Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25П_0414_ВО) Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-016699-a
Id Tender 535af2eedaca4eb29f935c026f9fab5a
План UA-P-2025-11-25-018372-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 25.11.2025 16:28
Остання зміна 25.11.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
118 452 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
469.2 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 18 год. )
з 25.11.2025 16:28 до 03.12.2025 18:00
Залишилось 3 днів
Період уточнень
з 25.11.2025 16:28
до 30.11.2025 00:00
Залишилось 3 днів
Період оскарження
з 25.11.2025 16:28
до 30.11.2025 00:00
Період уточнень
з 25.11.2025 16:28 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 16:28 до 30.11.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25П_0414_ВО) Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0414_ВО) ДК 021:2015: 50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 118 452,00 грн без ПДВ (сто вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 00 коп.), в т.ч.: Лот №1 - 24 660,93 грн без ПДВ (двадцять чотири тисячі шістсот шістдесят гривень 93 копійки); Лот №2 - 19 529,96 грн без ПДВ (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот двадцять дев’ять гривень 96 копійок); Лот №3 - 14 907,92 грн без ПДВ (чотирнадцять тисяч дев’ятсот сім гривень 92 копійки); Лот №4 - 22 471,71 грн без ПДВ (двадцять дві тисячі чотириста сімдесят одна гривня 71 копійка); Лот №5 - 36 881,48 грн без ПДВ (тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят гривень 48 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.12.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
24 660.93 грн.
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
24 660.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
246,61
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
19 529.96 грн.
Лот 2. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
19 529.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
195,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 15:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
14 907.92 грн.
Лот 3. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
14 907.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
149,08
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 11:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
22 471.71 грн.
Лот 4. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
22 471.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
224,72
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 11:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
36 881.48 грн.
Лот 5. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Очікувана вартість
36 881.48 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
368,81
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування побутових та промислових кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Для платників ПДВ: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. 6.2.1. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 6.2 цього Договору, оплата здійснюється на 5 (п’яти) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. 6.2.2. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ та нерезидентів України: 6.2. Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовник в термін відстрочки платежу на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.2. цього Договору. (Редакція пункту 6.2 Договору обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шатохін Дмитро Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380443097273
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
118 452 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097273
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
118 452 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097273
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності