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) частини 1 (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункт 6.9. частини 6 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності 2.1 Тендерна пропозиція Учасника не містить в повному обсязі потрібні (запитувані) документи, а саме: - Кваліфікаційний сертифікат Інженера-проектувальника чинного на дату подання тендерних пропозицій; 2.2. Звіти за результатами аудиту до: - сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у; - сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв на відповідність Учасник має надати: - Кваліфікаційний сертифікат Інженера-проектувальника чинний на дату подання тендерних пропозицій; 3.2. Звіти за результатами аудиту до: - сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у; - сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у.
Створено
12.12.2025 15:22
Надати до
13.12.2025 15:22
Період вимог/скарг з 17.12.2025 15:53 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 11:06 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні. Згідно з умовами Закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до частини 1 статті 25 Закону. На виконання цієї вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
17.12.2025 15:53
Повідомлення про рішення
16.12.2025 12:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 11:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Частина 2 (Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації) Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункт 6.9. частини 6 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ряд вимог до Тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності Тендерна пропозиція Учасника не містить в повному обсязі потрібні (запитувані) документи, а саме: 2.1. Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 2.2. Звіти за результатами аудиту до: - сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у; - сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у. 2.3. На виконання пункту 1 (Зміст і подання тендерної пропозиції) Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція має відповідати ряду вимог, саме: - тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Фактично, тендерна пропозиція підписана УЕП. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: На підтвердження кваліфікаційних критеріїв на відповідність Учасник має надати: 3.1. Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 3.2. Звіти за результатами аудиту до: - сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у; - сертифікату на систему екологічного управління учасника відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель та будівництва інших споруд н.в.і.у. 3.3. На виконання пункту 1 (Зміст і подання тендерної пропозиції) Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
16.12.2025 12:59
Надати до
17.12.2025 12:59
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 771 527.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
Куликівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680857117
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 771 527.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
Куликівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680857117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності