Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2. від КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-019709-a
Id Tender 33513c28fcfe4079bf6470e851ed1ae7
План UA-P-2025-11-25-023094-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.11.2025 21:32
Остання зміна 27.12.2025 15:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 983 667 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 21:32 до 10.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 21:32
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 21:32
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 08:00
до 10.12.2025 18:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 18:20
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 18:20
до 27.12.2025 15:18
Період уточнень
з 25.11.2025 21:32 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 21:32 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 08:00 до 10.12.2025 18:20
Період кваліфікації
з 10.12.2025 08:00 до 10.12.2025 18:20
Основні параметри
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
1. Вибраний КПК внесено вручну, оскільки у стандартній вибірці відсутній код, який точно відповідає предмету закупівлі. Обрано найбільш відповідний код для коректного відображення джерела фінансування. Погоджено з фінансовим відділом. План закупівлі оголошено спираючись на лист заступника начальника військової адміністрації. 2. Закупівля проводиться на 2025-2026 роки. Кінцевий термін виконання робіт - 30 травня 2026 року. Строк дії Договору: з моменту підписання і до 31 грудня 2026 року.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 983 667 грн.
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Назва предмета закупівлі
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Очікувана вартість
5 983 667 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29918,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
46021, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8
Дата постачання по
30.05.2026 21:28
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Замовник здійснює платежі Підряднику за виконані обсяги робіт (види, етапи, комплекси, тощо) на підставі Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін та згідно Плану фінансування робіт, що є додатком до цього Договору. 2. Акт приймання виконаних підрядних робіт з усіма необхідними підтверджуючими документами (акти на приховані роботи, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення та інше), надаються уповноваженому представнику Замовника. 3. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень коштів для фінансування закупівлі згідно Плану фінансування робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. У разі затримки фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником відповідного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Підрядник зобов’язаний: 1. Забезпечити виконання Робіт у строки, встановлені Договором, відповідно до Календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до цього Договору); 2. Попередньо погоджувати із Замовником залучення до виконання Робіт субпідрядників на роботи, які вони будуть виконувати, та забезпечувати координацію їх діяльності; 3. Забезпечити виконання Робіт, якість яких відповідає умовам Договору та будівельним нормам і правилам; 4. Здійснювати своїми силами закупівлю, постачання, приймання, розвантаження, складування, охорону та доставку на об’єкт матеріалів та конструкцій, виробів, устаткування. Контролювати якість, кількість і комплектність матеріальних цінностей, що постачаються, нести ризики їх випадкової втрати і пошкодження; 5. Нести майнову відповідальність за всі товарно-матеріальні цінності, обладнання та устаткування на Об’єкті в період виконання Робіт, у разі їх втрати або пошкодження до дати приймання Замовником виконаних Робіт; 6. Усунути за свій рахунок виявлені недоліки (дефекти) в процесі виконання Робіт та в гарантійний період, спричинені діяльністю Підрядника (субпідрядників); 7. Отримувати всі погодження, дозволи та ліцензії, необхідні під час виконання Робіт (до початку таких Робіт), що стосується діяльності Підрядника, та забезпечити їх чинність протягом строку дії Договору. Забезпечити наявність необхідних дозволів та ліцензій у субпідрядників, які залучаються до виконання Робіт; 8. Забезпечити повне, якісне та своєчасне ведення виконавчої документації, що передбачена діючими будівельними нормами та цим Договором, визначити осіб, відповідальних за її ведення та ін.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
Пропозиція:
5 976 110.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 21:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Головко Галина Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979522400
Замовник
ЄДРПОУ
30165302
Назва (англійською мовою)
ME Department for Operation of Property Complex of Ternopil Regional Council
Повна назва
КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
ME Department for Operation of Property Complex of Ternopil Regional Council
Поштовий індекс
46021
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Тернопіль, вул. М.Грушевського,8
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Період вимог/скарг з 10.12.2025 18:20 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 08:00 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 18:20
Довідка НАЗК
10.12.2025 18:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-25-019709-a-a1
Підписаний і діє
Номер
117-25
5 976 110.6 грн.
4 980 092.17 грн.
З ПДВ
Підписано
26.12.2025
Строк дії договору з
26.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Номенклатура
Реконструкція елементів благоустрою території адмінбудинку Тернопільської обласної ради по вул. М. Грушевського, 8 в м. Тернополі з врахуванням потреб маломобільних груп населення. Коригування 2.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
5 976 110.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради
Повна назва
КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30165302

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42141004

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.12.2025 15:18
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 983 667 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 08:00
Замовник:
КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380979522400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 983 667 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 08:00
Замовник:
КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради
Контактний телефон:
+380979522400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності