Показати схожі тендери

Закупівля Шафа холодильна; шафа морозильна від Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-010948-a
Id Tender 12ad5f7388be43bf948080b87069c97d
План UA-P-2025-11-25-011239-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.11.2025 14:00
Остання зміна 11.12.2025 09:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
725 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 13:59 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 13:59
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 13:59
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:41
до 05.12.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 09:09
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 14:10
до 11.12.2025 09:55
Період уточнень
з 25.11.2025 13:59 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 13:59 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:41 до 05.12.2025 14:10
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:41 до 05.12.2025 14:10
Основні параметри
Шафа холодильна; шафа морозильна
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
725 000 грн.
Шафа холодильна; шафа морозильна
Назва предмета закупівлі
Шафа холодильна; шафа морозильна
Очікувана вартість
725 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 14:06
Закінчення аукціону
03.12.2025 14:41
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 (штуки)
Шафа холодильна
Опис предмета закупівлі
Шафа холодильна
Код ДК 021:2015
42513200-7 - Холодильне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
47728, Україна, Тернопільська область, село Острів, вул. Шкільна, 216
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа морозильна
Опис предмета закупівлі
Шафа морозильна
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
47728, Україна, Тернопільська область, село Острів, вул. Шкільна, 216
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАУНА ГРАНД"
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЛОДМАР-УКРАЇНА"
Пропозиція:
529 987 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
Пропозиція:
401 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
674 988 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ходанович
Електронна пошта
Телефон
+380975042529
Замовник
ЄДРПОУ
43954548
Повна назва
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Поштовий індекс
47724
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
селище міського типу Велика Березовиця
Адреса
вул. Микулинецька, 42
Кваліфікація
Лот № 1 Шафа холодильна; шафа морозильна
Період вимог/скарг з 05.12.2025 09:09 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 14:41 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.12.2025 09:09
Повідомлення про рішення
03.12.2025 15:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ФОП Мельник Ірина Миколаївна, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження товарів з прийнятних країн, або сертифікат про країну поход-ження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про по-ходження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Прийнятними країнами є держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір, а також країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Європейським Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішнь-ої допомоги в Україні, згідно пункту 3 статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європей-ським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Перелік прийнятних країн оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваже-ного органу. Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП Мельник Ірина Миколаївна не містить документу, що підтверджує походження товарів з прийнятних країн. Запропонований товар Frenox вироблено в Туреччині, згідно переліку прийнятних країн https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain Туреччина не є прийнятною країною. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Створено
03.12.2025 15:53
Надати до
04.12.2025 15:53
Період вимог/скарг з 05.12.2025 12:20 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 09:09 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.12.2025 12:20
Повідомлення про рішення
05.12.2025 09:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:10 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 12:20 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:10
Довідка НАЗК
05.12.2025 14:10
Повідомлення про рішення
05.12.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-25-010948-a-c1
Підписаний і діє
Номер
549
674 988 грн.
562 490 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Шафа холодильна
Номенклатура
Шафа холодильна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа морозильна
Номенклатура
Шафа морозильна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Повна назва
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43954548

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Гентех
Повна назва
ТОВ Гентех
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45410744

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 09:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
725 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Контактний телефон:
+380975042529
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
725 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Контактний телефон:
+380975042529
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності