Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти для пейнтболу від Військова частина А4138.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-010150-a
Id Tender 0826a66b8351456ba1e5ad9e65a23acd
План UA-P-2025-11-25-009287-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 13:36
Остання зміна 10.12.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
309 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 13:34 до 03.12.2025 13:30
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 13:34
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 13:34
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 13:30
до 10.12.2025 13:33
Залишилось 1 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 13:33
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 13:33
-
Період уточнень
з 25.11.2025 13:34 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 13:34 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 13:30 до 10.12.2025 13:33
Період кваліфікації
з 03.12.2025 13:30 до 10.12.2025 13:33
Основні параметри
Комплекти для пейнтболу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
309 000 грн.
Комплекти для пейнтболу
Назва предмета закупівлі
Комплекти для пейнтболу
Очікувана вартість
309 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1545,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекти для пейнтболу
Код ДК 021:2015
37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГНАТИЩАК МАРТА ВІТАЛІЇВНА"
Пропозиція:
302 354 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 13:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Кухар
Електронна пошта
Телефон
+380938657217
Замовник
ЄДРПОУ
26614863
Повна назва
Військова частина А4138
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти для пейнтболу
Період вимог/скарг з 10.12.2025 13:33 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 13:30 по 01.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 13:33
Довідка НАЗК
10.12.2025 13:33
Повідомлення про рішення
09.12.2025 13:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 11:21
Електроний протокол про продовження строку
03.12.2025 13:47
Витяг з ЄДР
03.12.2025 13:46
Витяг з ЄДР
03.12.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 10 робочих днів, а саме до 17 грудня, 00.00, 2025 року, у зв’язку із необхідністю аналізу тендерної пропозиції технічними спеціалістами
Дата продовження строку розгляду
09.12.2025 11:19
Дата кінця розгляду
01.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГНАТИЩАК МАРТА ВІТАЛІЇВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.1 Розділу 3 Тендерної документації вказано наступне: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Учасник закупівлі наклав удосконалений електронний підпис. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на це уповноважена особа приймає рішеня про публікацію в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.12.2025 13:22
Надати до
10.12.2025 13:22
Договір
UA-2025-11-25-010150-a-b1
Очікує підписання
302 354 грн.
302 354 грн.
З ПДВ
Номенклатура
13 (комплект)
Комплекти для пейнтболу
Номенклатура
Комплекти для пейнтболу
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4138
Повна назва
Військова частина А4138
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614863

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГНАТИЩАК МАРТА ВІТАЛІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ГНАТИЩАК МАРТА ВІТАЛІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3168309184

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
309 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 13:30
Замовник:
Військова частина А4138
Контактний телефон:
+380938657217
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
309 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 13:30
Замовник:
Військова частина А4138
Контактний телефон:
+380938657217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності