Показати схожі тендери

Закупівля “Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)” від КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-016121-a
Id Tender 7d6dcbce2de94ed98229284e7c46d552
План UA-P-2025-11-25-019112-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.11.2025 16:17
Остання зміна 16.12.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 16:16 до 03.12.2025 00:30
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 16:16
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 16:16
до 30.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.12.2025 15:36
-
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:14
до 21.12.2025 00:00
Період уточнень
з 25.11.2025 16:16 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 16:16 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 15:36
Основні параметри
“Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)”
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
“Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)”
Назва предмета закупівлі
“Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)”
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 15:07
Закінчення аукціону
04.12.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
контейнер пластиковий для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Січових Стрільців, 13
Дата постачання по
31.12.2025 16:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично переданий товар після надання постачальником накладних та рахунку на оплату товару. Покупець зобов'язаний перерахувати суму зазначену в підтверджуючих документах протягом 90 календарних днів після їх підписання. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порушення терміну оплати за поставлений Товар Покупцем у разі затримки бюджетного фінансування не спричиняє накладення сплати неустойки (штрафу, пені), передбачених договором чи чинним законодавством України. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюються за адресою Покупця: 81000, Львівська обл., м. Яворів, вул. Січових Стрільців, 13. Доставка товару здійснюється силами Постачальника та його транспортними засобами. Поставка товару здійснюється партіями на вимогу Замовника. Поставка, навантаження та розвантаження товару повинна здійснюватися силам або за рахунок Постачальника. Строк поставки – не більше 3 (трьох) днів з дати отримання заявки від замовника, але не пізніше 31.12.2025 року. Заявка оформляється в письмовій формі та має містити інформацію про: дату складання заявки, адресу доставки, асортимент, кількість Товару. Заявка направляється Постачальнику на електронну адресу зазначену в Договорі. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.12.2025 року. Датою поставки Товару вважається дата його отримання Покупцем та оформлення видаткової накладної на Товар. Товар повинен відповідати встановленим стандартам або технічним умовам для даного виду товару. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцеві обов’язкові супровідні документи, що стосуються Товару. Перехід права власності на Товар, а також перехід ризиків випадкового знищення та/або пошкодження Товару від Постачальника до Покупця переходить після підписання Покупцем видаткової накладної. При відвантажуванні продукції Постачальник повинен надати на кожну партію продукції документ, що посвідчує його якість та безпеку.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВП "Укрресурс"
Пропозиція:
199 987.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮА ПРО"
Пропозиція:
188 985.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
Пропозиція:
189 008 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соломко Назарій Ігорович
Електронна пошта
Телефон
+380325921067
Замовник
ЄДРПОУ
37288833
Повна назва
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Поштовий індекс
81000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Яворів
Адреса
вул. Січових Стрільців, 13
Кваліфікація
Лот № 1 “Контейнери пластикові для збору ТПВ об'ємом 1100 літрів (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)”
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:14 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 15:36 по 02.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Детальний опис підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника наведений у протоколі (додається).
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 11:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 10:57
Електроний протокол про продовження строку
04.12.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – товариством з обмеженою відповідальністю “ЮА ПРО” (далі - Учасник). Згідно з ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із обсягом та специфікою поданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції, іншими виробничими обставинами детальний розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника не може бути завершена протягом п’яти робочих днів тому є необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. Відповідно до вищенаведеного Замовник вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною.
Дата продовження строку розгляду
10.12.2025 10:54
Дата кінця розгляду
02.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли три учасника. Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю “ЮА ПРО” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “ЮА ПРО” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: відповідно до пункту 2 додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований у поточному році. Розглянувши тендерну пропозицію Учасника встановлено що у складі останньої такий документ відсутній. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Створено
10.12.2025 11:19
Надати до
11.12.2025 11:19
Період вимог/скарг з 15.12.2025 10:15 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 14:14 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Детальний опис підстави відхилення наведено у протоколі (додається).
Документи кваліфікації
15.12.2025 10:15
Повідомлення про рішення
15.12.2025 10:06
Пропозиція, що перемогла
12.12.2025 14:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли три учасника. Тендерна пропозиція учасника товариству з обмеженою відповідальністю “СКЛАД СЕРВІС КИЇВ” вважається наступною найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, оскільки невідповідність в інформації та/або документах, які надав учасник процедури закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “СКЛАД СЕРВІС КИЇВ” можливість усунути такі невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1.Відповідно до вимоги у додатку 2 до тендерної документації та п. 13 додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнену Таблицю 1 (додаток 2 до тендерної документації) де у стовбці «Підтвердження вимог учасником» потрібно зазначити «Так» або «Ні» із зазначенням запропонованих параметрів. Розглянувши документ “10 додаток_2_тз.pdf” встановлено, що у складі останнього учасником у Таблиці 1 не зазначено параметрів товару, що ним пропонується. 2.Відповідно до пп. 2.1.1. додатку 1 до тендерної документації та п. 12 додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору. На виконання даної вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 02.12.2024 р. № 4 (файл “9.Довідка щодо МТБ.pdf”). Розглянувши даний документ встановлено невідповідність у даті його видачі (документ виданий до моменту оголошення процедури закупівлі). Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Створено
12.12.2025 14:10
Надати до
13.12.2025 14:10
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 10:15 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 09:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли три учасника. Тендерна пропозиція учасника товариству з обмеженою відповідальністю “науково-виробниче підприємство “Укрресурс” вважається наступною найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, оскільки невідповідність в інформації та/або документах, які надав учасник процедури закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “науково-виробниче підприємство “Укрресурс” можливість усунути такі невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1.Відповідно до пп. 1.1. п. 1. додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства /організації до компетенції якого, згідно зі статутними документами, відноситься прийняття такого рішення). Розглянувши тендерну пропозицію учасника встановлено, що у складі останньої такий документ відсутній. 2. Відповідно до п. 2. додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований у поточному році. Розглянувши тендерну пропозицію учасника встановлено, що у складі останньої учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань котрий сформований у 2024 році. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Створено
16.12.2025 09:46
Надати до
17.12.2025 09:46
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:30
Замовник:
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325921067
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:30
Замовник:
КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380325921067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності