Закупівля (ПК-25П_0414_ВО) Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
(ПК-25П_0414_ВО) Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0414_ВО) ДК 021:2015: 50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 118 452,00 грн без ПДВ (сто вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 00 коп.), в т.ч.: Лот №1 - 24 660,93 грн без ПДВ (двадцять чотири тисячі шістсот шістдесят гривень 93 копійки); Лот №2 - 19 529,96 грн без ПДВ (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот двадцять дев’ять гривень 96 копійок); Лот №3 - 14 907,92 грн без ПДВ (чотирнадцять тисяч дев’ятсот сім гривень 92 копійки); Лот №4 - 22 471,71 грн без ПДВ (двадцять дві тисячі чотириста сімдесят одна гривня 71 копійка); Лот №5 - 36 881,48 грн без ПДВ (тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят гривень 48 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.12.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується.
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
24 660.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
246,61
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозумітивиконаний/часткововиконанийдоговірна наданняпослуг з технічногообслуговування та/або ремонту побутових та/абопромисловихкондиціонерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Лот 2. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
19 529.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
195,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 15:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозумітивиконаний/часткововиконанийдоговірна наданняпослуг з технічногообслуговування та/або ремонту побутових та/абопромисловихкондиціонерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Лот 3. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
14 907.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
149,08
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 11:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозумітивиконаний/часткововиконанийдоговірна наданняпослуг з технічногообслуговування та/або ремонту побутових та/абопромисловихкондиціонерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Лот 4. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
22 471.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
224,72
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 11:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозумітивиконаний/часткововиконанийдоговірна наданняпослуг з технічногообслуговування та/або ремонту побутових та/абопромисловихкондиціонерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Лот 5. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
36 881.48 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
368,81
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
21
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозумітивиконаний/часткововиконанийдоговірна наданняпослуг з технічногообслуговування та/або ремонту побутових та/абопромисловихкондиціонерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі