Показати схожі тендери

Закупівля Захисне спорядження від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-012749-a
Id Tender 2bda8b0ab2784fb98607e856dc28bdbf
План UA-P-2025-11-25-015638-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 14:47
Остання зміна 26.12.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 353 636.42 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 14:46 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 14:46
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 14:46
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:45
до 18.12.2025 08:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2025 09:32
до 24.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.12.2025 08:16
-
Період уточнень
з 25.11.2025 14:46 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 14:46 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:45 до 18.12.2025 08:16
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:45 до 18.12.2025 08:16
Основні параметри
Захисне спорядження
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 353 636.42 грн.
Захисне спорядження
Назва предмета закупівлі
Захисне спорядження
Очікувана вартість
1 353 636.42 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6768,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 12:22
Закінчення аукціону
03.12.2025 12:45
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 281 (пара)
Рукавички діелектричні, клас 0
Опис предмета закупівлі
Рукавички діелектричні, клас 0
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
281
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 181 (комплект)
Запасні частини до лазів ЗІП-4 (шипи)
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до лазів ЗІП-4 (шипи)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
181
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 54 (комплект)
Лази монтерські ЛМ (по бетону)
Опис предмета закупівлі
Лази монтерські ЛМ (по бетону)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
54
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 140 (комплект)
Ремені кріплення до лазів ЗІП-2
Опис предмета закупівлі
Ремені кріплення до лазів ЗІП-2
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
140
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 50 (пара)
Боти діелектричні
Опис предмета закупівлі
Боти діелектричні
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
50
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 200 (комплект)
Запасні частини до лазів ЗІП-3 (траверси)
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до лазів ЗІП-3 (траверси)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 60 (штуки)
Килимок діелектричний (500*500 мм)
Опис предмета закупівлі
Килимок діелектричний (500*500 мм)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 300 (штуки)
Окуляри захисні (відкриті)
Опис предмета закупівлі
Окуляри захисні (відкриті)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 204 (штуки)
Окуляри захисні (закриті)
Опис предмета закупівлі
Окуляри захисні (закриті)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
204
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 36 (штуки)
Окуляри захисні жовті Dnipro-M GS
Опис предмета закупівлі
Окуляри захисні жовті Dnipro-M GS
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Трейдкомплект"
Пропозиція:
1 248 554.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Пропозиція:
1 311 609.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 12:22
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380472395561
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Захисне спорядження
Період вимог/скарг з 15.12.2025 09:32 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 12:45 по 01.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ», що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Захисне спорядження (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)», з наступних підстав: 1) Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Вимоги Замовника відповідно до ТД - пункт 10.4. Додатку 4 до ТД: 10.4. Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 року №771 згідно технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації по позиціям 1, 5, 7- 10. Параметри запропонованого Учасником товару - Учасник надав pdf документ «20_Деклар відпов Килими діел гумові_до_16.01.2026 (6) (2).pdf», який не підтверджує вимог Замовника, щодо запропонованого товару по пункту 7 технічної специфікації Додатку 2 до ТД «Килимок діелектричний (500*500мм)», (товщина) (у декларації про відповідність відсутня дана номенклатурна позиція предмета закупівлі). Висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них - не відповідає технічним вимогам Замовника. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.12.2025 09:32
Повідомлення про рішення
10.12.2025 07:34
Електроний протокол про продовження строку
03.12.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДКОМПЛЕКТ»: продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Захисне спорядження (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
10.12.2025 07:34
Дата кінця розгляду
01.01.2026 00:00
Період вимог/скарг з 18.12.2025 08:16 по 24.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 09:32 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.12.2025 08:16
Довідка НАЗК
18.12.2025 08:16
Повідомлення про рішення
16.12.2025 16:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 09:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Захисне спорядження (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ПРАЦІ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.1. Відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані згоди суб’єктів персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів тендерної пропозиції Учасника, а саме: СВІРСЬКА Наталья Олександрівна (pdf документ - 2.10 Договір оренди авто), ГУБАНОВА Ірина Петрівна (pdf документ - Довіреність копія Губанова І.П.). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інши документи» Додатку 4 до тендерної документації, передбачено: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf документ 2.16 Проект договору та doc документ 2.16 Проект договору, в яких не вірно вказана інформація щодо № оголошення. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).
Створено
16.12.2025 16:54
Надати до
17.12.2025 16:54
Договір
UA-2025-11-25-012749-a-b1
Очікує підписання
1 311 609.25 грн.
1 311 609.25 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
281 (пара)
Рукавички діелектричні, клас 0
Номенклатура
Рукавички діелектричні, клас 0
Кількість
281
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
181 (комплект)
Запасні частини до лазів ЗІП-4 (шипи)
Номенклатура
Запасні частини до лазів ЗІП-4 (шипи)
Кількість
181
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
54 (комплект)
Лази монтерські ЛМ (по бетону)
Номенклатура
Лази монтерські ЛМ (по бетону)
Кількість
54
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
140 (комплект)
Ремені кріплення до лазів ЗІП-2
Номенклатура
Ремені кріплення до лазів ЗІП-2
Кількість
140
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (пара)
Боти діелектричні
Номенклатура
Боти діелектричні
Кількість
50
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (комплект)
Запасні частини до лазів ЗІП-3 (траверси)
Номенклатура
Запасні частини до лазів ЗІП-3 (траверси)
Кількість
200
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Килимок діелектричний (500*500 мм)
Номенклатура
Килимок діелектричний (500*500 мм)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Окуляри захисні (відкриті)
Номенклатура
Окуляри захисні (відкриті)
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
204 (штуки)
Окуляри захисні (закриті)
Номенклатура
Окуляри захисні (закриті)
Кількість
204
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Окуляри захисні жовті Dnipro-M GS
Номенклатура
Окуляри захисні жовті Dnipro-M GS
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22800735

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Повна назва
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44607446

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 353 636.42 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395561
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 353 636.42 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395561
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності