Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-018854-a
Id Tender a8d51f4b3c80490a8f99cb9166299169
План UA-P-2025-11-25-022701-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.11.2025 18:39
Остання зміна 15.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
349 842 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 18:33 до 03.12.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 18:33
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 18:33
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 15:51
до 09.12.2025 17:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 17:21
до 15.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.12.2025 17:38
-
Період уточнень
з 25.11.2025 18:33 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 18:33 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 15:51 до 09.12.2025 17:38
Період кваліфікації
з 04.12.2025 15:51 до 09.12.2025 17:38
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
349 842 грн.
Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин
Очікувана вартість
349 842 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3400,0
0,97 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 15:28
Закінчення аукціону
04.12.2025 15:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1220 Офісні будівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОНОМАРЕНКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
320 627 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Велл Буд Сіті 24"
Пропозиція:
320 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 15:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 18:39
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Сорочинський
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту підвального приміщення адміністративної будівлі (літ. А) батальйону патрульної поліції з обслуговування Хмільницького району управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин
Період вимог/скарг з 09.12.2025 17:21 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 15:51 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:21
Повідомлення про рішення
04.12.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.12.2025 17:38 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 17:21 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:38
Повідомлення про рішення
09.12.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
349 842 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
349 842 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності