Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-26-010429-a
Id Tender 6cf9b8a179d241a0ba51fe3fd13b2751
План UA-P-2025-11-26-011934-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.11.2025 14:01
Остання зміна 12.12.2025 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 284 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.11.2025 14:01 до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.11.2025 14:01
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.11.2025 14:01
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00
до 09.12.2025 14:28
Залишилось 6 год. 55 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 14:28
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 14:28
-
Період уточнень
з 26.11.2025 14:01 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 26.11.2025 14:01 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 09.12.2025 14:28
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 09.12.2025 14:28
Основні параметри
Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Послуги надаються за адресами: 76008, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91/ Матейки 20, Смт Ворохта, вул Д.Галицького,65А.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 284 000 грн.
Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6420,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 360 (метри кубічні)
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізації/захороненню) твердих побутових відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Опис предмета закупівлі
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізації/захороненню) твердих побутових відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
4 360
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 13:59
Позиція : №2 140 (метри кубічні)
Послуги по вивезенню великогабаритних, ремонтних відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Опис предмета закупівлі
Послуги по вивезенню великогабаритних, ремонтних відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
140
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 13:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги за цим Договором проводяться протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передачі виконаних послуг, з урахуванням плану асигнувань, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОЛОНА 2222"
Пропозиція:
1 269 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лабич Наталія Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380661030345
Замовник
ЄДРПОУ
01993150
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Поштовий індекс
76008
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Федьковича, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління побутовими відходами (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Період вимог/скарг з 09.12.2025 14:28 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 00:00 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 14:28
Довідка НАЗК
09.12.2025 14:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 14:18
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 00:04
Витяг з ЄДР
04.12.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 13:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.11.2025 13:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», згідно із п.10.3 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням копій паспорта (копії сторінок, що містять інформацію) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано, згідно із п.10.3 Для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, в строк документи, згідно із п.10. 3 Для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. По наступному питанню порядку денного: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», на підтвердження Учасник повинен надати згідно п.10.7, а саме : Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019р. № 361-ІХ; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.10.7, а саме : Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019р. № 361-ІХ; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, в строк визначений особливостями, документи згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п. 10.7, а саме: Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019р. № 361-ІХ; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». По наступному питанню порядку денного: Згідно з Додатку №1 Учасник до тендерної документації повинен надати згідно Таблиці 2, а саме: Учасник повинен забезпечувати проведення в установленому законодавством порядку щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв. В складі штатних працівників учасника повинен бути лікар або згідно з чинною угодою на монент торгів, лікар медичного закладу, який має діючу, на монент торгів ліцензію або свідоцтво на медичну практику, який пройшов відповідне навчання та отримав ліцензію або свідоцтво на право проведення таких оглядів. Учасник підтверджує відповідність шляхом подання сканкопій наказу про прийом на роботу (або трудового договору), свідоцтва (диплому) про відповідну кваліфікацію (освіту) лікаря, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, документи згідно з Додатку №1 до тендерної документації Таблиця 2, а саме : Учасник повинен забезпечувати проведення в установленому законодавством порядку щоденного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв. В складі штатних працівників учасника повинен бути лікар або згідно з чинною угодою на монент торгів, лікар медичного закладу, який має діючу, на монент торгів ліцензію або свідоцтво на медичну практику, який пройшов відповідне навчання та отримав ліцензію або свідоцтво на право проведення таких оглядів. Учасник підтверджує відповідність шляхом подання сканкопій наказу про прийом на роботу (або трудового договору), свідоцтва (диплому) про відповідну кваліфікацію (освіту) лікаря, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи в повному обсязі, згідно з Додатку № 1 до тендерної документації Таблиця №2, а саме : Учасник підтверджує відповідність шляхом подання сканкопій наказу про прийом на роботу (або трудового договору), свідоцтва (диплому) про відповідну кваліфікацію (освіту) лікаря, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. По наступному питанню порядку денного: Згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», на підтвердження Учасник повинен надати згідно із п.1.3 Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі, згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3 Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи згідно з Додатку № 5 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3 Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника).
Створено
08.12.2025 14:15
Надати до
09.12.2025 14:15
Договір
UA-2025-11-26-010429-a-b1
Очікує підписання
1 269 000 грн.
1 269 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 360 (метри кубічні)
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізації/захороненню) твердих побутових відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Номенклатура
Послуги по вивезенню (в т.ч. знешкодження/утилізації/захороненню) твердих побутових відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Кількість
4 360
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
140 (метри кубічні)
Послуги по вивезенню великогабаритних, ремонтних відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Номенклатура
Послуги по вивезенню великогабаритних, ремонтних відходів м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91, вул. Матейки 20 та Смт. Ворохта, вул. Д.Галицького,65А
Кількість
140
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОЛОНА 2222"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОЛОНА 2222"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30475732

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Контактний телефон:
+380661030345
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 284 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Контактний телефон:
+380661030345
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності