Показати схожі тендери

Закупівля Моноблоки (код ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від 11 комендатура охорони та обслуговування.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-25-013088-a
Id Tender 1c1a4eeb753c4acaa598f29d2b39a838
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.11.2025 15:00
Остання зміна 11.12.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
266 970 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2025 00:00 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 14:53
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 00:00
до 05.12.2025 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 12:18
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 12:18
до 11.12.2025 11:54
Період уточнень
з 25.11.2025 14:53 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 00:00 до 05.12.2025 12:18
Період кваліфікації
з 03.12.2025 00:00 до 05.12.2025 12:18
Основні параметри
Моноблоки (код ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
266 970 грн.
Моноблоки (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Назва предмета закупівлі
Моноблоки (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
266 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1334,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблоки
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 12
Дата постачання по
20.12.2025 14:58
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отриманий товар здійснюватиметься протягом: 5 (п’яти) календарних днів після його поставки
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 12 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару: 12 (дванадцять) календарних днів, з моменту підписання Договору
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
266 970 грн.
Документи закупівлі
25.11.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шандра Володимир Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380980428981
Замовник
ЄДРПОУ
24977136
Повна назва
11 комендатура охорони та обслуговування
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Лисенка 12
Кваліфікація
Лот № 1 Моноблоки (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Період вимог/скарг з 05.12.2025 12:18 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 00:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
05.12.2025 12:18
Повідомлення про рішення
05.12.2025 12:17
Пропозиція, що перемогла
04.12.2025 10:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
11 комендатура охорони та обслуговування ПРОТОКОЛ 04.12.2025 (дата) місто Львів (місце складення) № 60 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у спрощеній закупівлі Моноблоки (код ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-013088-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Моноблоки (код ДК021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-013088-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «03» грудня 2025 року пропозицію ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" було визначено найбільш економічно вигідною (єдиною) пропозицією на закупівлю Моноблоки (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-013088-a. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у процедурі закупівлі № UA-2025-11-25-013088-a виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Моноблоки (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-013088-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа 11 комендатури охорони та обслуговування (найменування замовника) ________________ (підпис) Володимир ШАНДРА (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Створено
04.12.2025 10:30
Надати до
05.12.2025 10:30
Договір
UA-2025-11-25-013088-a-c1
Підписаний і діє
Номер
61
266 970 грн.
266 970 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
20.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Моноблоки
Номенклатура
Моноблоки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
44 495
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
11 комендатура охорони та обслуговування
Повна назва
11 комендатура охорони та обслуговування
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24977136

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2235405611

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 11:54
Повідомлення про договір
11.12.2025 11:43
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
266 970 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
11 комендатура охорони та обслуговування
Контактний телефон:
+380980428981
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
266 970 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
11 комендатура охорони та обслуговування
Контактний телефон:
+380980428981
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності