Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж від Виконавчий комітет Малинської міської ради Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-012490-a
Id Tender c141a98a6c834037bde127ea6fbbaa02
План UA-P-2025-11-25-014922-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.11.2025 14:40
Остання зміна 03.12.2025 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 14:39 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 14:39
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 14:39
до 30.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.12.2025 00:00
-
Період уточнень
з 25.11.2025 14:39 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 14:39 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
160 000 грн.
ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з прокладання кабельних магістралей волоконно-оптичних ліній зв’язку для підключення жителів населеного пункту села Соснівка Коростенського району, Житомирської області до мережі Інтернет
Код ДК 021:2015
72710000-0 - Послуги у сфері локальних мереж
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11678, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н., с. Соснівка
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється на підставі підписаного Акту приймання – передачі наданих послуг (із детальною розшифровкою наданих послуг), який підтверджує надання послуг і є підставою для оплати, в строк не пізніше 5 (п’ять) календарних днів з дати їх підписання уповноваженими представниками.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС.НЕТ"
Пропозиція:
160 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 14:40
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паршаков Олександр В'ячеславович
Електронна пошта
Телефон
+380678730334
Замовник
ЄДРПОУ
04053364
Повна назва
Виконком Малинської міської ради
Поштовий індекс
11601
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
МАЛИН
Адреса
пл. Соборна, буд. 6 а
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 00:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 11:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про виконання аналогічного договору, вказаний у якій предмет договору має інший код ДК, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано копію договору з невірним кодом ДК 021:2015, що не відповідає предмету закупівлі згідно з вимогами тендерної документації. 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, подав підтвердні матеріали, що стосуються договору з невідповідним кодом ДК 021:2015, що не може бути прийнято як підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за кодом ДК 021:2015. 2.2. Підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2.3. Підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копій/ї документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або листа-відгуку (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за кодом ДК 021:2015.). 3.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
03.12.2025 11:06
Надати до
04.12.2025 11:06
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Виконком Малинської міської ради
Контактний телефон:
+380678730334
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Виконком Малинської міської ради
Контактний телефон:
+380678730334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності